Zapraszamy na serię webinariów z branży Media & Entertainment prowadzonych przez światowej klasy ekspertów Autodesk od oprogramowania Maya, Shotgun, Flame, Stingray oraz LIVE.
Podczas spotkań on-line będzie można zapoznać się z oprogramowaniem przeznaczonym do tworzenia różnego rodzaju cyfrowych projektów, zarządzania we wszystkich dziedzinach: od filmowych i telewizyjnych efektów wizualnych, korekcji koloru, animacji, tworzenia gier czy wizualizacji produktowych. Poniżej prezentujemy tematykę i harmonogram webinariów. Rejestracja tylko poprzez stronę Autodesk.
![]() |
Maya dla Gier AAATermin: |
|
Webcast Maya dla Gier AAA poprowadzi ekspert techniczny Roland Reyer, który zaprezentuje nowe narzędzia w Autodesk Maya. Podczas sesji będzie można dowiedzieć się jak dokonać szybkiego tworzenia płomieni, poznać zestaw narzędzi do tworzenia postaci 3D oraz integrację pomiędzy poszczególnymi narzędziami. Na koniec będzie również czas na zadawanie pytań prowadzącemu. | ||
![]() |
Shotgun dla MayaTermin: |
|
Na webinarium Shotgun dla Maya Morgan Evans – specjalista techniczny Autodesk Maya zaprezentuje Tips&Tricks integracji pomiędzy Shotgun i Maya. W tej sesji będzie można uzyskać informacje na temat Shotgun’a – oprogramowania do nadzorowania produkcji, przeglądu i zarządzania aktywami, który zapewnia podstawowe narzędzia do współpracy na bezpiecznej i skalowalnej platformie chmurowej. | ||
![]() |
Flame Sugar RushTermin: |
|
Podczas tego webinarium Stuart Holloway i Joe Billington – zespół ekspertów Autodesk przedstawi ciekawe narzędzie Flame Sugar Rush, które zostało opracowane w programie Autodesk w ciągu ostatnich 2 – 3 lat. Flame to doskonałe rozwiązanie do wykańczania postprodukcji jak i wszystkiego w trakcie tworzenia produkcji filmowej i animacyjnej w sposób szybki, bez utraty na jakości końcowej. Webinar skierowany jest do każdego kto chce się dowiedzieć na temat funkcji Flame w celu wykonywania interaktywnych efektów wizualnych 3D, wykańczania, tworzenia kompozycji, zaawansowanej grafiki, korekcji koloru – ich zgodności oraz możliwości modyfikacji. | ||
![]() |
Wizualizacja na żywo w VR i StingrayTermin: |
|
W tym webinarium specjalista Autodesk – Alex Horst podpowie jak skutecznie zamienić swój projekt architektoniczny lub prototyp produktu w prezentację VR dzięki wykorzystaniu Stingray – silnika w czasie rzeczywistym. Przedstawi wiedzę na temat wymogów, ograniczeń i etapów optymalizacji konwersji sceny 3D. Spotkanie to skupi się nad eksportem projektów z 3ds Max i Revit do Stingray. Webinar skierowany jest do użytkowników którzy chcą przenieść swoje pomysły do wirtualnej rzeczywistości lub poprzez aplikacje w czasie rzeczywistym, na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. |
Serdecznie zapraszamy