Renderowanie w Google ZYNC z Maya



Opublikowane: 10 maj / 2016 Kategoria: Bez kategorii, Tagi: There is no tags

Wspólnie z firmą Autodesk, ZYNC Render umożliwia wszystkim studiom graficznym, niezależnie od wielkości, na wykorzystanie mocy obliczeniowej oraz globalnego zasięgu infrastruktury Google.



Google Cloud Platform ZYNC Render dla produktów Autodesk

Autodesk i Google współpracują ze sobą, aby dostarczać moc cloud computing dla kreatywnych profesjonalistów. Google Cloud Platform ZYNC Render oferuje wysoce skalowalne, bezpieczne, ekonomiczne, zasoby obliczeniowe dla wszystkich. Wszystko to po to aby utrzymać wielkość/moc produkcji, kiedy jest ona najbardziej potrzebna, bez ponoszenia dodatkowych kosztów budowania i utrzymywania własnej farmy renderującej.

Nowa usługa renderowania w chmurze w programie ZYNC Render dla Maya pozwala artystom łatwo wykonać potężne, równoległe renderingi na światowej klasy infrastrukturze Google, korzystając z narzędzi i mechanizmów renderowania jakie już znają.

zynk render


ZYNC Render dla Maya to skalowalne zadania obliczeniowe, licencjonowanie, przechowywanie i przesyłanie danych a wszystko to w prostej do zainstalowania aplikacji. Rodzime Wtyczki pozwalają konać renderowanie bezpośrednio w obsługiwanych aplikacjach. Internetowe narzędzia zarządzania GCP oferują tradycyjne renderowanie kontroli procesu dla wszystkich zasobów opartych na chmurze, co pozwala na monitorowanie w czasie rzeczywistym, tego co dokładnie dzieje się z Twoją pracą i rozwiązywanie wszelkich problemów.

Zync render case study

ZYNC został zaprojektowany do pracy w istniejącej przepustowości Internetu. Poprzez magazynowanie i przechowywanie kopii swoich plików i zasobów w chmurze, plik I / O jest sprawnie zarządzany, aby zapewnić użycie tylko tych dane, które są niezbędne do renderowania obrazów.

Z pełnym dostępem Python API, można też napisać bezpośrednio do naszego serwisu i ZYNC obsługuje większość istniejących niestandardowych gadżetów, narzędzi i skryptów.


Obsługiwane oprogramowanie:

  • VRay 2 i 3 dla Maya 2014, 2015 i 2016
  • Arnold 1,1 i 1,2 dla Maya 2014, 2015 i 2016
  • RenderMan 19 i 20 dla Maya 2016
  • Nuke 7, 8 i 9

Plug-iny: GenArts Sapphire

Dodatkowe obsługiwane funkcje:
distributed rendering, współzależność pracy, referencje, zaawansowany program do monitorowania pracy.

Dowiedz się więcej o ZYNC Render (do jakich projektów został wykorzystany) na https://www.zyncrender.com

Źródło: Autodesk/GoogleZyncRender