Od dziś, 25 lipca, jest możliwa do pobrania najnowsza wersja programu do tworzenia grafiki 3D i gier – Autodesk Maya 2018. Zobacz jakie wprowadzono ulepszenia.
Już dziś, 25 lipca, premierę ma najnowsza wersja Autodesk Maya z numerem 2018!
Nowa wersja posiada wiele nowości, oraz otrzymała dużą ilość napraw błędów i poprawek, sprawiających, że praca w Maya 2018 staje się jeszcze bardziej płynna i przejrzysta.
Wiele nowości obejmuje zwłaszcza sekcję Character Creation, Motion Graphics, oraz Rendering.
Character Creation:
Tworzenie realistycznych, wiarygodnych i żywych postaci zawsze było mocną stroną Maya, narzędzie jest to cały czas rozwijane i wzbogacane o wiele nowych funkcjonalności, takich jak modelowanie na już zriggowanych obiektach.
Motion Graphic:
Ciągłe rozwijanie narzędzia MASH, daje możliwość stworzenia oszałamiających animacji i efektów. Za pomocą kilku kliknięć można stworzyć zapierające dech w piersiach efekty specjalne, które można z łatwością i w każdym momencie modyfikować, co jest równie proste co samo ich stworzenie.
Rendering:
W zeszłym roku firma Autodesk dodała silnik Arnold do swojej oferty. Wraz z tym Arnold stał się podstawowym rendererem dla Autodesk Maya, zastępując NVIDIA mental ray. W wersji 2018 zostaje zaimplementowany Arnold 5, cechujący się lepszym próbkowaniem, dużo większą szybkością generowania obrazu, oraz prostszą obsługą samego silnika, co sprawia, ze praca w nim staje się przyjemniejsza i szybsza. Arnold 5 posiada również nowe, fizyczne shadery, takie jak surface shader, hair shader, oraz volume shader. Jądro Arnolda zostało również nieco poprawione, co daje dużo więcej możliwości dla użytkowników.
Więcej informacji już wkrótce!