PREMIERA: dziś światło dzienne ujrzał program Autodesk Maya 2018



Opublikowane: 25 lip / 2017 Kategoria: Aktualności, Tagi: , , ,

Od dziś, 25 lipca, jest możliwa do pobrania najnowsza wersja programu do tworzenia grafiki 3D i gier – Autodesk Maya 2018. Zobacz jakie wprowadzono ulepszenia.

Nowa aktualizacja Autodesk Maya 2018

 

Już dziś, 25 lipca, premierę ma najnowsza wersja Autodesk Maya z numerem 2018!

Nowa wersja posiada wiele nowości, oraz otrzymała dużą ilość napraw błędów i poprawek, sprawiających, że  praca w Maya 2018 staje się jeszcze bardziej płynna i przejrzysta.

Wiele nowości obejmuje zwłaszcza sekcję Character Creation, Motion Graphics, oraz Rendering.


Najważniejsze ulepszenia w Maya 2018:

 

Character Creation:

Tworzenie realistycznych, wiarygodnych i żywych postaci zawsze było mocną stroną Maya, narzędzie jest to cały czas rozwijane i wzbogacane o wiele nowych funkcjonalności, takich jak modelowanie na już zriggowanych obiektach.

 

Motion Graphic:

Ciągłe rozwijanie narzędzia MASH, daje możliwość stworzenia oszałamiających animacji i efektów. Za pomocą kilku kliknięć można stworzyć zapierające dech w piersiach efekty specjalne, które można z łatwością i w każdym momencie modyfikować, co jest równie proste co samo ich stworzenie.

 

Rendering:

W zeszłym roku firma Autodesk dodała silnik Arnold do swojej oferty. Wraz z tym Arnold stał się podstawowym rendererem dla Autodesk Maya, zastępując NVIDIA mental ray. W wersji 2018 zostaje zaimplementowany Arnold 5, cechujący się lepszym próbkowaniem, dużo większą szybkością generowania obrazu, oraz prostszą obsługą samego silnika, co sprawia, ze praca w nim staje się przyjemniejsza i szybsza. Arnold 5 posiada również nowe, fizyczne shadery, takie jak surface shader, hair shader, oraz volume shader. Jądro Arnolda zostało również nieco poprawione, co daje dużo więcej możliwości dla użytkowników.

 


Animacja w Maya 2018



Modelowanie w Maya 2018

Więcej informacji już wkrótce!

 

Źródło: Autodesk