Bifrost SDK pozwala tworzyć własne węzły Bifrost, które można wykorzystać na Bifrost graph.
W Bifrost istnieją dwa rodzaje węzłów: operatory i związki. Operatory są pisane w C++ kompilowane w węzły. Węzły, które tworzysz za pomocą Bifrost SDK, są kompilowane we współdzielone biblioteki, które można pakować i dystrybuować do użytkowników.
Potężne pierwsze wydanie Bifrost SDK otwiera Bifrost na programistów C++. Studia, które mają zastrzeżony kod C++ ma teraz możliwość używania i rozszerzania tych narzędzi na Bifrost graph. Kliencie mogą tworzyć Bifrost types, Które są węzłami Bifrosta zaprogramowywane w C++. Typy mogą być używane w Bifrost graph jak i w C++.
Te dwie możliwość umożliwiają użytkownikom udostępnianie istniejących bibliotek C++ na wykresie Bifrost, zarówno open source, jak i w prawnie zastrzeżonym. Typy C++ mogą przepływać w Bifrost graph od operatora do operatora, jak jest to możliwe w przypadku Bifrost-USD.
Aktualizacja zawiera przykładowe projekty SDK przeciążenia, struktury, wyliczenia itp. Daje również narzędzia, które pomagają programistom budować własne projekty i automatycznie generują pliki Bifrost JSON.
Od jaskrawego cząsteczek w powietrzu po eksplozje, w których brud, sadzy dym para miesza się razem – Bifrost może teraz symulować mieszanie kolorowych gazów w powietrzu, które mają być renderowane bez artefaktów w Arnold. Kolory mogą pochodzić z surowych danych, takich jak malowane zestawy kolorów, kolory cząstek, lub pola definiujące kolory w przestrzeni.
MPM ma ulepszoną diagnostykę, dzięki której użytkownicy lepiej zrozumieją , co się dzieje w ich symulacjach.
Autor: Adam Jakubek | PCC Polska