Przez ostatnich kilka miesięcy szkoliliśmy się intensywnie i teraz możemy świętować efekty naszej wspólnej pracy – zostaliśmy oficjalnym dystrybutorem marki Xsens!
Tak, to potwierdzona informacja. Od tej pory możemy profesjonalnie dobrać system motion capture pod specyficzne potrzeby klienta i pomóc w jego konfiguracji.
Dlaczego postawiliśmy na Xsens? Przede wszystkim to topowy sprzęt, który został wykorzystany przy tworzeniu wielu animacji, gier, trailerów, spotów reklamowych czy hollywoodzkich superprodukcji, takich jak „Black Panther”, „Thor: Ragnarok” czy „Guardians of the Galaxy”.
System motion capture Xsens to system inercjalny, który ma za zadanie przechwytywanie ruchu aktora i przenoszenie ich do świata 3D. Pozwala to na łatwiejsze i szybsze przygotowywanie animacji postaci, co pozwala zaoszczędzić czas i stworzyć animację bardziej realistyczną, o płynniejszym ruchu. System jest całkowicie kompaktowy i niezależny. Możemy wysłać naszego aktora w plener i tam nagrywać, dzięki osprzętowi i bateriom mieszczącym się w wygodnym plecaku. Nie potrzebujemy dużej i przede wszystkim, wyposażonej często w niezwykle drogi sprzęt, sali. Wystarczy nam system, który mieści się w walizce podróżnej.
Rozwiązania Xsens MVN oparte są na technologii inercyjnej – wykorzystują żyroskopy, akcelerometry i magnetometry, a nie aparaty cyfrowe i znaczniki do rejestrowania ruchu. MVN Animate oferuje elastyczność, precyzję i dane na poziomie produkcyjnym w jednym rozwiązaniu.
Xsens jest wiodącym innowatorem w technologii i produktach do śledzenia ruchu 3D. Technologie łączenia czujników umożliwiają płynną interakcję między światem fizycznym i cyfrowym w takich branżach, jak kontrola przemysłowa, zdrowie, sport i animacja postaci 3D. Wśród klientów i partnerów Xsens znajdziemy Electronic Arts, NBC Universal, Daimler, Autodesk, ABB, Siemens oraz inne wiodące instytuty i firmy na całym świecie.
Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądał nasz pierwszy test systemu Xsens, możecie zajrzeć do artykułu: „Xsens – szybsze tworzenie animacji od kuchni!„. Natomiast jeśli chcecie dowiedzieć się jak wygląda praca z animowaniem przechwyconych ruchów w programie MotionBuilder, pisaliśmy o tym w artykule: „Praca w MotionBuilder z Xsens„.