Obszerna obsługa gwarancyjna w HP



Opublikowane: 23 sie / 2017 Kategoria: Aktualności, Tagi: , ,

Certyfikowany sprzęt HP sprzedawany przez nasza firmę posiada 3-letnią gwarancję. Oprócz tego firma HP zapewnia swoim klientom obszerne wsparcie techniczne.


Co obejmuje gwarancja HP?

Każda certyfikowana stacja robocza HP sprzedawana przez firmę PCC Polska posiada gwarancję 3-letnią :

  • W przypadku stacji roboczych oraz monitorów – Gwarancja 3/3/3 – 3 letnia gwarancja na części oraz robociznę realizowana na miejscu u klienta
  • W przypadku mobilnych stacji roboczych – Gwarancja 3/3/0 – 3 letnia gwarancja na części oraz robociznę z koniecznością wysłania/przekazania – sprzętu do autoryzowanego dostawcy usług HP.

 

Wsparcie techniczne

Dodatkowo – wychodząc na przeciw coraz to większym zapotrzebowaniem klienta HP udostępnia obszerne wsparcie techniczne w języku polski na stronie https://support.hp.com/pl-pl/

Gdzie można:

  • po wpisaniu numeru seryjnego zakupionego produktu – sprawdzić do kiedy jest gwarancja oraz jaki wariant gwarancji jest zakupiony razem ze sprzętem.
  • Pobrać brakujące sterowniki oraz dodatkowe narzędzia do produktów HP
  • Przejrzeć dodatkowe artykuły celem usprawnienia pracy zakupionego sprzętu
  • Rozwiązać problem ze sprzętem za pomocą bardzo prostych i intuicyjnych przewodników online
  • Przeszukać obszerne forum pod kątem zaistniałego problemu

 

Zapraszamy do korzystania z dostępnej wiedzy na stronach HP celem ciągłego udoskonalania pracy na zakupionych stacjach roboczych.

 

Źródło: HP