Niebawem udostępnimy specjalną stronę, na której będziemy dodawać bardziej szczegółowe informacje o nadchodzących zmianach. Jeśli chcesz być na bieżąco zapisz się na Newsletter >>
Z dniem 16 września 2024 roku firma Autodesk wprowadza całkiem nowy model transakcyjny, który zmieni Twój proces zakupu subskrypcji. W związku z powyższym w najbliższych dniach możesz otrzymać od firmy Autodesk dedykowaną komunikację zaznajamiającą z nadchodzącymi zmianami.
Od dnia 16.09.2024 fakturę będziesz otrzymywać pocztą e-mail od Autodesk, a płatność za produkty Autodesk (nowe subskrypcje, odnowienia i flex tokeny) klienci będą dokonywać przez nowy portal Autodesk Account, wspólną platformę dla klientów i partnerów Autodesk. Jako Twój oddany partner będziemy odgrywać kluczową rolę w każdym aspekcie zamówień przedsprzedażowych i posprzedażowych.
Co pozostaje
Co się zmienia
Jako Twój oddany partner będziemy nadal pomagać Ci uzyskać ofertę, dobrać oprogramowanie uzupełniające, sprzęt i szkolenia. Do nas możesz zwrócić się o pomoc techniczną, poprosić o przeprowadzenie audytu, wdrożenia oraz tworzyć aplikacje uzupełniające i automatyzujące powtarzalne czynności.
Jeśli masz pytania – chętnie na nie odpowiemy. Będziemy wspierać Cię nieustannie w całym procesie!