Od 7 września 2017 roku rozszerzona została kolekcja programów Media & Entertainment wspierająca modelowanie, animacje, renderowanie. Kolekcja zawiera dwie dodatkowe usługi subskrypcji: Sketchbook for Entrprise i Clouds Rights.
Powiększony pakiet Media & Entertainment Collection zawiera:
Poniżej krótka charakterystyka dodanych programów:
Niezależnie od tego, czy rysujesz dla zabawy, do pracy, szkicuj pomysły w locie, czy też twórz piękne dzieła sztuki.
Programu SketchBook można używać na dowolnym urządzeniu. SketchBook jest zoptymalizowany dla każdego urządzenia, aby zaoferować Ci najlepsze rozwiązanie, korzystaj z programu na stacjach roboczych, iPhonie, telefonie iPhone, Androidzie i Windows 10, bez dodatkowych kosztów.
SketchBook zawiera wiele narzędzi, które pomogą Ci stworzyć piękne pociągnięcia. Pozwala wygładzić odręczne szkice dzięki dostosowanym stabilizatorom lub narysować doskonałe linie i geometryczne kształty za pomocą narzędzia Predictive Stroke.
Można ze swobodą przełączać się między ołówkiem, długopisem, markerem i farbą. SketchBook zawiera wiele różnych ‘szczotek’, których można używać w zależności od upodobań. Zbuduj niestandardowy zestaw narzędzi i dodaj paczki z naszych, ciągle rozwijających się, bezpłatnych bibliotek pędzla.
Przyspiesz swój przepływ pracy dzięki narzędziom takim jak linijki, prowadnice krzywizn i symetrii lustrzanej lub radialnej. Zaawansowane narzędzia na pulpicie, takie jak perspektywy lub francuskie krzywe, pozwalają uzyskać najdokładniejszy render.
Istnieje możliwość zrobienia zdjęcia rysunku papierowego za pomocą urządzenia przenośnego i bezpośrednio zaimportowania go jako sztukę sztuki. Możesz automatycznie zastosować przezroczyste tło i rozpocząć odbarwianie od razu.
Autodesk umożliwił nową subskrypcję dla użytkowników 3ds Max i Maya – Clouds Rights.
Clouds Rights pozwalają subskrybentom na skorzystanie z zasobów komputerowych w chmurze, dzięki możliwości uruchamiania przypadków wsadowych 3ds Max i Maya na pojedynczych lub wielu komputerach przez Internet. W świecie mediów i rozrywki potrzeba coraz większej złożoności w grach i scenach, co powoduje ciągle rosnące ilości danych, które muszą zostać przetworzone. Lokalne przetwarzanie może przyjąć wiele potrzebnych zasobów sieciowych, podczas gdy chmura oferuje użytkownikom wiele opcji, aby skalować produkcje w razie potrzeby. Korzyści związane z subskrypcją usługi Cloud Rights zapewniają klientom dodatkową elastyczność przepływu pracy wymagającej intensywnego przetwarzania zadań w chmurze, takich jak renderowanie, symulacje lub buforowanie. Clouds Rights pozwala użytkownikom na skalowanie i planowanie zaopatrzenia w oprogramowaniu, dzięki czemu artyści mogą nadal skupiać się na swoich zadaniach, minimalizując przerwy w obliczeniach.
|
|
|