Poznaj nowy V-Ray 7 – jeszcze szybszy, jeszcze bardziej intuicyjny! Ulepszone renderowanie, lepsza współpraca w chmurze i nowe możliwości oświetleniowe. Odkryj, co może zmienić w Twoim workflow!
Usprawnij swój proces projektowy i osiągnij więcej w krótszym czasie dzięki nowej wersji V-Ray 7. Twórz środowiska 3D jeszcze szybciej dzięki obsłudze rewolucyjnego renderowania typu Gaussian Splats.
Płynnie współpracuj w chmurze i twórz interaktywne wirtualne spacery bezpośrednio z poziomu interfejsu V-Ray – nie jest wymagana instalacja kolejnej aplikacji. Zapewnij spójne cieniowanie na różnych platformach dzięki obsłudze standardu OpenPBR. Precyzyjnie oświetlaj sceny za pomocą V-Ray Luminaires i ulepszonego modelu Sun & Sky. V-Ray 7 dla Cinema 4D oferuje również ulepszony rendering na GPU, rozszerzoną kontrolę w VFB (V-Ray Frame Buffer), setki nowych i ulepszonych assetów w bibliotece Cosmos i wiele więcej.
• Szybsze i łatwiejsze detalowanie sceny dzięki renderowaniu Gaussian Splat, co znacznie przyspiesza tworzenie środowiska.
• Łatwiejsza współpraca i bardziej efektywne prezentacje w Chaos Cloud, teraz z interaktywnymi wirtualnymi wycieczkami bezpośrednio z interfejsu V-Ray.
• Spójne cieniowanie we wszystkich aplikacjach dzięki obsłudze OpenPBR.
• Bardziej realistyczne oświetlenie dzięki V-Ray Luminaires i ulepszonemu modelowi V-Ray Sun & Sky.
• Ulepszona kreatywna kontrola w VFB, w tym niestandardowe regiony renderowania, nowa warstwa winietowania i ustawienia wstępne korekcji kolorów.
• Rozszerzona i ulepszona biblioteka Chaos Cosmos zawierająca złożone oprawy oświetleniowe, warianty zasobów i stale rosnącą kolekcję gotowej do renderowania zawartości.
• Szybszy, bardziej wydajny rendering dzięki udoskonaleniom GPU V-Ray, w tym Caustics i Caustics Render Element, skrócony czas do pierwszego piksela oraz nowa implementacja tekstur poza rdzeniem.
Autor: Bartosz Konradcki| PCC Polska