29 marca miała miejsce premiera silnika renderującego V-Ray w wersji 3.5 dla oprogramowania Maya.
Firma ChaosGroup usprawniła jak i dodała wiele nowych funkcjonalności. Poniżej krótki przegląd najważniejszych zmian:
ADAPTIVE LIGHTS:
Nowy szybki system oświetlenia, który skraca czas renderowania w scenach z wieloma źródłami światła.
V-RAY IPR:
Obraz już wyrenderowany jednak kilka szczegółów trzeba zmienić? Od teraz nie musisz generować na nowo całego obrazu, za pomocą nowego narzędzia możesz zmienić i przerenderować wybrane szczegóły.
ALSURFACE MATERIAL:
Nowe Shadery, szczególnie przydatne do renderowania ludzkiej skóry.
GPU RENDERING IMPROVEMENTS:
Renderuj większe, bardziej szczegółowe sceny, zużywając przy tym mniej pamięci. ChaosGroup ulepsza renderowanie za pomocą GPU.
RESUMABLE RENDERING:
Narzędzie do zatrzymywania renderingu i wznowienia go w każdej dowolnej chwili!
Szczegółowy opis wszystkich nowości znajdziecie w filmie pokazowym firmy ChaosGroup:
Źródło: ChaosGroup