Menu

Nasze wrażenia po GPU Rendering Roadshow



Kategoria: 3ds Max, Tagi: , , , ,

Krótkie sprawozdanie przedstawicielki PCC Polska – Aleksandry Zadwórnej – z udziału w tegorocznym GPU Rendering Roadshow w Warszawie…


Tegoroczne, polskie wydanie Roadshow odbyło się 24 kwietnia w Sali konferencyjnej Hotelu Sobieski Radisson Blue i zebrało kilkudziesięciu pasjonatów najnowszych rozwiązań do wizualizacji i renderowania. Jednym z zaproszonych gości był Kevin Margo, reżyser oraz spec od animacji komputerowych ( efekty w filmie Thor: Mroczny świat).

Prelekcje, pokazy i goście specjalni

Podczas spotkania odbyły się liczne prezentacje oraz pokazy produktów przez prelegentów z ChaosGroup, NVidia oraz Bunkspeed. Przedstawiano zalety GPU rendering, który to przyspiesza prace kilkukrotnie w porównaniu z CPU rendering, oraz współpracę V-Ray z programami Autodesk 3ds Max i Maya oraz  Bunkspeed z programami Autodesk takimi jak Alias.

Po przerwie uczestnicy konferencji mogli zapoznać się z najnoszwą technologią NVIDIA w praktyce. Przy osobnych stanowiskach ChaosGroup, Bunkspeed oraz goście specjalni z Platige Image omawiali zalety GPU rendering a także jak wygląda ich praca z silnikami renderującymi.

Najbardziej interesującą prelekcją była ta przygotowana przez Platige Image, podczas której opisywali z jakimi problemami borykali się przed zastosowaniem najsilniejszych kart graficznych NVIDIA oraz stacji graficznych HP oraz GPU Rendering. Na konkretnych przykładach omówili przyspieszenie pracy w firmie oraz poprawienie jakości renderowanych scen. Platige Image, zaprezentował także swoje najnowsze animacje oraz projekty do których przystąpili.

Zdjęcia z wydarzenia można obejrzeć w galerii na naszym profilu na facebook’u.

 

Źródło: PCC Polska


Zamów newsletter


Bądź na bieżąco! Zamów nasz biuletyn branżowy – raz w miesiącu prześlemy informacje z branży oraz szczegóły naszych promocji. Bez spamu.  Z możliwością rezygnacji.


[easy_contact_forms fid=13]