Menu

Najnowsza wersja Chaos Vantage to Vantage 2 z aktualizacją 8

Najnowsza wersja Chaos Vantage to Vantage 2 z aktualizacją 8

Kategoria: Aktualności, Tagi: , , ,

Najnowsza wersja Chaos Vantage to Vantage 2 z aktualizacją 8. Zapewnia ona szybsze renderowanie, precyzyjną kontrolę oświetlenia, efekty kamery typu bloom i glare oraz wiele więcej.

Nowości w Vantage 2.8 

Shader Execution Reordering (SER): Ciesz się szybszym renderingiem w czasie rzeczywistym i offline z przyrostem wydajności do 80% dzięki obsłudze SER w procesorach graficznych NVIDIA Ada i Blackwell.

Łączenie świateł: Kontroluj wpływ poszczególnych świateł na określone obiekty w scenie. Włączaj lub wyłączaj światła dla każdego obiektu, aby precyzyjnie dostroić światła, cienie i ogólną kompozycję. Jest to idealne rozwiązanie do skoncentrowanych ustawień oświetlenia i kreatywnej kontroli.

New_light_linking_in_Vantage_2.8

Efekty obiektywu: Dodaj kinową poświatę i realizm do jasnych obszarów dzięki nowym efektom kamery bloom i glare. Możesz zmieniać kolory, rozmiar, intensywność, nasycenie, boki przysłony, kształt i nie tylko.

New_lens_effect_with_bloom_and_glare_in_Vantage_2.8

Shader paralaksy: Symulacja gotowych do renderowania pomieszczeń bez ich modelowania. Shader można zastosować na płaskiej geometrii, tworząc iluzję w pełni umeblowanego wnętrza. Szybki sposób na wprowadzenie szczegółów na przykład do fasad i wystaw sklepowych.

Parralex_shader_example_in_new_Vantage_2.8

Spójność czasowa: Zachowaj stabilność rozproszonych elementów we wszystkich klatkach. Gdy opcja ta jest włączona, rozproszenia są rozmieszczane w oparciu o wybraną klatkę położenia spoczynkowego i pozostają dołączone, podążając za naturalnym ruchem powierzchni we wszystkich klatkach.
Przełączanie materiałów: Szybkie i łatwe przełączanie wariantów materiałów. Idealne rozwiązanie do opracowywania wyglądu i szybkich porównań bez konieczności przebudowywania shaderów.

Switch_out_materials_with_Vantage_2.8

 
Pobierz wersję próbną Vantage

Autor: Anetta Hauzer | PCC Polska

 

No votes yet.
Please wait...