Menu

Łatwiejsze tworzenie ściegów dzięki nowemu pluginowi do programu 3ds Max

StitchGenerator 3ds max Autodesk

Kategoria: 3ds Max, Tagi: ,

StitchGenerator to skrypt do programu 3ds Max, który tworzy obiekty ściegów oraz obiekt ilustrujący otwór między ściegami na wybranych krawędziach, wzdłuż splajnu lub po prostu malując je.


StitchGenerator do programu 3ds Max

StitchGenerator do programu 3ds Max

CG-Source, twórca generatora podłóg, udostępnił nowe narzędzie dla 3ds Max, aby uprościć dodawanie efektów łączenia do modeli. Funkcje obejmują kilka rodzajów ściegów z elementami sterującymi do zmiany i losowania rozmiaru i odstępów, możliwość automatycznego dodawania otworów między ściegami, możliwość tworzenia ściegów na wybranych krawędziach lub splajnie, a nawet narzędzia do malowania do odręcznego rysowania ściegów.

Obecnie dostępne są dwa rodzaje ściegów: ściegi o profilu okrągłym i płaskim. Są one dostępne w najczęściej używanej grubości dla danego typu ściegu. Długość ściegów i odstępy między nimi można łatwo regulować, podobnie jak ich rotację – parametry te można również losowo zmieniać, aby uzyskać dodatkową warstwę realizmu.

Po utworzeniu ściegów automatycznie tworzone są materiały do wykonania ściegów i dziurek.


Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na temat oprogramowania do animacji skontaktuj się z naszymi specjalistami!

Autor: Anetta Hauzer | PCC Polska