Menu

Kronika najlepszych momentów w filmie, telewizji i grach w ciągu 2024 roku

Kronika najlepszych momentów w filmie, telewizji i grach w ciągu 2024 roku

Kategoria: Aktualności, Tagi: , , , , ,

Miniony rok był pełen chwil, które uwielbiamy – oglądanie do późna w nocy, czekanie na napisy końcowe filmu na wypadek, gdyby pojawiła się scena po napisach, ukończenie każdej ostatniej części świetnej gry. Oto on: coroczny showreel Autodesk!

Co dzieje się w branzy Media & Entertainment w 2025 roku?

Kiedy wyobraźnia i cicha magia przekształcania pomysłu w coś niesamowitego spotkają się z talentem i niesamowitą perfekcją powstaje coś wybitnego. Ten rok, rok 2025 jest wypełniony niesamowitymi animacjami, efektami wizualnymi, tworzeniem gier i opowiadaniem historii, które pozostają z tobą. Było tego zbyt wiele, by zmieścić to w jednym filmie, ale i tak warto było spróbować.

Od emocji w „Inside Out 2” i kinowej skali „House of the Dragon”, po adrenalinę w „Assassin’s Creed Mirage” i skandalicznie obszerne włosy Glena Powella. Tegoroczne filmy, programy i gry zapewniły nam niezapomniane chwile. Ta relacja to nie tylko wielkie włosy i wielkie światy – to przede wszystkim wielkie uczucia. To hołd dla niesamowitych artystów, gawędziarzy i technologów, którzy wkładają serce w pracę, która sprawia, że śmiejemy się, płaczemy i czujemy coś prawdziwego.

W kolejności pojawiania się, podziękowania dla: Framestore, Pixomondo, Ubisoft, Cinesite, Zero VFX, Million Volt, Animation Flow, Pixar, RiFF Studio, MAKE, Vine FX, Neoscape, Qvisten Animation, Escena, Boxel Studio i Electronic Arts (EA).


Autor: Anetta Hauzer | PCC Polska

 

No votes yet.
Please wait...