Konkurs: Wygraj Xsens MVN Awinda Starter warty 23 000 PLN | 20 lat PCC Polska



Opublikowane: 21 lis / 2022 Kategoria: 3ds Max, Tagi: , , , , , ,

Niesamowity konkurs dla animatorów i twórców gier z okazji 20-lecia PCC Polska. Zobacz szczegóły.


Konkurs na loop animation
– niespodzianka #16 na 20 lecie PCC Polska

Nagraj loop animation z użyciem naszych plików FBX i wygraj bezprzewodowy inercyjny system pomiaru ruchu 3D całego ciała człowieka (Motion Capture) firmy Xsens wart ponad 23 000 złotych. To jedyny taki konkurs ever. Nie przegap okazji – czas na przesłanie nam swojego zgłoszenia masz do 30 grudnia.


Co zrobić aby wziąć udział w konkursie?

  1. Przeczytaj regulamin konkursu.
  2. Przygotuj loop Animation z wykorzystaniem swoich assetow na podstawie nagranej animacji przez system MVN Link (pliki FBX).
    🗸 Wyrenderowana/nagrana sekwencja AnimationLoop musi być w formacie .mp4 lub .mov.
    🗸 Kamera powinna być z perspektywy bocznej (2D), lub z za pleców postaci. Ważne żeby nie była to dynamiczna kamera, aby móc pokazać czystość walkcycle.
    🗸 Enviro jest dowolne! (ważne by opowiadało jakąś historię).
  3. Wyślij zgłoszenie do 30 grudnia na adres marketing@pccpolska.pl
    W zgłoszeniu opisz co przedstawia Twoja animacja, kim jesteś/ jesteście i czym się na co dzień zajmujesz/zajmujecie.
  4. Poczekaj na informację zwrotną – nasze jury wybierze TYLKO jednego Zwycięzcę (osobę lub studio).
  5. Zwycięzca otrzymuje nagrodę główną przesyłką kurierską lub przy odbiorze osobistym.

REGULAMIN   |  Pobierz pliki FBX

Na końcu tego artykułu znajdzieśz garść przydatnych linków odnośnie podłączenia plików FBX do Twojego programu graficznego.


Konkurs na loop animation – kryteria oceny

Każda praca będzie oceniania przez nas pod kątem kilku kryteriów:

  • Praca samodzielna czy z zespołem: jeżeli zespół, to ile osób i kto był za co odpowiedzialny?
  • Wykorzystanie narzędzi: opis Workflowu oraz pracy i wykorzystanie narzędzi.
  • Stylistyka i odbiór
  • Pomysł
  • Wykorzystanie:
    – swojego indywidualnego projektu,
    – korzystanie z darmowych assetow.

Przykład workflow’u: Maya + Render = Animacja i edycja animacji w Maya + Rendering w Maya z wykorzystaniem silniku Arnold.

zastosowanie xsens mvn awinda starter


Xsens MVN Awinda Starter – kilka słów o nagrodzie:

Nazwa zestawu: MVN Awinda Starter Wireless full-body mocap system

W skład zestawu wchodzi:

  • 17 x MTw Awinda Wireless Motion Tracker,
  • 1 x Awinda Receiving dongle,
  • 1 x 6-Port USB Wall Charger,
  • 6 x 3-way USB charging cables,
  • 3 T-shirts + 1 x Full Body Strap Set,
  • 1 x MVN Awinda starter neoprene shell case.

Xsens MVN Awinda Starter to łatwy do zintegrowania bezprzewodowy system do sczytywania ruchu człowieka w czasie rzeczywistym. Opatentowany protokół Awinda zapewnia bardzo dokładne, zsynchronizowane dane (w zakresie 10 μs).

zestaw xsens Mvn Awinda starter

Xsens MVN Awinda wykorzystuje 17 bezprzewodowych czujników, które są mocowane na ciele za pomocą regulowanych pasków. Pozwala to na szybkie, łatwe i niezawodne przechwytywanie ruchu.

  • Łatwa integracja przy użyciu rozszerzonego API.
  • Dostarczanie bardzo dokładnych danych orientacji 3D, pozbawionych tzw. dryfu.
  • Dane między wieloma trakerami są synchronizowane w czasie rzeczywistym z dokładnością do 10 μs przy użyciu opatentowanego protokołu Awinda.
  • Globalne wsparcie techniczne 24/7.

Rozwiązania Xsens górują w mobilnym przechwytywaniu ruchu postaci, czyli Motion Capture. Oprócz mobilności, ogromnymi plusami są: jakość animacji, odporność magnetyczna (możliwość używania w każdym środowisku), łatwość założenia i kalibracji oraz wytrzymałość podzespołów.


Przydatne linki:

  • Jak podłączyć pliki FBX do Maya: https://tutorial.xsens.com/video/importing-into-maya/
  • Jak podłączyć pliki FBX do Unity: https://base.xsens.com/s/article/FBX-import-into-Unity?language=en_US
  • Jak podłączyć pliki FBX do Unreal: https://base.xsens.com/s/article/FBX-import-into-Unreal-Engine?language=en_US
  • Unboxing: