Menu

Komunikat dotyczący nowych warunków dostępu do RealityCapture



Kategoria: Bez kategorii, Tagi: There is no tags

Informujemy o  zmianach dotyczących nowych warunków dostępu do RealityCapture


Nowa subskrypcja Unreal od Epic Games: połączone narzędzia RealityCapture, Unreal Engine i Twinmotion

Epic Games zintegrowało swoje narzędzia – RealityCapture, Unreal Engine i Twinmotion – w ramach subskrypcji Unreal Subscription, tworząc kompleksowe rozwiązanie dla zespołów pracujących w środowisku 3D. W przyszłości planowana jest pełna integracja RealityCapture i Twinmotion z Unreal Engine.

Od wersji RealityCapture 1.4 oraz Unreal Engine 5.4 subskrypcja Unreal Subscription zapewnia dostęp do wszystkich trzech narzędzi w cenie 1850 USD za stanowisko rocznie. Oferta skierowana jest do firm, których roczne przychody brutto przekraczają 1 milion USD.

 

Samodzielna subskrypcja RealityCapture

Użytkownicy, którzy nie potrzebują Unreal Engine ani Twinmotion, mogą zakupić subskrypcję RealityCapture jako osobny produkt za 1250 USD rocznie na stanowisko. Cena ta obejmuje wszystkie aktualizacje w trakcie trwania subskrypcji. Dla firm z rocznym przychodem poniżej 1 miliona USD RealityCapture pozostaje darmowe, podobnie jak dla studentów, nauczycieli i hobbystów.

 

Licencje wieczyste i starsze wersje

Posiadacze licencji wieczystych RealityCapture zachowują prawo do ich użytkowania, a zmiany cenowe nie dotyczą starszych wersji oprogramowania (do 1.3.2 włącznie). Jednak użytkownicy aktualizujący do wersji 1.4 otrzymają 12 miesięcy darmowych aktualizacji, po których wymagane będzie przejście na model subskrypcyjny (o ile nie kwalifikują się do wersji darmowej).

 

Koniec modelu Pay-Per-Input (PPI)

Od wersji 1.4 nie będzie już dostępny model licencjonowania Pay-Per-Input. Kredyty PPI można wykorzystać do końca kwietnia 2025 roku. Projekty stworzone w systemie PPI pozostaną dostępne w nowej wersji oprogramowania, pod warunkiem dostępu do Internetu.

 

Wsparcie i edukacja

Materiały edukacyjne oraz wsparcie społecznościowe pozostaną bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Epic Games dąży do dalszego rozwijania RealityCapture jako wiodącego narzędzia fotogrametrycznego i udostępniania go jak najszerszemu gronu użytkowników.



                                                      Najczęściej zadawane pytania 


1:
Kiedy wchodzi w życie nowy model cenowy?

Nowy model cenowy zacznie obowiązywać wraz z premierą RealityCapture 1.4, zaplanowaną na koniec kwietnia 2024 roku.


 2: Co w przypadku, gdy moja firma przekroczy próg 1 mln USD rocznego przychodu?

W takiej sytuacji konieczne będzie wykupienie odpowiedniej liczby subskrypcji.


 3: Czy twórcy gier są objęci tymi zmianami?

Model licencyjny Unreal Engine dla gier pozostaje bez zmian. RealityCapture podlega subskrypcji wyłącznie w przypadku przekroczenia 1 mln USD przychodów rocznych.


 4: Co stanie się z moimi istniejącymi projektami?

Projekty stworzone w modelu PPI będą nadal dostępne w wersji 1.4, pod warunkiem dostępu do Internetu.


 5: Czy dostępny będzie instalator offline?

Tak, instalator offline będzie udostępniany subskrybentom przez Epic Developer Portal.


 6: Czy mogę przydzielać stanowiska użytkownikom spoza mojej organizacji?

Tak, istnieje taka możliwość


 7: Czy subskrypcja obejmuje wsparcie techniczne?

Bezpośrednie wsparcie techniczne dla klientów posiadających ponad 10 stanowisk kosztuje dodatkowo 1500 USD rocznie za stanowisko.



No votes yet.
Please wait...