Menu

Jak zamówić nośnik do oprogramowania Autodesk



Kategoria: Aktualności, Tagi: , ,

Oprócz oprogramowania Autodesk pobieranego elektronicznie istnieje możliwość domówienia nośnika ( tzw. Media Kit’u), także do starszych wersji oprogramowania…


Od 2013 roku Autodesk dostarcza oprogramowania jako wersje elektroniczne (ELD), każdy klient Autodesku, jeżeli tylko ma takie zapotrzebowanie, może domówić sobie w każdej chwili media kit (DVD/USB) który zostanie dostarczony na podany przez klienta adres.

Poniżej przedstawiamy krótkie instrukcje zamawiania nośników do oprogramowania Autodesk:

  • Klienci posiadający aktywną subskrypcję
  • Klienci bez aktywnej subskrypcji

Posiadam aktywną usługę subskrypcji  (maintenance subscription)

Przy aktywnej subskrypcji Media Kit do bieżącej wersji oprogramowania zamawia się bezpośrednio z Centrum Subskrypcyjnego.

1. Zaloguj się do Centrum Subskrypcyjnego, następnie kliknij „Acces Your Subscription Benefits” (na środku strony).

MediaKit1

2. Kliknij „Get Your Upgrade” celem przekierowania na stronę z instalkami posiadancyh programów.

MediaKit2

3. Kliknij „Request Media for:” pod linkiem „Related Information”  w menu po lewej stronie.

MediaKit3


4. Po przekierowaniu na stronę, gdzie zamawia się nośniki do posiadanych licencji, należy wybrać produkt, język oraz ilość jaka chce sięzamówić (można maksymalnie 1 nośnik do 1 oprogramowania). Kliknij „Save changes” a następnie „Continue”.

MediaKit4

5. Wybierz najbliższy prawdzie powód zamówienia nośnika i kliknij „Save Reason” a następnie wprowadź adres na który należy dostarczyć Media Kit, kliknij „Save Changes”  oraz „Continue”.

MediaKit5

6. Przejrzyj jeszcze raz wprowadzone dane, i jeżeli wszystko jest poprawnie wprowadzone kliknij „Submit Request”.

MediaKit6
 

Uwagi dla klientów z aktywną usługa subskrypcji:

  • Po  zatwierdzeniu zamówienia na adres email przyjdzie potwierdzenie złożenia zamówienia.
  • Zazwyczaj zamówiony nośnik jest dostarczany do 3 tygodni roboczych. Powyższe zamówienie nie jest obarczone żadnymi dodatkowymi kosztami przesyłki.

Nie posiadam aktywnej usługi subskrypcji (maintenance subscription)

Klienci nie posiadający aktywnej subskrypcji mogą zamówić Media Kit , uzupełniając dane w specjalnym formularzu na stronie Customer Service Assistance. Aby dostać się do formularza należy wykonać kilka nastepujących kroków:
1. W pozycji 1 wybieramy „Purchases and Returns” a w pozycji nr 2 “Ordering Boxes Software” poczym klikamy w link “Requesting boxed software of my product”:
form_mediaKit


2. Na kolejnej stronie klikamy „Customer Service Assistance form” język angielski:

form_2
3. Zostajemy już przekierowani do odpowiedniego fromularza

form_3



W formularzu odpowiednie pola należy wypełnic poniższymi danymi:

  1. Imię, Nazwisko, email oraz adres na który należy dostarczyć Media Kit
  2. Język w jakim ma być dostarczony produkt
  3. W miejscu „How May We Assist You?” wpisać nalezy “Media request for selected product”
  4. Nazwę oprogramowania oraz wersja
  5. Numer Seryjny posiadanego oprogramowania

 

Uwagi dla klientów bez aktywnej usługi subskrypcji:

  • Na każdy Media Kit wypełniany jest pojedynczy formularz (np. przy posiadaniu 3 różnych programów należy wypełnić 3 osobne formularze)
  • Media Kit dostarczany jest w przeciągu 10 dni roboczych
  • Dla klientów bez aktywnej subskrypcji za media Kit pobierana jest opłata

Ważne informacje dodatkowe:

  • Media Kit mogą nie być dostępne dla wszystkich produktów oraz wersji oprogramowania.
  • Klienci otrzymają tylko nośnik do oprogramowania którego są właścicielami.
  • Według The Autodesk Subscription Terms and Conditions, Autodesk nie ma obowiązku dostarczenia klientom nośników zawierających poprzednie wersje oprogramowania, dokumentacji do poprzednich wersji czy też kodów autoryzacyjnych. Jeżeli klient potrzebuje nośniku, do poprzednich wersji Autodesk zastrzega sobie prawo do pobrania indywidualnej opłaty za zamówienie nośników do starszych wersji.
  • Autodesk nie ponowi odpowiedzialności finansowej za wszelkie podatki oraz dodatkowe opłaty związane z dostawą mediów, które są ponoszone przez klienta.
  • Po zakończeniu transakcji wysyłana jest odpowiednia wiadomość email do klienta z informacją o wysłanym nośniku wraz z opcją śledzenia wysyłki.

 

Źródło/ Autor: Autodesk, PCC Polska


Zamów newsletter


Bądź na bieżąco! Zamów nasz biuletyn branżowy – raz w miesiącu prześlemy informacje z branży oraz szczegóły naszych promocji. Bez spamu.  Z możliwością rezygnacji.


[easy_contact_forms fid=13]