Menu

Autodesk 3ds Max 2021

Autodesk dla branży 3D


Nowości w Autodesk 3ds Max 2021


Najnowsza wersja programu 3ds Max 2021 to kolejny krok w kierunku szybszej i wydajniejszej pracy.  Producent oprogramowania – Autodesk – wprowdził kilka kluczowych usprawnień, które sprawią, że Wasza praca będzie sprawniejsza, przyjemniejsza a przede wszystkim zrobi prawdziwe wrażenie na Waszych klientach.


Najważniejsze zmiany w wersji 3ds Max 2021

Wypiekanie tekstur w 3ds Max 2021

  • Zmodernizowane narzędzie do wypiekania tekstur z obsługą PBR.
  • Dodane mapy Roughness and Metalness do Arnold’a.
  • Wsparcie map typu Normal MikkT.
  • Pełna możliwość tworzenia skryptów w celu automatyzacji.


nowy Arnold 6 w 3ds max 2021

Arnold 6 w 3ds Max 2021

  • Arnold 6 jest teraz nowym domyślym renderem.
  • Nowy Scene converter pozwala na konwersję materiałów z V-Raya i Corony na materiał fizyczny.


Nowy Python 3 w 3ds Max 2021

  • Ulepszony interfejs API pymxs, który zapewnia dostęp do wszystkich funkcji 3Ds Maxa.
  • Gotowe biblioteki rozszerzeń Python 3, które pozwalają na zwiększenie możliwość tworzenia narzędzi, które potrzebuje użytkownik.

Ważne: Python 3 jest domyślnie włączony, ale użytkownik ma możliwość włączenia obsługi Python 2.


Przeprojektowany proces instalacji 3ds Max 2021

  • Szybsza i łatwiejsza instalacja online i offline w 3ds Max 2021.


Nowe funkcje PBR w 3ds Max 2021

  • Niezależnie od rendera, materiał fizyczny jest jako domyślny.
  • Nowy, uproszczone materiały PBR przeznaczone do uproszczenia pracy w czasie rzeczywistym.
  • Viewport Shader dla PBR wprowadzony i ulepszony do zbliżonego efektu końcowego w RealTime Render.
  • Export i import materiału PBR w formacie FBX.

Nowy PBR w 3ds max 2021


Modyfikator Normals w 3ds Max 2021

  • Lepsza kontrola nad siłą działania normals map i efektem końcowym w jeszcze prostszy sposób.


Import plików ze SketchUpa w 3ds Max 2021

  • Poprawione działanie importera ze SketchUpa, Możliwość całkowitego pominięcia importu ukrytych elementów z pliku SketchUp.
  • Możliwość zachowania informacji o warstwach z pliku SketchUp i użycie ich do automatycznego przypisania do warstw w 3Ds Maxie.


Nowy typ SubstanceMap w 3ds Max 2021

  • Aktualizacja silnika Substace, pozwalającego na ładowanie pliku SBSAR. Nie trzeba już importować map przygotowanych w Substance.
  • Obsługa do 8K tekstur
  • Obsługa wszystkich silników renderujących w Maxie (Arnold, Scanline, Quicksilver, ART.).
  • Wtyczka Substance jako osobny komponent do zainstalowania, czyli nie musisz go od razu instalować.


ProSound – ulepszona obsługa audio w 3ds Max 2021

  • Dodano obsługę 24-bitowych plików .wav oraz dodano obsługę częstotliwości próbkowania 88,2 kHz i 96 kHz.
  • Dodano obsługę nieograniczonej liczby klipów audio (Poprzednio maksymalnie 100 klipów).


Ulepszenia FBX w 3ds Max 2021

  • Opcja eksportu animacji do FBX jest dostępna w interfejsie użytkownika.
  • Eksport i import map OSL w pliku FBX.


Ulepszona jakość i ustawienia Viewportu

  • Ustawienia viewportu można zapisywać jako „presety”.
  • Ambient Occlusion jest zawsze widoczny podczas poruszana się w Viewporcie.
  • Cienie dla świateł są domyślnie wlączone.


Poprawiona szybkość zapisu oraz wczytywania plików

  • Poprawiona szybkość zapisu oraz wczytywania projektu nawet o 50%.
  • Duża zaleta dla operacji Autobackup.


Ulepszone modelowanie z wykorzystaniem Chamfera

  • Nowy Chamfer współpracuje teraz z danymi UV podczas tworzenia nowej siatki.

Nowy chamfer w 3dsmax 2021

stacja robocza do 3ds Max

Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.

    Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.
    Please prove you are human by selecting the heart.

     


    Shotgun-program do zarządzania produkcją filmów i gier


    Promocje

    No votes yet.
    Please wait...