Menu

Autodesk 3ds Max 2019

Autodesk dla branży 3D


Nowości w Autodesk 3ds Max 2019

Wraz z oficjalnym wydaniem wersji 2019 3ds Max’a, doczekaliśmy się nowych narzędzi i funkcjonalności. Poza tym 3ds Max dostaje coraz więcej poprawek, dzięki czemu przyspieszy to działanie samego programu. Inżynierowie z Autodesk wyraźnie przyspieszają działanie samego programu z wersji na wersję.

Ponad to wprowadzone zostają spore zmiany w materiałach, pozwalając artystom skupić się na swoim zawodzie, coraz bardziej odciążając ich od pracy stricte inżynierskiej, programistycznej.


Najważniejsze zmiany w wersji 2019:

Wsparcie dla technologii Open Shading Language (OSL)

Jest to język shaderów stworzony przez firmę Sony Pictures Imageworks do użycia w Raytracerze Arnold Renderer. Jest również wspierany przez V-Ray’a w wersji 3.X.

Pełnię możliwości tej technologii można podziwiać w takich produkcjach jak „Men in Black 3”, „The Amazing Spiderman”, czy „Hotel Transylvania”.

© Autodesk
Advanced (procedural) wood Map:

Inżynierowie Autodesk zbudowali od nowa system mapowania drewna, możliwy do wykorzystania w silnikach Arnold oraz Scanline. Tekstury drewna są teraz rozprowadzane po obiekcie proceduralnie.

© Autodesk
Shape Booleans

Rozbudowanie tego narzędzia pozwala na łączenie linii w nowe jednolite kształty, dzięki czemu możemy uzyskiwać swoistego rodzaju rysunki.

Shared Views

Od tej wersji dostaliśmy możliwość bezpośredniego transferowania swoich obiektów, a nawet całych scen do przeglądarki internetowej, a co za tym idzie, możliwość ciągłego prezentowania swoich prac.

Wystarczy zaznaczyć pożądany przez nas element lub całą scenę, kliknąć „File” a następnie „Share”.

© Autodesk
Physical based material export

Wsparcie dla eksportu physical based materials (renderingu bazującym na fizyce, czyli fizycznym zachowywaniu się światła i materiałów ) do środowiska DCC (m.in. Civil View). Wsparcie to dotyczy zarówno statycznych obiektów typu mesh jak i tych zanimowanych.

© Patryk Konieczny, PCC Polska
Extrude i bevel

Usprawniono działanie tych narzędzi w zakresie poligonów. Podczas używania extrude i bavel na wielu poligonach na raz, brane są teraz pod uwagę normalne Face’ów, które posiadają wspólne krawędzie i są ustawione pod różnymi kątami.  Można teraz definiować kąt odchylenia edytowanych Face’ów.

© Patryk Konieczny, PCC Polska
3ds Max Interactive

Wprowadzono nowy rodzaj Viewportu, w którym dzięki swojemu zestawowi do VR (wirtualna rzeczywistość) możemy edytować swoją scenę bezpośrednio w nim. Dzięki temu osiągniemy rezultaty dokładnie takie jakich oczekujemy w naszej scenie VR.

Całe narzędzie stanowi integralną część 3ds Maxa i bazuje na silniku Stingray Engine.

Renderable Spline Modifier

Pozwala teraz na modyfikację skrętów zamkniętych linii poprzez dodawanie krzywych beziera, można w ten sposób zwiększać ilość segmentów oraz zaokrąglać „ostre” fragmenty.

Project folders

Wprowadzono kilka usprawnień w funkcji Project folder, dzięki czemu znacznie ułatwi to tworzenie nowych folderów jak i podpinanie projektów pod wcześniejsze.

Zwiększone bezpieczeństwo

Kod wykonywalny zaszyty w projektach 3ds Maxa, oraz MAXScript został zabezpieczony dodatkowymi sygnaturami by zwiększyć bezpieczeństwo Twoich projektów.



 

Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.


    Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.
    Please prove you are human by selecting the truck.



     

         Promocje