Użytkownicy mogą teraz manewrować i modelować obiekty szybciej niż kiedykolwiek z ulepszonymi narzędziami, uproszczoną kontrolą i aktualizacjami w UV Mapping. Dla zwiększenia wydajności zostały wprowadzone również ulepszenia TrackView do Motion Panel i ustawienia animacji wraz z nowym wyglądem i skalą dostosowaną do najnowszych wyświetlaczy wysokiej rozdzielczości.
Narzędzie Scene Converter w nowym 3ds Max 2017 umożliwia szybsze przemieszczanie się z jednego do drugiego renderera lub pomiędzy innymi silnikami w czasie rzeczywistym bardziej płynnie i spójnie. Natomiast nowe narzędzie Raytracer Render (ART) pozwoli użytkownikom osiągnąć gotowy foto realistyczny obraz i film również w czasie rzeczywistym. Użytkownicy będą mieli ścisłą integrację z narzędziami dzięki rozszerzonym i ulepszonym zestawem narzędzi Python / NET.
Nowy wygląd oraz wsparcie wyświetlaczy High DPI3ds Max 2017 będzie miał nowy wygląd, a najnowsze wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości DPI dają mu możliwość działania na monitorach Hi-DPI i laptopach podczas prawidłowego skalowania ekranu dla systemu Windows, dzięki czemu interfejs będzie bardziej czytelny. Zastosowany został nowoczesny wygląd ( jak określono w nowym przewodniku), styl wizualny, jak również nowoczesne multi skalowalne ikony. |
|
UV Mapping – aktualizacje Aktualizacje UV Mapping w nowym 3ds Max 2017 – UVW Unwrap został przeprojektowany, aby usprawnić przepływ pracy i zwiększyć wydajność dzięki gęstej geometrii i wysokiej rozdzielczości map. Jest to teraz łatwiejsze do otwierania modeli definiując punkt po punkcie podczas przeglądania krawędzi cięcia i rozwijania klastrów w jednym trybie. Aktualizacja jest natychmiastowa, o znacznie zwiększonej dokładności i symetrii. Zniekształcenia mogą być wizualizowane w zacienionym widoku klastra lub kratki z nowymi mapami, które dostarczają więcej informacji zwrotnej na temat tego modelu. Jest to przydatne dla interaktywnych korekt dokonanych z nowym narzędziem Relax paintbrush. Dodatkowo w nowym 3ds Max 2017 zostało dodane wsparcie dla layoutów multi-tile, a także wiele usprawnień przepływu pracy, takich jak dostęp do ID materiałów i ulepszone metody wyboru. |
|
Biblioteka zasobów 3ds MaxInstalując Autodesk Exchange App Store użytkownicy mają szybki dostęp do swoich lokalnych i sieciowych bibliotek modeli, aby prościej przeszukiwać wszystkie aktywa, przeciągając i upuszczając je w danym projekcie. Użytkownicy 3ds Max 2017 będą mogli łatwo dodać lokalizacje nowych zasobów do szybkiego wyszukiwania. |
|
Autodesk Raytracer Renderer (ART) – tworzenie rzeczywistych obrazów i filmówAutodesk Raytracer Renderer (ART) to nowe szybkie narzędzie, oparte na fizycznym rendererze, idealne do wizualizacji przepływów pracy wykorzystywanych w Revit, Inventor Fusion 360 oraz innych aplikacjach Autodesk. Rendering ART w 3ds Max zapewnia poznany już przepływ pracy i podobne rezultaty dla użytkowników którzy przenoszą danych z tych aplikacji. Wyposażony jest w minimalistyczne ustawienia, działanie procesora i doskonałe wykorzystanie oświetlenia obrazu. |
|
ART pomaga zapewnić szybkie, fotorealistyczne wyniki renderingu dla większości projektów i architektury zewnętrznej. Dzięki wsparciu dla IES i świateł fotometrycznych z Revit, użytkownicy będą w stanie stworzyć bardzo dokładnych obrazy scen architektonicznych.
|
|
Fast Form Hard SurfacesNarzędzie Fast Form Hard Surfaces służy do efektywnego tworzenia twardych form powierzchniowych w sposób szybszy. Dzieje się to za pomocą nowego zestawu niezawodnych narzędzi do modelowania, takich jak zaktualizowane Booleans, które teraz oferują podwójną precyzję i bardziej wiarygodne wyniki. Dodawania i usuwania operandów, jak również sortowanie lub tworzenia zagnieżdżonych logicznych wartości jest również teraz bardzo uproszczone. Narzędzie Bevel Profil Modifier ma takie same kontrole ukośne wprowadzone w narzędziu TextPlus, co umożliwia artystom tworzenie w nowym 3ds Max 2017 pożądanego skosu lub używanie tych samych z ustawień w TextPlus. |
|
Udoskonalone narzędzia ObjectWybór obiektów i manipulowanie nimi w 3ds MAx 2017 zostało usprawnione do modelowania, animacji i niektórych innych zadań bardziej efektywnych i twórczych z pomocą kilku udoskonaleń: |
|
|
|
Animacja i produktywność W produktywności Autodesk skupił się na ułatwianiu doświadczeń dla animatorów. Codzienne zadania, takie jak kadrowanie, wybór i key framing zostały udoskonalone, aby pomóc użytkownikom skupić się na wykonywaniu danego projektu a nie na narzędziach. Ponownie został zaprojektowany domyślny layput i nie ma znaczenia jaki użyjemy, będzie utrzymywać się pomiędzy sesjami w 3ds Max 2017. W panelu Motion, która stanowi centrum sterowania platformy animacji, została ona ulepszona bezpośrednia aktywacja kontrolerów z listy, reset kontrolera i kopiowanie/ wklejanie pomiędzy ścieżkami. Zostały poprawione atrybuty użytkownika, aby umożliwić odczyt i zapis wartości zadanych, pozwalając animatorom szybko przechodzić między ułożeniami/pozami. |
|
Scene Converter – więcej technologii renderowania. Scene Converter w nowym 3ds Max 2017 pozwala na przejście pomiędzy rendereami w czasie rzeczywistym. Łatwa migracja scen między rozwiązaniami renderingu pozwala szybko przygotować projekt w silniku w czasie rzeczywistym, w tym prawidłowe ustawienie świateł, materiałów i niektórych innych funkcji z Scene Converter. Użytkownicy 3ds Max 2017 mogą łatwo dostosować zestawienie i dostrojenie istniejących skryptów konwersji za pomocą prostego interfejsu użytkownika, aby pomóc w tworzeniu źródła do systemu TARGET – reguły konwersji batch. Jak zrobić aby technologie renderingu były bardziej dostępne ? Możliwości Scena Converter można łatwo rozszerzyć za pomocą nowych presetów firmy Autodesk oraz społeczności użytkowników, a także w oparciu o konwertery skryptów , które mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb. |
|
Integracja narzędzi Pipeline3ds Max 2017 posiada ściślejszą integrację z kilkoma narzędziami pipeline z pomocą nowo rozszerzonych i ulepszonych zestawów narzędzi Python / NET. Integracja wykorzystuje standardowy język programowania jako alternatywny język skryptów dla użytkowników Max co pomaga programistom Pythona do tworzenia 3rd party plug-ins, dzięki czemu nowe narzędzia pipeline są większe i bardziej dostępne. |
|
Inne zalety i funkcje 3ds Max 2017 |
|
Max Creation Graph – udoskonalone narzędzie do tworzenia treści proceduralnych, które oparte są na wizualnym środowisku programistycznym. Skin Weighting z Geodesic Voxel & Heatmap Skinning – Dzięki narzędziu Skin Weighting z Geodesic Voxel and Heatmap Skinning użytkownicy są w stanie wygenerować większą wagę skóry w ułamku czasu w porównaniu z tradycyjnymi metodami skinningu. Narzędzi dot. tekstu i kształtu – Dodawanie danych do scen z nowego narzędzia 3D text nigdy nie było łatwiejsze. Z kontroli globalnych i lokalnych możliwości edycji, użytkownicy mogą wybrać dokładny poziom kontroli niezbędny do ich pracy. Near Seamless Art-to-Engine Workflows – Game Exporter pozwala użytkownikom przesyłać różne rodzaje danych z 3ds Max 2017 do silników gier: Unity, Unreal Engine i silnika Stingray, z wykorzystaniem technologii FBX. Creative Market Integration – wyposażony w wysokiej jakości 3D i 2D assetsy. Użytkownicy mogą je w ramach licencji wykorzystać we własnych projektach. Send to Print Studio- pozwala na druk 3D z pozycji projektowania lub po prostu przez uruchomienie Print Studio bezpośrednio z 3ds Max 2017 za pomocą jednego kliknięcia. Simulation Data (CFD)- użytkownicy mogą teraz wizualizację swoich danych symulacyjnych przedstawiać w zupełnie nowy sposób w Max Creation Graph. |
|
|
|
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.