Program 3ds Max® 2015 do modelowania 3D to kompleksowe narzędzie do modelowania, animacji, renderowania i compositingu dla twórców gier, filmów i ruchomej grafiki.
Program 3ds Max® zapewnia wydajne nowe narzędzia, zwiększoną wydajność i usprawnione procesy robocze, co zwiększa ogólną wydajność pracy ze złożonymi zasobami o wysokiej rozdzielczości. Autodesk 3ds Max 2015 jest standardowo wyposażony w silnik renderujący Mental Ray oraz I-ray.
Poznaj listę nowości 3ds Max 2015
Ulepszony Populate – animacja grup ludzi
Populate to zbiór narzędzi do animacji tłumu ludzi, teraz oferujący większą kontrolę, lepszy realizm i ulepszoną użyteczność. Graficy mogą wygenerować bardzie realistyczne animacje tłumu takie jak: spacer, jogging, siedzenie. Można zapisywać i dowolnie modyfikować tekstury wygenerowanych ludzi. Dodatkowo istnieje możliwość modyfikowania funkcjonalności za pomocą SDK (Software Development Kit).
Point Cloud – obsługa chmury punktów
Funkcja chmury punktów pozwala tworzyć precyzyjne, trójwymiarowe modele na postawie danych zaimportowanych ze świata rzeczywistego. Punkty w chmurze można zobaczyć w rzeczywistych kolorach. Na bazie chmury punktów można stworzyć nowe modele 3D
ShaderFX Editor – edytor shaderów w czasie rzeczywistym
Twórcy gier i programiści mogą łatwo tworzyć zaawansowane HLSL we Vieport za pomocą edytora shaderów w czasie rzeczywistym. Materiały są tworzone przez połączenie nodów z wykorzystaniem intuicyjnego interfejsu kliknij-przeciągnij. Powstałe materiały są widoczne we Viewport w czasie rzeczywistym nawet gdy są animowane.
Placement Tools – automatyczne pozycjonowanie modeli
Artyści i projektanci mogą teraz łatwiej pozycjonować i orient treść modele w stosunku do innych modeli. Nowe narzędzie Placement Tools pozwala łatwiej ustawić obiekty na scenie. Obiekty mogą być przesuwane wzdłuż powierzchni innych siatek jakby były przyciągane magnetycznie.
Quad Chamfer – ulepszone zaokrąglanie krawędzi modeli
Narzędzie Quad Chamfer to prosty i łatwy sposób na zaokrąglanie i fazowanie krawędzi modeli 3D. Daje bardzo dobre wyniki z połączeniu z opcją TurboSmooth.
ActiveShade – ulepszone renderowanie
Podgląd w czasie rzeczywistym ActiveShade teraz obsługuje rendering NVIDIA mental ray, oprócz wcześniej obsługiwanych silników iray i Scanline. Z ActiveShade artyści i projektanci mogą zobaczyć zmiany oświetlenia lub materiałów na bieżąco bez czekania na wyrenderowanie obrazu. ActiveShade iray i mental ray działa szybciej, a generowany podgląd jest wyższej jakości.
Viewport – zwiększona wydajność
Praca w oknie Viewport w nowym 3ds Max 2015 jest znacznie szybsza. Ulepszono działanie narzędzi nawigacji, wyboru obiektów, texture baking, szczególnie w przypadku gęstych siatek i sceny z wieloma teksturami. Ponadto, wygładzanie może być włączone z minimalnym wpływem na wydajność komputera.
Stereo Camera – obsługa stereoskopii
Możliwość tworzenia bardziej atrakcyjnych obrazów dzięki kamerze z opcją stereoskopii. Plug-in Stereo Camera jest dostępny za pośrednictwem platformy Autodesk Exchange (apps.exchange.autodesk.com). Daje możliwość wyboru wielu trybów wyświetlania – lewe oko, prawe oko, środek lub widok Anaglyph we viewport Nitrous. Plug-in wspiera również karty graficzne AMD FirePro oraz technologię HD3D.
Udoskonalone zarządzanie scenami
Radzenie sobie ze złożonymi scenami jest teraz łatwiejsze, dzięki nowemu menadżerowi warstw i obiektów. Artyści i projektanci mogą lepiej zorganizować swoją pracę ze sceną 3D.
Obsługa języka programowania Python
Wsparcie dla popularnego i stosunkowo łatwego języka programowania Python może pomóc rozszerzyć i dostosować oprogramowanie 3ds Max 2015 do własnych potrzeb. Program nadal wspiera język skryptowy MAXScript.
My, PCC Polska Spółka Jawna, i nasi partnerzy, korzystamy na naszych stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron. Pozostałe możemy wykorzystywać do:
- analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony,
- personalizacji prezentowanych Ci treści,
- marketingu, reklamy i na potrzeby mediów społecznościowych.
Te pliki cookie sa niezbędne dla poprawnego funkcjonowania strony internetowej. Umożliwiają działanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie, preferencje prywatności, logowanie, wypełnianie formularzy i zapytań o ofertę. Nie mogą być wyłączone w naszej witrynie.
Preferencje
Służą do przechowywania informacji o preferencjach, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik. Wykorzystywane są w celu interakcji z użytkownikiem, który wcześniej odwiedził witrynę.
Statystyka
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i raportując anonimowe informacje.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia użytkownika w witrynach internetowych, aby prezentować mu odpowiednie reklamy, interesujące i zgodnie z profilem użytkownika. Są bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.