Najnowszy 3ds Max będzie potrafił eksportować kamery, światła i obiekty typu dumies wraz z animacjami bezpośrednio do Adobe Aftereffects
Ulepszono możliwość współpracy z Adobe Photoshop. Możliwe stało się zapisywanie gotowego renderingu w formacie PSD przy jednoczesnym zachowaniu warstw itp.
Renderingi teraz mogą być łatwo rozdzielane na osobne pasma, co znacznie ułatwia compositing w programach zewnętrznych takich jak SMOKE lub After Effects. Wszystkie render passy można teraz zapisać w jednym pliku i korzystać z nich bez konieczności każdorazowego renderingu innego.
Iray silnie wykorzystując technologie GPU Nvidii pozwala na interaktywny podgląd sceny w oknie Viewport.
Użytkownicy moga teraz cieszyć się wydajniejszym I dokładniejszym systemem symulacji fizycznych MassFX. Nowością jest system nCloth, który pozwala na symulację zdzierania tkanin i wspiera skomplikowaną hierarchię systemu RagDoll.
Rozumiejąc, że małe problemy i spowolnienia pracy istotnie wpływają na czas wykonania projektu, nowy 3ds Max posiada ulepszone możliwości manipulacji obiektami podczas ich edycji.
Od teraz można w łatwy sposób przełączać się przez różne ustawienia layoutu lub aranżacji ikon. Swoje ustawienia można przekazywać innym użytkownikom poprzez system presetów.
W nowym 3ds Max 2013 możemy zmienić timing dowolnego miejsca animacji, w o wiele lepszy sposób synchronizując lub dopasowując prędkości animacji do akcji lub scenariusza.
Od teraz stary nasze starsze animacje wykonane w systemie BIPED możemy zastosować w systemie CAT. Dzięki temu możemy wymieniać dane animacji pomiędzy wszystkimi programami Autodesk.
|
|
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.