Menu

Character Generator – sprawdź co się zmieni!

Character Generator - zmiana platformy

Kategoria: Aktualności, Tagi: , ,

W dniu 22 marca 2022 r. oprogramowanie Autodesk Character Generator zostanie przeniesione na platformę Autodesk Forge.


Autodesk Character Generator > przeniesiony na platformę Autodesk Forge

W ramach tej zmiany wszystkie projekty utworzone wcześniej w tym programie nie zostaną przeniesione.


Przed tym dniem klienci będą musieli pobrać swoje wcześniej utworzone postacie, aby nie stracić swoich danych.


Ponadto aktywni subskrybenci Character Generatora i klienci korzystający z tego generatora w ramach subskrypcji  Maya, 3ds Max, Maya LT, MotionBuilder, Mudbox i Media & Entertainment Collection nie będą już musieli korzystać z credit cloud w celu uzyskania premium characters.  Dzięki czemu narzędzie do tworzenia assetów będzie całkowicie bezpłatne dla wyżej wymienionych klientów.


Generowanie Postaci (person generator) z Character Generator od Autodesk

character-generator-persona-generator-autodesk

Twórz, dostosowuj i pobieraj swoje zriggowane postacie 3D z katalogu ponad 100 typów sylwetek, strojów, fryzur i atrybutów fizycznych w kilku prostych krokach. Dzięki potężnym narzędziom do projektowania i animacji 3D, Autodesk Character Generator oferuje artystom internetowe laboratorium do tworzenia w pełni sfałszowanych postaci 3D dla pakietów animacji i silników gier.

Character Generator nie jest dostępny w sprzedaży jako produkt samodzielny. Dostęp do Character Generatora uzyskasz w ramach subskrypcji następujących programów:

Zajrzyj na naszą stronę o Character Generator, aby uzyskać więcej informacji.


Jak możesz wykorzystać Character Generator?

  • Połącz 2 postacie źródłowe z biblioteki, aby stworzyć własną unikalną postać 3D.
  • Dostosuj i dopracuj swoją postać 3D z katalogu ponad 100 typów ciała, strojów, fryzur i atrybutów fizycznych w kilku prostych krokach.
  • Skorzystaj z gotowych postacie do animacji, wybieraj z szerokiej gamy origgowanych modeli postaci gotowych do wykorzystania w programach do animacji i silnikach gier.

 

Autorzy: Anetta Hauzer | PCC Polska