Menu

Będziemy na Promised Land 2025 !

Tytulowe

Kategoria: Aktualności, Tagi: , , , ,

Kiedy światowe studia, niezależni twórcy i inwestorzy spotykają się pod jednym dachem, rodzą się nie tylko nowe gry, ale i nowe możliwości biznesowe. Promised Land Art Festival to coś więcej niż wydarzenie…

Co to jest Promised Land?

Promised Land Festival to wyjątkowe wydarzenie stworzone z myślą o artystach i profesjonalistach z branży kreatywnej – od gier wideo po film, animację i design. Organizowane przez studio CD PROJEKT RED we współpracy z EC1 Łódź i Miastem Łódź, gromadzi twórców z całego świata, by wymieniać się wiedzą, rozwijać umiejętności i budować relacje. Festiwal łączy prelekcje, warsztaty, sesje portfolio i networking w inspirującej atmosferze, sprzyjającej rozwojowi i współpracy.

Promised Land Festival 2025: Nowa Formuła i Data

promised Land 1

Promised Land Art Festival 2025 odbędzie się w dniach 7–8 czerwca 2025 roku w EC1 Łódź. Wydarzenie to nosi oryginalną nazwę „Art For All by Promised Land Art Festival” . Jest ono dedykowane zarówno początkującym artystom i entuzjastom sztuki cyfrowej oraz tradycyjnej. Uczestnicy będą mieli okazję uczestniczyć w wykładach, warsztatach i sesjach przeglądów portfolio . W 2025 roku festiwal przybiera nową formułę z powodu planowanych remontów kompleksu EC1 Łódź, które uniemożliwiają organizację wydarzenia w dotychczasowej formie . Mimo to, organizatorzy zapewniają, że tegoroczna edycja będzie równie inspirująca i pełna kreatywnych doświadczeń.
Więcej informacji znajdziesz na oficjalnej stronie organizatora.

promised Land 2

PCC Polska na Promised Land 2025: Co dla Was przygotowaliśmy?

PCC Polska po raz szósty zostaje zaproszona jako oficjalny partner do współtworzenia tego wyjątkowego wydarzenia! Tym razem, oprócz rozwiązań firmy Autodesk dla branży GameDev i Media&Entertainment (Maya, 3DS Max, MotionBuilder), zaprezentujemy także szeroką gamę rozwiązań do Motion Capture. Na żywo będziecie mieli okazję sprawdzić, jak działają takie systemy jak Xsens (sczytywanie ruchów ciała), Faceware (minika twarzy), a także systemy do odwzorowania ruchu dłoni (hand motion capture) i palców jak Manus czy StretchSense. Będziecie mieli okazję porozmawiać z naszymi specjalistami i dowiedzieć się, jak zoptymalizować workflow w tworzeniu animacji i gier!

promised Land 3


Autor: Michał Kazana | PCC Polska

 

No votes yet.
Please wait...