Menu

Autodesk Account



Kategoria: Aktualności, Tagi:

Z dniem 13 marca 2015 r. Centrum Subskrypcyjne przestało być dostępne, a wszyscy klienci zostali kierowani do portalu Autodesk Account, który umożliwia zarządzanie wszystkimi posiadanymi produktami, usługami i korzyściami wynikającymi z subskrypcji w jednym miejscu. Portal Autodesk Account został niedawno udoskonalony, dzięki czemu nawigowanie jest łatwe i szybkie, a kontekstowe instrukcje i informacje pomagają klientom w szybkim znajdowaniu tego, czego potrzebują w danym momencie.


Zaloguj się w portalu Autodesk Account  przy użyciu istniejącego identyfikatora Autodesk, aby łatwo:

– pobierać odpowiednie produkty i wersje próbne — w tym aktualizacje i rozszerzenia;
– uzyskiwać dostęp do pomocy i wsparcia technicznego — pomoc telefoniczna, dotycząca subskrypcji, Up & Ready itd.;
– zarządzać dostępem i uprawnieniami — wyświetlać licencje oraz przyznawać dostęp do oprogramowania i korzyści;
– śledzić użycie — licencji, korzyści i poziomy ich wykorzystania, co pomaga zmniejszać koszty i przewidywać budżety;
– aktualizować własny profil — szybko wyświetlać i poprawiać informacje, aby profil był zawsze aktualny.


Nowości konta Autodesk

Oto krótki przegląd nowych funkcji dostępnych na koncie Autodesk

Zarządzanie subskrypcją Maintenance

  1. Zarządzanie użytkownikami:
    Zarządzanie użytkownikami i Uprawnieniami
  2. Pobierz produkty:
    Aktualizowanie Oprogramowania
    Metody Pobierania
  3. Licencjonowanie:
    Poprzednie wersje oprogramowania Autodesk
    Użytkowanie domowe
    Zamówienie wersji pudełkowej oprogramowania
  4. Pobierz dodatkowe pliki do pobrania:
    Pobierania rozszerzeń produktów
    Jak zainstalować Menedżera licencji sieciowej