Z dniem 13 marca 2015 r. Centrum Subskrypcyjne przestało być dostępne, a wszyscy klienci zostali kierowani do portalu Autodesk Account, który umożliwia zarządzanie wszystkimi posiadanymi produktami, usługami i korzyściami wynikającymi z subskrypcji w jednym miejscu. Portal Autodesk Account został niedawno udoskonalony, dzięki czemu nawigowanie jest łatwe i szybkie, a kontekstowe instrukcje i informacje pomagają klientom w szybkim znajdowaniu tego, czego potrzebują w danym momencie.
– pobierać odpowiednie produkty i wersje próbne — w tym aktualizacje i rozszerzenia;
– uzyskiwać dostęp do pomocy i wsparcia technicznego — pomoc telefoniczna, dotycząca subskrypcji, Up & Ready itd.;
– zarządzać dostępem i uprawnieniami — wyświetlać licencje oraz przyznawać dostęp do oprogramowania i korzyści;
– śledzić użycie — licencji, korzyści i poziomy ich wykorzystania, co pomaga zmniejszać koszty i przewidywać budżety;
– aktualizować własny profil — szybko wyświetlać i poprawiać informacje, aby profil był zawsze aktualny.
Oto krótki przegląd nowych funkcji dostępnych na koncie Autodesk
Zarządzanie subskrypcją Maintenance