W każdym kwartale firma PCC Polska organizuje dla Was warsztaty i webinaria związane z obsługą oprogramowania firmy Autodesk dla inżynierów, konstruktorów i projektantów. Większość z tych wydarzeń cieszy się ogromnym zainteresowaniem, ale to zazwyczaj my decydujemy o ich tematyce. Tym razem chcemy nieco zmienić formułę.
Teraz to WY zadecydujecie, jaki temat poruszymy na warsztatach w najbliższych miesiącach.
Poniżej wybraliśmy wszystkie tematy, które dotychczas cieszyły się największym zainteresowaniem. Co miesiąc zapraszamy na głosowanie i wybór tematu miesiaca. Warsztat z wybranej przez Was tematyki będzie zorganizowany w następnym miesiącu po każdej turze głosowania. Pamietajcie, żeby później zapisać się na przegłosowany w ankiecie temat!
I tura głosowania |
II tura głosowania |
11 grudnia – 31 grudnia |
16 stycznia – 4 lutego |
Ogłoszenie finałowego tematu oraz terminu warsztatu: 2 stycznia Warsztaty wybrane w II turze będą przeprowadzone w lutym. |
Ogłoszenie finałowego tematu oraz terminu warsztatu: 5 lutego Warsztaty wybrane w II turze będą przeprowadzone w marcu. |
O ostatecznych wynikach głosowania zostaniecie poinformowani drogą elektroniczną. Na wszystkie warsztaty obowiązuje rejestracja poprzez stronę: szkolenia.pccpolska.pl
Wybierz przynajmniej jeden temat z listy poniżej, podaj swój adres e-mail w celu weryfikacji i zagłosuj.