Wizualizacje w 3D? Sprawdźmy to! Testowanie sprzętu HTC Vive do przedstawiania wizualizacji 3D!
Czytaj
Architektura w grach, choć na pozór niezauważalna, to właśnie ona buduje charakter gry, w której się poruszamy. Im bardziej rozbudowane poziomy gier, tym więcej przyjemności mamy z grania i eksploracji przestrzeni.
Czytaj
Poznaj sposoby inżyniera aplikacji Autodesk Inventor, Przemysława Sokołowskiego, na poprawne przygotowanie layoutów w formacie .dwg do wykorzystania w programie Inventor.
Czytaj
Z artykułu dowiesz się jak efektywnie przygotować w programie Inventor a następnie wyeksportować niezbędną do produkcji listę części.
Czytaj
Chcesz wiedzieć jak wygląda sprzęt do motion capture – zapisz się na prywatny pokaz!
Czytaj
Zapraszamy na naszą prelekcję z MoCapu i animacji, która odbędzie się podczas wydarzenia Game Developer Meetup!
Czytaj
Niedawno wyszła aktualizacja programu Maya. Kolejny update od Autodesku wniósł kilka przydatnych poprawek.
Czytaj
Fusion 360 do tworzenia assetów do gier? Brzmi przewrotnie, ale jeden z popularniejszych programów CAD/CAM coraz częściej wykorzystywany jest przez concept artystów. Zobacz jak!
Czytaj
Czy 3ds Max nadaje się do tworzenia animacji, projektów wirtualnej rzeczywistości VR i rozszerzonej rzeczywistości AR? Okazuje się, że z powodzeniem, jak udowadnia to studio ALT / SHIFT.
Czytaj
Chaos Vantage to nie nowość, ale rozszerzenie silnika Project Lavina. Zobacz co się zmienia i czy możesz przetestować Vantage za darmo!
Czytaj