W programie 3ds Max wprowadzane są nieustannie ulepszenia, które przyspieszają Twoją pracę. Zobacz co tym razem zostało usprawnione.
3ds Max wprowadza nowoczesne rozwiązania, dzięki którym możesz realizować swoje twórcze ambicje. Nowy modyfikator Array pozwala na łatwe dostosowanie zasobów, a aktualizacje Assets, Editable Poly czy Retriangulation zapewniają lepsze wyniki topologii. W programie 3ds Max rozbudowano także możliwości animacji.
Nowy modyfikator Array Powielaj i dystrybuuj dane siatki w sposób proceduralny za pomocą nowego, opartego na obiektach modyfikatora Array. Twórz solidną i wysoce artystycznie ukierunkowaną zawartość z kontrolą nad dystrybucją i transformacjami losowymi, losowość identyfikatorów materiałów, przesunięcie UV i inne. Dostępne są następujące typy dystrybucji poprzez modyfikator Array:
Ulepszenia algorytmu Retriangulation obiektów typu Editable Poly umożliwiają generowanie ulepszonych wyników topologicznych podczas tworzenia nowych powierzchni, przesuwania wierzchołków lub używania funkcji retriangulate.
Zwiększono wydajność podczas ładowania lub stosowania modyfikatorów MeshSmooth, Edit i Editable Mesh oraz modyfikatorów Editable.
Podczas wykonywania operacji fazowania(Chamfer) za pomocą modyfikatora Fazowanie lub obiektu poligonowego z możliwością edycji, wyjście efektu ograniczenia fazowania zapobiega powstawaniu samozakłóceń na fazowanej powierzchni, a także zapobiega powstawaniu samozakłóceń na powierzchni. Wyjście efektu ograniczenia fazy zapobiega powstawaniu samozakłóceń na fazowanej powierzchni, a także unikając jednocześnie nadmiernego ograniczenia. Modyfikator fazowania wygeneruje również poprawione wartości normalne powierzchni podczas pracy z nieokreślonymi normami.
W oparciu o opinie użytkowników w Trackview wprowadzono różne ulepszenia, aby zwiększyć niezawodność i łatwość dostępu do danych animacji, dzięki czemu można szybciej i łatwiej iterować i udoskonalać animacje.
Operator Delta Mush znajdujący się w modyfikatorze Data Channel został zaktualizowany, aby zapewnić lepsze symetryczne wyniki w całej siatce, aby uzupełnić deformację modyfikatora Skin.
Ustawienia obiektów PFlow zostały zaktualizowane, aby były bardziej spójne między rzutnią a renderowaniem jakości i próbkowania. Dodatkowo, różne presety PFlow zostały zaktualizowane o nowe ustawienia dla Jakość rzutni i Kroki integracji.
Inne możliwości
Autor: Adam Jakubek | PCC Polska