Menu

Ważna informacja dla Subskrybentów !



Kategoria: Bez kategorii, Tagi: , ,

Od 13 marca 2015 r. Centrum Subskrypcyjne będzie niedostępne, a klienci będą kierowani do niedawno udoskonalonego i łatwego w obsłudze portalu Autodesk Account.

Autodesk Account umożliwia efektywne śledzenie wszystkich usług, korzyści użytkowników i licencji na produkty Autodesk w ramach jednego, spersonalizowanego portalu.
Zaloguj się w portalu Autodesk Account pod adresem autodesk.com/account przy użyciu istniejącego identyfikatora Autodesk, aby łatwo:

  • pobierać odpowiednie produkty i wersje próbne — w tym aktualizacje i rozszerzenia;
  • uzyskiwać dostęp do pomocy i wsparcia technicznego — pomoc telefoniczna, dotycząca subskrypcji, Up & Ready itd.;
  • zarządzać dostępem i uprawnieniami — wyświetlać licencje oraz przyznawać dostęp do oprogramowania i korzyści;
  • śledzić użycie — licencji, korzyści i poziomy wykorzystania, co pomaga zmniejszać koszty i przewidywać budżety;
  • kupować lub odnawiać licencje — na podstawie wymagań i użycia;
  • aktualizować własny profil — szybko wyświetlać i poprawiać informacje, aby profil był zawsze aktualny.
  • zarządzać dostępem i uprawnieniami — wyświetlać licencje oraz przyznawać dostęp do oprogramowania i korzyści;
  • pobierać odpowiednie produkty i wersje próbne — w tym aktualizacje i udoskonalenia produktów;
  • śledzić użycie — licencji, korzyści i poziomy wykorzystania, co pomaga zmniejszać koszty i przewidywać budżety;
  • aktualizować własny profil — szybko wyświetlać i poprawiać informacje, aby profil był zawsze aktualny;
  • zarządzać dużą ilością danych klientów — narzędzia administracyjne pomagają efektywnie zarządzać informacjami.
  • zarządzać dostępem i uprawnieniami — wyświetlać licencje oraz przyznawać dostęp do oprogramowania i korzyści;
  • pobierać odpowiednie produkty i wersje próbne — w tym aktualizacje i udoskonalenia produktów;
  • śledzić użycie — licencji, korzyści i poziomy wykorzystania, co pomaga zmniejszać koszty i przewidywać budżety;
  • uzyskiwać dostęp do pomocy i wsparcia technicznego — korzystać z pomocy sprzedawców dzięki zapewnieniu im bezpośredniego dostępu do zgłoszeń serwisowych i innych związanych z produktami Autodesk;
  • kupować lub odnawiać licencje — dane kontaktowe sprzedawców podane dla usprawnienia transakcji;
  • aktualizować własny profil — szybko wyświetlać i poprawiać informacje, aby profil był zawsze aktualny.

Klienci z instytucji edukacyjnych nadal będą mieli dostęp do Centrum zasobów dydaktycznych znajdującego się pod adresem schools.autodesk.com
i będą w nim mogli utworzyć własne konto Autodesk, uzyskiwać numery seryjne i pobierać oprogramowanie. Po zainstalowaniu i aktywacji produktu klienci edukacyjni będą mogli przejść do portalu Autodesk Account w celu uzyskania dostępu do korzyści wynikających z posiadania Maintenance Subscription oraz do narzędzi. W portalu mogą:

  • pobierać materiały — w tym aktualizacje i udoskonalenia produktów;
  • uzyskać pomoc i wsparcie techniczne — pomoc dotyczącą subskrypcji, Up & Ready, telefoniczną itd.;
  • zarządzać dostępem i uprawnieniami — wyświetlać licencje oraz przyznawać dostęp do oprogramowania i korzyści.

nl20150209-2