Menu

Warsztaty z Autodesk Vault już 11 grudnia

PCC Polska – autoryzowany partner Autodesk, zaprasza wszystkich użytkowników oprogramowania Autodesk na prezentacje i warsztaty z pracy w programie Autodesk Vault.

Mniej administrowania. Więcej innowacji.

Autodesk VAULT – zarządzanie dokumentacją techniczną w Inventor i AutoCAD.


Autodesk Vault to oprogramowanie do zarządzania danymi projektowymi, ułatwia konstruktorom i zespołom projektowym przechowywanie i organizowanie danych w jednym miejscu. Pozwala śledzić procesy powstawania dokumentacji, kontrolować wersję, wyszukiwać dokumenty.

img1_07Funkcje zarządzania zmianami pozwalają lepiej kontrolować dane projektowe i rewizje, a szybkie odnajdywanie danych w celu ich późniejszego użycia pozwala łatwo zarządzać danymi projektowymi i inżynieryjnymi.

Ścisła integracja oprogramowania z aplikacjami Autodesk jak Inventor, AutoCAD, AutoCAD Mechanical, oraz pakietem MS Office umożliwia inżynierom, oraz zespołom projektowym poprawienie wydajności współpracy, synchronizację danych między członkami zespołów. Zapewnia wymianę informacji, współpracę przy projekcie oraz ochronę danych projektowych za pomocą zintegrowanych funkcji śledzenia toku pracy i kontroli wersji.


VaultPDMDowiedz się na warsztatach, jak możesz wykorzystać zarządzanie danymi produktu z Autodesk® Vault  

INFORMACJE O WARSZTACIE:

Termin: 11 grudnia 2015 (piątek), 9.00 – 12:00 (grupa I) oraz 12:30 – 15:30 (grupa II)
Miejsce: siedziba PCC Polska we Wrocławiu, ul. Kościerzyńska 10

Tematy będą dotyczyły programu dedykowanego zarówno dla konstruktorów jak i dla osób nadzorujących projekty.

Szczegółowy plan warsztatów oraz rejestracja znajduje się na naszej stronie szkoleniowej. Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

Serdecznie zapraszamy!
Zespół PCC Polska

WIĘCEJ O WARSZTACIE >>