Na początku marca firma Chaosgroup udostępniła na swoich stronach nową wersję znanego silnika renderującego dla Autodesk Maya.
Obecny V-Ray 3.3 dla Maya zawiera szereg nowych funkcjonalności i ulepszeń. Pierwszą korzyścią, którą zauważą użytkownicy jest szybkość – przyśpieszenie o 20-50%. Aktualizacja ta umożliwia pobranie dwóch dodatków.
Wersja 3.3 V-Ray wprowadza końcowy rendering produkcji ramki na GPU z zaktualizowanym V-Ray RT. Idąc za możliwościami wprowadzonymi w V-Ray dla 3ds Max, aktualizacja 3.3 V-Ray dla Maya zawiera nowy Variance-based Adaptive Sampler, umożliwiający lepsze wykrywania hałasu i czystsze obrazy.
Nowe funkcje V-Ray 3.3 dla Maya: |
Zaktualizowane funkcje V-Ray 3.3 dla Maya: |
Stochastic Flakes Tworzenie ultrarealistycznych błyszczących materiałów z sparkle effects, takich jak śnieg, piasek i lakier samochodowy. |
Szybszy Volume Rendering • Szybszy rendering głośności i probabilistyczny próbkowania • Obsługa OpenVDB bufory z Houdini 15 i FumeFX • Dodatkowa obsługa wielkości podglądu obiektów w rzutni |
V-Ray Falloff – Funkcja Falloff i Fresnela Funkcje oparte na oglądaniu kierunku dodatkowych efektów |
Lepsza globalna iluminacja: Bardziej wytrzymałe GI caustics dla lepszego rozprzestrzeniania światła oraz bardziej naturalnego oświetlenia wnętrza sceny |
Sky Model i Aerial Perspective Umożliwiają symulację naturalnego wyglądu nieba i pozwalają na dodanie realistycznej głębi z perspektywy lotu ptaka. |
OpenSubdiv 3.0: • Obsługa najnowszej wersji OpenSubdiv • 2x zwiąkszona wydajność |
V-Ray Clipper z wprowadzonym Render-Time Tworzenie przekrojów przy użyciu dowolnego obiektu siatkowego. |
Dodano wsparcie dla zestawów kolorystycznychXGEN: • lepsza wydajność zbiory XGEN Cache do plików sceny V-Ray • Dodano wsparcie dla przemieszczenia, podziału i VRayUserColor • Dodano wsparcie dla animacji |
Interfejs użytkownika Zoptymalizowany interfejs użytkownika i domyślne ustawienia renderowania. |