Menu

TOP 12: najchętniej czytane artykuły z branży mediowej w 2017

Zeszłorocznych podsumowań czas, więc i my prezentujemy zestawienie 12 najchętniej czytanych artykułów z newslettera dla branży mediowej w 2017 roku.


TOP 12 najchętniej czytanych artykuły z branży mediowej 2017

Poniżej prezentujemy zestawienie najchętniej czytanych tematów z newslettera z każdego miesiąca:

Styczeń 

Profesjonalne wizualizacje w 3ds Max i V-Ray – warsztaty

W styczniu największą popularnością cieszyły się bezpłatne warsztaty „Profesjonalne wizualizacje w 3ds Max i V-Ray” przeznaczone dla osób początkujących i średniozaawansowanych, które korzystają z programu 3ds Max i chcą poznacz kluczowe zasady renderowania w V-Ray.

klik

Luty 

Nowa wersja V-Ray 3.5

W lutym najciekawszą informacją dla naszych czytelników było renderowanie do 7x szybciej dzięki nowemu update’owi V-Ray’a dla 3ds Max. Nowości obejmowały m.in. takie funkcjonalności jak importowanie plików w VRayScene, wsparcie NVIDIA MDL, ulepszenia V-Ray GPU czy ulepszone efekty obiektywu.

klik

Marzec 

Renderowanie CPU a GPU

W marcu czytaliście chętnie także o różnych możliwościach renderowania. Przygotowaliśmy zestawienie dwóch technologii – renderowania CPU a GPU, oraz wyjaśnienie, która do czego się najlepiej nadaje i ich najczęstszych wad i zalet.

klik

Kwiecień 

Renderowanie w 3ds Max 2018 z silnikiem Arnold

W kwietniu największym zainteresowaniem cieszyła się informacja o wprowadzeniu nowego silnika renderującego „Arnold”. Wraz z jego wprowadzeniem użytkownicy 3ds Max’a dostają możliwość tworzenia najwyższej jakości prac w nowym, poszerzającym możliwości silniku renderującym.

klik

Maj 

Nowości w Autodesk 3ds Max 2018

W maju chętnie czytaliście o ulepszeniach wprowadzonych do flagowego produktu Autodesku do modelowania i animacji 3D – 3ds Max’a. Zmiany obejmowały m.in. interfejs, modelowanie, animację czy tekstury.

klik

Czerwiec 

Zestaw: 3ds Max + V-Ray (licencja 1 rok)

W czerwcu z kolei najwięcej kliknięć przypadło promocji zestawu 3ds Max + V-Ray. Zestaw nadal możecie znaleźć w dobrej cenie na naszym sklepie. Warto sprawdzić taką okazję!

klik

Lipiec

Nowa technologia renderowania hybrydowego w silniku V-Ray

W lipcu nadal zostaliśmy w temacie renderowania. Tym razem aktualizacja programu V-Ray 3.6 dla 3ds Max’a przyniosła nową technologię renderowania hybrydowego, ulepszoną produkcję kompozytową i zgodność z programem Autodesk 3ds Max 2018.

klik

Sierpień

Premiera Autodesk Maya 2018

Tematem sierpnia była długo wyczekiwana aktualizacja programu Autodesk Maya 2018. Wprowadzono wiele nowości i usprawnień w obszarze animacji, modelowania, renderingu i narzędzia MASH.

klik

Wrzesień 

Konferencja „Przyszłość tworzenia 2.0”

We wrześniu tematem, który nie schodził z ust, była konferencjaPrzyszłość tworzenia 2.0”, która odbyła się 17 października we Wrocławiu. Wydarzenie skierowane było do profesjonalistów z kilku branż: mediowej, architektonicznej oraz mechanicznej.

klik

Październik

Warsztat 3ds Max i Stingray na konferencji „Przyszłość tworzenia 2.0”

W październiku branżowcy bardzo mocno zainteresowani byli tematyką warsztatu dla architektów oraz wizualizatorów, czyli „Tworzenie i przydatne tricki w programach 3ds Max i Stingray”, który odbył się podczas konferencji a poprowadził go autodeskowy ekspert – Mike Kuhn.

klik

Listopad

Podsumowanie konferencji „Przyszłość tworzenia 2.0”

Listopad był czasem podsumowania konferencji, która była także uświetnieniem 15 lat firmy PCC Polska na rynku. Jeśli przypadkiem zdjęcia i filmy umknęły czyjejś uwadze, zachęcamy do przeżycia wydarzenia jeszcze raz!

klik

Grudzień

Zastosowanie programu 3ds Max w wirtualnej rzeczywistości

W grudniu, chyba czując magiczną atmosferę zbliżających się świąt, najczęściej czytaliście o zastosowaniu programu 3ds Max w wirtualnej rzeczywistości. A w artykule m.in. informacje o panoramach 360, filmach 360 czy wirtualnych spacerach.

klik

 

Źródło: PCC Polska