Menu

TOP 11: najchętniej czytane artykuły z branży wizualizacyjnej w 2019

najchętniej czytane artykuły z branży wizualizacyjnej w 2019

Kategoria: Aktualności, Tagi: , ,

Podsumowań bieżącego roku nadszedł czas, więc i my prezentujemy zestawienie 11 najchętniej czytanych artykułów z newslettera dla branży wizualizacyjnej w 2019 roku.


TOP 11 najchętniej czytanych artykułów z branży wizualizacyjnej w 2019

Poniżej prezentujemy zestawienie najchętniej czytanych tematów z newslettera z każdego miesiąca:

Styczeń 

Silnik renderujący Arnold dla architekta i wizualizatora

Styczeń zaczęliśmy od opisania możliwości relatywnie nowego silnika renderującego Arnold, który zastąpił systemowego Mental Ray’a i spokojnie mógłby stawać w szranki z takimi silnikami, jak V-Ray, Corona czy Lumion.

klik

Luty 

Narzędziownia architekta i wizualizatora, czyli przewodnik po programach do wizualizacji

W lutym zaprezentowaliśmy kompendium wiedzy dla wizualizatorów. W krótkim przewodniku zebraliśmy informacje o najważniejszych programach, jakie powinien znać i/lub korzystać z nich każdy wizualizator. Jeśli opuściłeś ten artykuł – przeczytaj go teraz!

klik

Marzec

V-Ray Next: test renderowania na hybrydzie, GPU oraz CPU

W marcu czytaliście chętnie o przeprowadzonym przez nas teście renderowania z wykorzystaniem trzech technik. Jeśli szukacie odpowiedzi na pytanie który ze sposobów renderowania jest najefektywniejszy, znajdziecie ją w tym artykule!

klik

Kwiecień 

Najczęściej używane narzędzia i modyfikatory w 3ds Max

W kwietniu rozpoczęliśmy nasz cykl praktycznych artykułów dla wizualizatorów, które miały za zadanie uporządkować wiedzę o pracy w 3ds Maxie. Na początek zaprezentowaliśmy kilka popularnych modyfikatorów w akcji.

klik

Maj 

Porównanie pracy w silnikach V-Ray i Corona

W maju porównywaliśmy dwa najczęściej wykorzystywane silniki renderujące do wizualizacji – V-Ray’a i Coronę. Jeśli jesteś na etapie decyzji który wybrać, ten artykuł musisz przeczytać!

klik

Czerwiec 

3ds Max: personalizowanie obszaru roboczego

W czerwcu czytaliście kolejny artykuł z cyklu o robieniu lepszych wizualizacji. Tym razem skupiliśmy się na programie 3ds Max i personalizacji obszaru roboczego pod swoje potrzeby.

klik

Lipiec

Jak zachować porządek w plikach i ułatwić sobie pracę w 3ds Max?

W lipcu z kolei pogłębialiście swoją wiedzę o programie 3ds Max, a dokładniej o schemacie pracy. Jak zaczynasz pracę w tym programie, ta wiedza jest niezbędna, żeby pracować efektywniej.

klik

Sierpień

Modelowanie w 3ds Max – podstawy

W czerwcu było już poważnie – zaczęliśmy modelowanie kanapy w programie 3ds Max. Jak jesteś początkującym wizualizatorem – warto zapoznać się w tym tutorialem krok po kroku.

klik

Wrzesień 

Tworzenie realistycznych wizualizacji w silniku Corona

We wrześniu przeszliśmy do tajemnej wiedzy, a mianowicie do esencji wizualizacji, czyli realistycznego renderowania w silniku Corona. Jak otrzymać satysfakcjonujący efekt w silniku Corona? Przeczytaj kolejny artykuł z serii jak stworzyć lepsze wizualizacje!

klik

Październik

Modelowanie w 3ds Max – biurko

W październiku tematem, który wzbudził największe zainteresowanie było modelowanie biurka. W tym artykule wykorzystaliśmy dotychczas omówione narzędzia i modyfikatory w programie 3ds Max.

klik

Listopad

Wizualizacje w 3ds Max: jak aranżować przestrzeń zgodnie z trendami?

W listopadzie zagłębialiście wiedzę na temat aranżacji przestrzeni. Pomysł na wizualizację i estetyka jest przecież równie ważna, co umiejętności. Gdzie szukać więc inspiracji do wizualizacji – odpowiedź w artykule!

klik

 

Źródło: PCC Polska