WEBINARIA dla mechaników

Fusion 360 to intuicyjny program, który szybko odnajduje się w arsenale każdego projektanta. Pozwala projektować, modelować, dokonywać symulacji, a także wizualizować i przygotowywać projekt do wydruku 3D.

Z kolei Vault jest niezastąpiony w pracy projektowej, szczególnie w zespołach, kiedy jest potrzeba nanoszenia poprawek i szybkiego obiegu dokumentacji projektowej.

Programy pozwalają na bardzo dużo, ale mnogość funkcji wymaga ich dobrego poznania. Dołącz do webinariów, aby zoptymalizować swoją pracę i poznać sztuczki stosowane przez praktyków.

 

WEBINARIA:

Vault  – ciekawe funkcje i tips & tricks
(Tomasz Jarmuszczak, PCC Polska)

27 września 2017 r.

godz.: 11:00
czas trwania: 60 min
(45 min webinarium, 15 min Q&A)
sesja w języku polskim

Jeżeli pracujesz w programie Autodesk Inventor lub AutoCAD Mechanical, jesteś konstruktorem lub osobą korzystającą z danych projektowych na pewno wiele razy traciłeś czas na odszukanie właściwej dokumentacji. Masz problemy w Inventor ze zmianą nazwy złożenia czy nazwą plików części i zachowaniem połączonej dokumentacji? Używasz systemu zmiany nazwy pliku po wprowadzeniu zmiany, ale nie wiesz czego zmiana dotyczy. Masz problemy z pracą w kilka osób nad projektem, przesyłasz projekt współpracownikowi i pracujecie już na dwóch różnych projektach.

Jeżeli masz te lub podobne problemy z tworzeniem projektów to zapraszamy nasze webinarium o programie Autodesk Vault pozwalającym na uniknięcie większości problemów związanych z tworzeniem, zmienianiem i udostępnianiem dokumentacji projektowej.

Na webinarium dostaniesz odpowiedz na następujące pytania i problemy:

  • Tworzysz dokumentację już wiele lat, ale ciągle masz kłopoty z odnalezieniem „starych” projektów?
  • W jaki sposób pracować w 2-3 osoby nad jednym projektem w Inventor, jak zorganizować wymianę danych w grupie projektowej?
  • Jak wrócić do wcześniejszej wersji projektu?
  • Jak odnaleźć dane w projektach współpracownika, jak znaleźć potrzebny dokument?
  • Kto ostatni zmodyfikował dane?
  • Jak zmienić nazwę plików części i zespołów w Inventor i nie starci połącznia z plikami rysunków?
  • Jak zmienić nazwy tylko w niektórych częściach zespołu i nie utracić spójności projektu?
  • Jak zorganizować prace grupową?
  • Którą wersję można przekazać do produkcji?
  • Dlaczego brakuje plików w projekcie?
  • Jak otwierać projekty bez gubienie elementów znormalizowanych?
  • Jak zabezpieczyć dane projektowe, kto może mieć prawo do wprowadzenia zmiany, jak archiwizować projekty w Inventor.

Zapisuję się na webinarium >>>

 

 

Narzędzia chmurowe do projektowania, obliczeń i współpracy –
Fusion 360 i usługa A360
(Jakub Piwowar, PCC Polska)

21 września 2017 r.

godz.: 11:00
czas trwania: 60 min
(45 min webianarium, 15 min Q&A)
sesja w języku polskim

Czy interesuje Cię dostęp do Twoich plików projektowych na dowolnym komputerze Programu CAD zajmuje za dużo miejsca na dysku? Czy szukasz oprogramowania, w którym zaprojektujesz (sam lub w grupie) prototyp, przeprowadzisz jego symulacje i wygenerujesz kod, który umożliwi jego wyprodukowanie? Czy chciałbyś szybko stworzyć wspaniałe wizualizacje produktu, które zachęcą Twoich klientów do współpracy?

Podczas webinarium poznasz odpowiedź na te i więcej pytań, które nasuwają się podczas pracy w programie Fusion 360!

Program webinarium:

  • Omówienie funkcjonalności programu Fusion 360 i chmury A360
  • Modelowanie 3D
  • Tworzenie złożenia
  • Dokumentacja płaska
  • Tworzenie wizualizacji
  • Moduł CAM

 Zapisuję się na webinarium >>>