WEBINARIA dla artystów 3D

Autodesk Maya to program, który stał się filarem każdego poważnego, dużego czy małego, studia zajmującego się efektami specjalnymi, zaawansowaną animacją 3D czy produkcją gier. Nowe wyzwania stawiane przed artystami 3D czy ogrom funkcji programów wymaga stałego poszerzania swojej wiedzy.

Tym samym zapraszamy w grudniu na spotkanie, które wprowadzi w tajniki modelowania i animacji postaci w Maya. Dołącz do webinarium, aby zoptymalizować swoją pracę i poznać sztuczki w animacji.

WEBINARIA:

 

OPIS WEBINARIUM:

Proste riggowanie postaci w Maya

(Patryk Konieczny | PCC Polska)

5 grudnia 2017 r.

godz.: 11:00
czas trwania: 60 min
(50 min webianarium, 10 min Q&A)
sesja w języku polskim

Spróbuj swoich sił przy riggowaniu postaci w programie Autodesk Maya. Na nadchodzącym webinarium zostaną omówione zagadnienia budowy szkieletu, tworzenia łańcuchów kinematycznych, oraz ich kontrolerów dla wszystkich części ciała humanoida niezbędnych do stworzenia animacji dla silników graficznych.

Webinarium będzie wstępem do otwartych warsztatów, na których podjęty będzie szeroko rozumiany temat character art’u i animacji. Począwszy od modelowania organicznej postaci właśnie dla animacji, poprzez tworzenie szkieletu, łańcuchów IK oraz kontrolerów, a na rozkładaniu mapy UV kończąc.

Całość materiału ma na celu wyznaczyć kierunek kształcenia się w dziedzinie character art’u, oraz animacji, a także przedstawić środowisko pracy w Autodesk Maya właśnie pod kątem wyżej wymienionych aspektów grafiki 3D.

 Zapisuję się na webinarium >>>