WEBINARIA dla artystów 3D

3ds Max i Maya to programy, które stały się filarem każdego poważnego, dużego czy małego, studia zajmującego się efektami specjalnymi, zaawansowaną animacją 3D czy produkcją gier. Nowe wyzwania stawiane przed artystami 3D czy ogrom funkcji programów wymaga stałego poszerzania swojej wiedzy.

Tym samym zapraszamy we wrześniu na dwa spotkania ze ekspertami, którzy podzielą się swoją wiedzą o wykorzystaniu programów do tworzenia gier i interaktywnych wizualizacji. Dołącz do webinariów, aby zoptymalizować swoją pracę i poznać sztuczki mistrzów animacji.

 

OPIS WEBINARIÓW:

Przyszłość wizualizacji VR w czasie rzeczywistym z programem 3ds Max Interactive

28 września 2017 r.

godz.: 11:00
czas trwania: 60 min
(50 min webianarium, 10 min Q&A)
sesja w języku angielskim

Wizualizacje w wirtualnej rzeczywistości to potężne medium stanowiące przyszłość. Już teraz z całą pewnością ta forma wizualizacji staje się standardem, a rynek wręcz domaga się ukazania swoich projektów w tej formie.

Autodeskowy specjalista branży wizualizacji opowie jak zapowiada się przyszłość tworzenia wizualizacji VR, oraz przedstawi najnowszy dodatek do 3ds Max’a – 3ds Max Interactive.

Czym jest 3ds Max Interactive? Jest to rozszerzenie współpracy 3ds Max’a, oraz Autodesk Stingray, dzięki czemu użytkownik z łatwością jest w stanie wdrażać swoje koncepcje w wirtualną rzeczywistość oraz przedstawić klientowi nie tylko sam aspekty wizualne projektu, ale także jego interakcję z otoczeniem.

Sesję poprowadzi Alex Horst.

 Zapisuję się na webinarium >>>

 

 

Jak stworzyć grę w 48h?

4 października 2017 r.

godz.: 11:00
czas trwania: 60 min
(50 min webianarium, 10 min Q&A)
sesja w języku polskim

Stworzenie gry w 48 godzin, przed takim zadaniem musieli stanąć nasi specjaliści (Patryk Konieczny oraz Małgorzata Tybinka). Razem ze swoją pięcioosobową drużyną udali się na jedną z najpopularniejszych imprez gamedevowych w Polsce.

W webinarze omówione zostaną aspekty tworzenia gier z perspektywy 3D artystów i animatorów.

Choć sam proces tworzenia gry jest bardzo pracochłonny i wymaga wiele czasu, całkiem inaczej podchodzi się do tematu tworzenia gry w tak krótkim czasie. Na webinarze będzie poruszana tematyka przygotowań, zakresu umiejętności, workflow, temat game jam’ów, oprogramowania, oraz stricte tworzenia gry w tak krótkim czasie.

Opowiemy o tym jak przebiegał Game Jam jego drużyny, opisze samą dziedzinę game jamu, poruszona będzie tematyka speed modelingu, pracy artystów i programistów, komunikacja między 3D artystami, a programistami i wiele więcej!

Sesję poprowadzi Patryk Konieczny.

 Zapisuję się na webinarium >>>