Karta graficzna Quadro K5000



Nowatorska architektura


Możesz liczyć na lepszą interakcję podczas prac projektowych z najbardziej złożonymi modelami, bogatsze detale sceny i efektów w tworzonej treści i szybsze rezultaty podczas przetwarzania rozległych zbiorów danych w badaniach naukowych.


Quadro K5000 wykorzystuje szereg innowacyjnych funkcji, włączając w to SMX dla uzyskania większej przepustowości na cykl zegara podczas kluczowych operacji graficznych oraz technikę bindless textures, która pozwala jednostce GPU odnosić się do tekstur bezpośrednio z pamięci. Dodatkowo, karta zapewnia obsługę do czterech wyświetlaczy – co doskonale sprawdza się w przypadku rozwiązań dla wielkoskalowych wizualizacji.


Z łatwością wdrażaj konfiguracje skalowalnych wizualizacji o ultrawysokiej rozdzielczości

Możesz teraz korzystać z nawet czterech wyświetlaczy jednocześnie i pełnej obsługi standardu DisplayPort 1.2 kolejnej generacji – zdolnego do pracy z rozdzielczościami 3840×2160 przy 60 Hz. Dzięki temu z łatwością rozszerzysz obraz pulpitu na wiele wyświetlaczy, zbudujesz rozległy panel cyfrowy lub stworzysz zaawansowane środowisko typu CAVE w stereoskopowym 3D. Najnowsze technologie NVIDIA w połączeniu z kartą Quadro K5000 udostępniają Ci prosty, przystępny sposób synchronizacji obrazu i skalowania rozdzielczości zsynchronizowanej powierzchni wyświetlacza, podczas pracy z wieloma projektorami lub wyświetlaczami. W skład tych technologii wchodzą Quadro Sync, Quadro Mosaic, Quadro Warp/Blend, i GPUDirect.


Pracuj wykorzystując wyższy poziom złożoności modeli w procesie projektowania

Konstrukcja procesora strumieniowego (SM) kolejnej generacji karty Quadro K5000, o nazwie SMX, oferuje kilka istotnych zmian w architekturze. Obejmują one istotne usprawnienia przepustowości kluczowych operacji graficznych na cykl zegara, skutkując bezprecedensową wydajnością i energooszczędnością. Dodatkowo Quadro K5000 wykorzystuje bufor ramki o dużej pojemności, co daje Ci możliwość pracy z większymi modelami i konstrukcjami i poprawia poziom interakcji podczas operacji wykonywanych w procesie projektowania.


Twórz bogatsze detale scen i efektów w kreowanej treści

Architektura NVIDIA Kepler wprowadza koncepcję techniki bindless textures, która umożliwia jednostce GPU odwoływanie się do tekstur bezpośrednio w pamięci. Takie podejście efektywnie eliminuje ograniczenie liczby unikalnych tekstur, które mogą być wykorzystywane do renderowania sceny i redukuje narzut na jednostkę CPU, by zapewnić wyższą wydajność. Rzeczywiście, obecnie można wykorzystywać ponad milion unikalnych tekstur. Dzięki technologiom FXAA i TXAA, zapewniającym wygładzanie krawędzi o filmowej jakości, zyskujesz doskonałą jakość obrazu podczas tworzenia treści i oceny projektów bez negatywnego wpływu na poziom interakcji.


Certyfikowana dla wiodących na rynku aplikacji profesjonalnych

Zaprojektowane i zbudowane specjalnie na potrzeby profesjonalnych stacji roboczych, jednostki GPU NVIDIA Quadro akcelerują ponad 150 profesjonalnych aplikacji z szerokiego zakresu dziedzin, włączając w to produkcję, media i rozrywkę, badania naukowe oraz branżę energetyczną. Profesjonaliści wykorzystują je, by uzyskiwać najlepsze możliwe wrażenia podczas pracy z aplikacjami takimi jak: Adobe CS6, Avid Media Composer, Autodesk Inventor, CATIA i SolidWorks firmy Dassault Systemes, Siemens NX, PTC Creo i wieloma innymi. By osiągnąć maksymalną wydajność aplikacji, dołącz do swojej stacji roboczej układ Tesla K20 i poczuj moc technologii NVIDIA Maximus.


Architektura NVIDIA® CUDA®

Architektura obliczeń równoległych, która ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, by znacznie zwiększyć tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.


Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

Zapewnia radykalny wzrost wydajności geometrycznej w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC oraz aplikacji medycznych. Umożliwia to interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.


Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość buforów ramki

Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie złożonych modeli i scen oraz realizację zadań obliczeniowych korzystających z rozległych zbiorów danych.


Podwójne silniki kopiujące

Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie przy realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.


Technika Bindless Textures

Radykalnie zwiększa liczbę unikalnych tekstur dostępnych dla shaderów w czasie pracy, umożliwiając wprowadzenie znacznie większej liczby różnych materiałów i bogatsze detale tekstur w obrębie scen.


NVIDIA SMX

Dostarcza większą wydajność i efektywność przetwarzania wykorzystując nową, innowacyjną konstrukcję multiprocesora strumieniowego, która pozwala przeznaczyć większy procent powierzchni dla rdzeni przetwarzających ograniczając rozmiar logiki sterującej.


Koder H.264

Dedykowany silnik kodujący standardu H.264, niezależny od potoku obliczeniowego/3D, zapewnia wydajność przewyższająca czas rzeczywisty w procesie transkodowania, edycji wideo oraz na potrzeby innych aplikacji kodujących.


Zgodność z PCI Express 2.0

Umożliwia szybkość transmisji danych do 5 GT/s na pasmo, by uzyskać łączną przepustowość magistrali w ruchu dwukierunkowym na poziomie 16 GB/s (po 8 GB/s w każdą stronę).


Ultracicha konstrukcja

Cicha konstrukcja układu chłodzenia charakteryzuje się głośnością na poziomie poniżej 28 db, by zapewnić ultraciche środowisko pracy.


Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

Obsługa trybu do 64x FSAA włącznie (do 128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.


NVIDIA FXAA i TXAA

Redukuje widoczne artefakty związane z aliasingiem i zapewnia wyższą jakość obrazu bez negatywnego wpływu na wydajność dzięki wykorzystaniu mocy rdzeni CUDA jednostki GPU oraz nowych technik AA filmowej jakości.


Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością, bez konieczności poświęcania wydajności.


Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

Zapewnia możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.


Technologia NVIDIA® Quadro® Mosaic

Umożliwia transparentne skalowanie pulpitu i aplikacji na nawet 16 wyświetlaczach z 4 układów GPU i pojedynczej stacji roboczej, dostarczając pełną wydajność i jakość obrazu.


Obsługa czterech wyświetlaczy

Zupełnie nowy silnik wyświetlający zapewnia obsługę do czterech wyświetlaczy jednocześnie i w pełni wspiera standard Display Port 1.2 kolejnej generacji, zdolny do obsługi rozdzielczości takich jak 3840×2160 @60Hz, pozwalając Ci w prosty sposób rozszerzać obraz pulpitu na wiele wyświetlaczy, budować rozległe panele cyfrowe lub tworzyć zaawansowane środowiska typu CAVE w stereoskopowym 3D.


Oprogramowanie do obsługi zaawansowanych funkcji wyświetlania NVIDIA® nView®

Oprogramowanie to zapewnia maksymalną elastyczność wyświetlania obrazu na jednym lub wielu ekranach, oferując niespotykaną dotąd możliwość kształtowania wyglądu pulpitu przez użytkownika, zapewniając tym samym wyższą produktywność pracy.


Obsługa Display Port 1.2 (łącznie z audio)

Kompaktowe i bezpieczne złącza DisplayPort 1.2 obsługujące technologię Multi-Stream, Stream Cloning oraz wyświetlacze o ultrawysokiej rozdzielczości (do 3840 x 2400) – gwarantują maksymalny zakres, rozdzielczość, częstotliwość odświeżania i głębię koloru i są zaprojektowane pod kątem obsługi najnowszych technologii wyświetlania.


30-bitowa wierność odwzorowania kolorów

(10 bitów na kolor). Umożliwia uzyskanie miliardów wariantów odcieni, a w efekcie – bogatego i żywego obrazu o najszerszej dynamice barw.


Cyfrowy potok wideo Quadro

Jest jedynym w branży akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie materiału wideo HD-SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i emisji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.


Quadro Sync

Gwarantuje synchronizację obrazu i ramki pomiędzy nawet czterema układami GPU podczas pracy w technologii Quadro Mosaic lub między niezależnymi jednostkami GPU w klastrze. Quadro Sync umożliwia również synchronizację z zewnętrznym źródłem (znanym również jako genlock lub house sync). Quadro Sync umożliwia zaawansowanym systemom wizualizacyjnym skalowanie rozdzielczości powierzchni wyświetlacza w pracy z wieloma projektorami lub wyświetlaczami oraz standardowymi i dedykowanymi klastrom aplikacjami.


3D Vision oraz 3D Vision Pro

Zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D i największą głębię wrażeń. Technologia komunikacji za pomocą podczerwieni (3D Vision) i fal radiowych (3D Vision Pro) umożliwia tworzenie gamy środowisk porywającej wizualizacji stereoskopowej, poczynając od Twojej stacji roboczej typu desktop, a na miejscach dedykowanych pracy zespołowej kończąc. Rozwiązania 3D Vision i 3D Vision Pro są sprzedawane oddzielnie.


Obsługa poczwórnego buforowanego trybu stereo OpenGL

Udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej i realistycznej wizualizacji w stereoskopowym 3D.


Profesjonalna synchronizacja stereo 3D

Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe połączenie mini-din, by bezpośrednio synchronizować sprzęt stereo 3D z kartą graficzną Quadro.


Architektura obliczeń równoległych CUDA

Rozwiązania NVIDIA Quadro oferują możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.


NVIDIA GPUDirect

Możliwości technologii NVIDIA GPUDirect zwiększają wydajność obliczeniową w zastosowaniach, w których przepustowość danych i opóźnienie mają kluczowe znaczenie, pozwalając urządzeniom firm trzecich, jak np. adaptery wideo SDI, karty sieciowe i urządzenia SSD, na bezpośredni dostęp do pamięci GPU.


NVIDIA GPUDIrect dla wideo

Technologia NVIDIA® GPUDirect dla wideo umożliwia bezpośrednią komunikację z jednostkami GPU NVIDIA urządzeniom firm trzecich. Dzięki wykorzystaniu możliwości tego nowego API dotychczasowe problemy związane z występowaniem zbyt dużych opóźnień zostały rozwiązane. Dzięki technologii NVIDIA GPUDirect dla wideo, urządzenia są w pełni zsynchronizowane, a cykle jednostki CPU nie są tracone na kopiowanie danych pomiędzy sterownikami urządzenia.


Technologia NVIDIA® Maximus®

Stacje robocze NVIDIA Maximus łączą możliwości jednostek GPU NVIDIA Quadro® w zakresie wizualizacji i interaktywnego projektowania oraz moc układów GPU NVIDIA Tesla® w dziedzinie obliczeń o wysokiej wydajności w pojedynczej stacji roboczej.


Technologia NVIDIA® SLI®

Wykorzystuje moc wielu układów GPU do dynamicznego skalowania wydajności graficznej, poprawiania jakości obrazu, zwiększania obszaru roboczego oraz pełnej wirtualizacji zasobów wykorzystywanego systemu. Technologia dostępna wyłącznie z posiadającymi certyfikat SLI stacjami roboczymi i serwerami.


Skontaktuj się z nami

Specyfikacja techniczna

Ogólne
Typ magistraliPCI Express 2.0 x16
Graphics EngineNVIDIA Quadro K5000
RAMDAC400 MHz
Maksymalna rozdzielczość2560 x 1600 przy 60 Hz
Maks. rozdzielczośćDVI: 2560 x 1600 at 60 Hz / DisplayPort:2560 x 1600 at 60Hz
Maksymalna ilość obsługiwanych monitorów2
Interfejsy2 x DisplayPort / 2 x DVI-I (dual link)
Obsługa APIDirectX 11, OpenGL 4.2
CharakterystykaNvidia SLI Multi OS Technology, NVIDIA Unified Driver Architecture (UDA), technologia Nvidia nVIEW Multi-Display, Nvidia CUDA technology, Nvidia 3D Vision technology, NVIDIA Parallel DataCache, Nvidia SLI Mosaic Technology, Shader Model 5.0, GPU Tessellation, HDCP
Pamięć
Rozmiar4 GB
TechnologiaGDDR 5 SDRAM
Wymagania systemowe
Wymagany system operacyjnySUSE Linux Enterprise Desktop 11,Microsoft Windows Vista Business (32/64 bits),Red Hat Enterprise Linux 5,Microsoft Windows 7 Professional (32/64 bits),Red Hat Enterprise Linux 6
Różne
Zużycie energii w trybie aktywności122 wat
Głębokość26.7 cm
Wysokość11.12 cm
Gwarancja producenta
Obsługa i wsparcie1 rok gwarancji
Szczegóły obsługi i wsparciaGwarancja ograniczona – 1 rok
Informacja o kompatybilności
Zaprojektowany dlaHP Workstation Z220,Z420,Z620,Z820


Skontaktuj się z nami

Quadro K5000 – cena


Cena produktu zależy od ilości zamówionych sztuk i obowiązujących obecnie promocji. Aby poznać aktualną ofertę na karty graficzne lub uzyskać szczegółowe informacje techniczne zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą.


Nasi konsultanci zaproponują optymalną ofertę cenową. Można się z nami skontaktować na kilka róznych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


Dlaczego warto?

W ciągu ponad 10 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.


Skontaktuj się z nami


Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.




Promocje


Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.