Jeżeli produkt Autodesk nie chce się włączyć, a jesteś posiadaczem licencji jednostanowiskowej, koniecznie sprawdź jak rozwiązać ten problem!
Jeżeli jesteś posiadaczem licencji jednostanowiskowej, może okazać się konieczne zresetowanie licencji w przypadku, gdy:
a) INSTRUKCJA DLA POSIADACZY SUBSKRYPCJI AUTODESK
Przejdź do lokalizacji i usuń następujące elementy:
Uruchom produkt, alby zresetować aktywację
b) INSTRUKCJA DLA POSIADACZY LICENCJI WIECZYSTEJ AUTODESK
W zależności od wersji systemu Windows przejdź do folderów poniżej i usuń wszystkie pliki rozpoczynające się od „adskflex”:
Usunięcie pliku spowoduje zresetowanie informacji aktywacyjnych dla wszystkich zainstalowanych produktów Autodesk.
UWAGA: Jeżeli pojawi się komunikat, że nie można usunąć plików ADSK użyj Menedżera Zadań systemu Windows (ALT + CTRL + DELETE), aby zakończyć proces. LMU.exe