Rekrutujemy – aktualne oferty pracy

Specjalista techniczno-handlowy ( INVENTOR, CAD 3D)


Miejsce pracy: Wrocław
Region: dolnośląskie

Pracownik na w/w stanowisku będzie odpowiedzialny za dobór oprogramowania CAD firmy Autodesk,
dobór sprzętu komputerowego, proponowanie odpowiednich rozwiązań, sporządzanie kalkulacji oraz ofert
i przedstawienie ich klientowi.


OBOWIĄZKI:

  • Doradztwo techniczne dla klienta.
  • Pomoc klientom w procesie doboru rozwiązań i programów CAD 3D firmy Autodesk: Inventor, AutoCAD, Nastran,…
  • Prezentacja rozwiązania u klienta.
  • Przygotowanie kalkulacji i ofert.
  • Pomoc techniczna dla zespołu handlowego w sporządzaniu ofert.


WYMAGANIA:

  • Wykształcenie mechaniczne lub pokrewne.
  • Znajomość oprogramowania Autodesk : AutoCAD, Inventor lub pokrewnego.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem.
  • Sumienność.
  • Odpowiedzialność.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność sprawnego korzystania z Internetu i pakietu MS Office.
  • Zaangażowanie, motywacja do pracy i zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy.
  • Mile widziana wiedza techniczna z zakresu oprogramowania CAD.
  • Minnimum średniozaawansowana znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.


OFERUJEMY:

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Umowę o pracę.
  • Pakiet socjalny.
  • Szkolenia.
  • Pogłębianie wiedzy.

Bardzo prosimy o przesyłanie listów motywacyjnych z informacją co chcieliby Państwo robić za 5 lat wraz z CV.


Skontaktuj się z nami

Specjalista techniczno-handlowy – 3ds Max, grafika 3D


Miejsce pracy: Wrocław
Region: dolnośląskie

Pracownik na w/w stanowisku będzie odpowiedzialny za dobór oprogramowania firmy Autodesk do tworzenia grafiki 3D, dobór sprzętu komputerowego, stacji graficznych, proponowanie rozwiązań, sporządzanie kalkulacji oraz ofert i przedstawienie ich klientowi


OBOWIĄZKI:

  • Doradztwo techniczne dla klienta.
  • Pomoc klientom w procesie doboru rozwiązań i programów 3D: 3ds Max, Maya, Mudbox, V-Ray.
  • Dobór sprzętu komputerowego: stacje robocze i graficzne.
  • Prezentacja rozwiązania u klienta.
  • Przygotowanie kalkulacji i ofert.
  • Pomoc techniczna dla zespołu handlowego w sporządzaniu ofert.


WYMAGANIA:

  • Wykształcenie kierunkowe.
  • Znajomość oprogramowania Autodesk jak: 3ds Max, Maya, Mudbox lub pokrewne.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem.
  • Sumienność.
  • Odpowiedzialność.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność sprawnego korzystania z Internetu i pakietu MS Office.
  • Zaangażowanie, motywacja do pracy i zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy.
  • Mile widziana wiedza techniczna z zakresu ww. oprogramowania.
  • Średniozaawansowana znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.


OFERUJEMY:

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Umowę o pracę.
  • Pakiet socjalny.
  • Szkolenia.
  • Pogłębianie wiedzy.

Bardzo prosimy o przesyłanie listów motywacyjnych z informacją co chcieliby Państwo robić za 5 lat wraz z CV.


Skontaktuj się z nami

Samodzielny Specjalista ds. Marketingu Internetowego


Miejsce pracy: Wrocław
Region: dolnośląskie


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej,
  • przygotowanie i budżetowanie planów marketingowych wspierających dział handlowy,
  • tworzenie komunikacji marketingowych za pomocą mediów elektronicznych (newslettery, AdWords, Social Media),
  • nadzór i uzupełnianie serwisów www firmy (CMS),
  • współpracę z firmami zewnętrznymi i dostawcami w ramach działań marketingowych,
  • organizację eventów (konferencji, warsztatów, seminariów),
  • przygotowanie prezentacji i materiałów promocyjno-informacyjnych.


Oczekujemy:

  • minimum 2-letniego doświadczenia w marketingu internetowym / na podobnym stanowisku,
  • wyższego wykształcenia, min. licencjat,
  • znajomości nowoczesnych narzędzi reklamy internetowej i e-commerce,
  • umiejętności wyciągania wniosków z analiz rynkowych,
  • wysoce rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i organizacyjnych,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym,
  • czynnego prawo jazdy kat. B.


Mile widziana:

  • znajomość Google AdWords i Google Analytics,
  • znajomość obsługi programów graficznych,
  • podstawowa znajomość HTML, CSS.


Oferujemy:

  • Możliwość wykorzystania swoich umiejętności na samodzielnym stanowisku.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pakiety socjalne.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.


Skontaktuj się z nami

Specjalista ds. wsparcia Zarządu i Księgowości


Miejsce pracy: Wrocław
Region: dolnośląskie

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prace:


Obsługa logistyczna Obsługa biura Obsługa nieruchomości
 

  • Współpraca z działem handlowym i księgowości
  • Przyjęcie i wysyłka przesyłek kurierskich
  • Wprowadzanie i wystawianie faktur
  • Zamawianie towarów i usług u dystrybutorów
  • Współpraca z firmami spedycyjnymi
  • Kontakt z klientami w sprawach związanych z obsługą zamówień oraz windykacją
  • Obsługa kasy fiskalnej
 

  • Bieżąca obsługa administracyjno-biurowa firmy
  • Organizacja i usprawnienie pracy biura
  • Dbanie o porządek w firmie
  • Koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji
  • Przyjmowanie, ewidencja i wysyłka korespondencji
  • Archiwizacja dokumentów
  • Organizacja spotkań biznesowych i obsługa gości
  • Zaopatrzenie biura w materiały biurowe i inne
  • Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie
 

  • Wykonywanie rozliczeń najmu nieruchomości firmy
  • Kontakt z najemcami w sprawach rozliczeń
  • Pozyskiwanie najemców

 

Oczekujemy:


  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenia minimum średniego,
  • wysokiej kultury osobistej, dobrej aparycji, komunikatywności,
  • doskonałej organizacji pracy
  • umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (głównie Word, Excel),
  • zaangażowania, odpowiedzialności, dyspozycyjności,
  • czynnego prawa jazdy kat. B
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • optymizmu i pozytywnego nastawienia do świata,
  • chęci wykonywania właśnie takiej pracy.

 

Mile widziana:


  • znajomość programu księgowego Symfonia Handel.

 

Oferujemy:


  • Umowę o pracę.
  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznym środowisku.
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia.
  • Pakiet socjalny.
  • Szkolenia.
  • Niezbędne narzędzia pracy.


Skontaktuj się z nami



rekrutacja

UWAGA:

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z RODO 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych).”

 

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.