RealFlow 10 wdraża nową technologię fizyki nazwaną DYVERSO. Dobrze zoptymalizowany silnik fizyczny wykorzystujący moc procesora zarówno logicznego (CPU) jak i graficznego (GPU), dzięki czemu różne typy materiałów mogą być symulowane w tym samym projekcie i mają możliwość interakcji między sobą.
Silnik HYBRIDO jest dużo bardziej wydajny pod kątem szybkości i wykorzystywania pamięci.
Naprawiono setki problemów i błędów, zwiększono ogólną stabilność, dodano wiele nowych funkcji dla usprawnienia pracy i wiele więcej!
Architektura silnika DYVERSO została przeprojektowana, by wycisnąć jak najwięcej z nowoczesnych akceleratorów graficznych i wielordzeniowych procesorów.
Jaka jest różnica w prędkości w nowym RealFLow?
Sprawdzane na platformie:
(*)Intel® Core™ i7-3930K CPU 3.20GHz, 6 Rdzeni, 12 wątków,
Karta graficzna: NVIDIA Quadro K6000 GPU, 2880 procesorów strumieniujących CUDA®.
Systemowe: | |
System operacyjny: |
|
Sprzętowe: | |
Procesor: | 64-bit Intel® lub AMD® multi-core |
Karta graficzna: | Karta graficzna obsługująca:
|
Pamięć RAM: | 4 GB RAM (8 GB rekomendowane) |
Przestrzeń dyskowa: | 2 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym |
Urządzenie wskazujące: | Mysz posiadająca przynajmniej 3 przyciski (LPM, PPM i scroll button) |
RealFlowJest kompatybilny m.in. z programami Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya.
Kiedy Twój bezpłatny rok subskrypcji się kończy, po prostu odnów roczną subskrypcję, aby uzyskać najnowszą wersję oprogramowania oraz najwyższy standard wsparcia technicznego. Dla tych, którzy nie odnowią na czas subskrypcji, innym rozwiązaniem na korzystanie w późniejszym czasie z aktualnej wersji, jest dokonanie upgrade’u licencji.
Wystarczy skontaktować się z naszym działem sprzedaży. Konsultanci udzielą wszystkich niezbędnych informacji.
Program RealFlow Node to narzędzie, które łączy wszystkie siły RealFlow i zrewolucjonizuje Twoją pracę. Dzięki zaawansowanej funkcji symulacji jako proces w sieci można wygenerować miliony cząsteczek, wykorzystując pełną moc procesora komputerów w swojej sieci. Nie musisz siedzieć bezczynnie czekając na zakończenie obliczeń symulacyjnych płynów, zaoszczędź wartościowy czas!
Do dużych symulacji można podzielić scenę przy użyciu IDOCS i wysyłać je do symulowania za pomocą noda. Korzystając z funkcji Job Managera można zarządzać różnymi zadaniami w otoczeniu sieciowym. Oznacza to, że elementy sceny mogą być obliczane podczas pracy w głównym GUI.
Podczas pracy z płynami na małą skalę, można użyć RealFlow Node aby przetestować kilka parametrów w tym samym czasie – czyli można tworzyć sceny i wysłać je do noda do obliczenia w różnych wariantach.
RealFlow RenderKit jest osobnym narzędziem, zaprojektowanym do pomocy w trudnym procesie renderingu płynów przez RealFlow. Pozwala na pominięcie jednego z etapów pracy – RenderKit zrobi to za Ciebie w czasie renderowania. Oznacza to szybszy i łatwiejszy efekt końcowy. Dzięki użyciu dodatkowego RederKit do swojego RealFlow uzyskasz świetny, fotorealistyczny efekt renderingu.
![]() | Zobacz aktualne ceny w naszym sklepie |
![]() | Zapytaj o ofertę naszych doradców |
![]() | Sprawdź nasze aktualne promocje |
W ciągu 15 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.