Oprogramowanie do tworzenia gier

banner-rozw-gry kopia

Rozwiązania dla twórców gier i animacji

Entertainment_Characters-4 (2)

PCC Polska oferuje gotowe i profesjonalne rozwiązania dla Game Developerów, oferując oprogramowanie graficzne, komputery i dodatkowy sprzęt usprawniający pracę.



Naszym celem jest wskazanie wszystkim twórcom cyfrowej rozrywki profesjonalną i niezawodną ścieżkę rozwoju swojej działalności, dzięki czemu będą mogli skupić się przede wszystkim na tworzeniu wspaniałych produkcji.

PCC Polska skupia się na trzech aspektach wsparcia dla 3D Artystów:

  • Oprogramowanie
  • Sprzęt
  • Szkolenia

Zostały one szerzej omówione na następnych podstronach.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Oprogramowanie wspierające twórców gier

Jako Gold Partner firmy Autodesk oferujemy szeroką gamę programów graficznych wyznaczających rynkowe standardy w świecie grafiki 3D. W naszej ofercie znajdują się programy poruszające każdy aspekt tworzenia gier w standardzie AAA (jest to oznaczenie standardu najwyższej jakości), dzięki czemu każde profesjonalne studio znajdzie u nas pełne i kompleksowe rozwiązania.

maya-2017-badge-128px

Maya – program ten zdobywa coraz szersze uznanie w środowisku GameDevu. Staje się on liderem na tym rynku. Praca w Maya jest przede wszystkim szybka, intuicyjna, a zarazem dokładna. Jest świetnym narzędziem do szeroko pojętej grafiki, modelowania, animacji i renderingu.

3ds-max-2017-badge-128px

3ds Max – przysłowiowy kombajn graficzny. Program ten tak samo jak Maya posiada pełny wachlarz narzędzi do szeroko pojętej grafiki, modelowania, animacji i renderingu. Wybór między 3ds Max, a Maya jest sprawą raczej osobistą i zależy od prywatnych preferencji użytkownika.

motionbuilder-2017-badge-128px

MotionBuilder – profesjonalny program skupiający się na tworzeniu animacji postaci oraz tworzeniu mimiki twarzy. Ma zaimplementowaną obsługę technologii Motion Capture, dzięki czemu producenci mogą stworzyć naturalne animacje w oparciu o tą technologię.

mudbox-2017-badge-128px

Mudbox – program do cyfrowego rzeźbienia i malowania. Głównie wykorzystywany do tworzenia bardzo szczegółowych obiektów i postaci (high poly), ale także używany jest w wielu pre-produkcyjnych etapach tworzenia gier.

Adobe_Photoshop_CC_icon

Adobe Photoshop – program do obróbki grafiki rastrowej. Jest najpopularniejszym, profesjonalnym oprogramowaniem do tworzenia grafik koncepcyjnych, szyldów, tekstur i wiele więcej. Jest nieodzownym narzędziem dla 3D Artystów pracujących w Game Devie i animacjach, gdzie bardzo często jakość bitmap musi iść w parze z oszczędzaniem mocy obliczeniowej komputera w finalnym produkcie.

shotgun-icon

Autodesk SHOTGUN – Program ten jest odpowiedzialny za koordynację projektów w ramach tworzenia w zespole. SHOTGUN jest idealnym narzędziem dla twórców gier, animacji, czy programów wymagających ścisłej współpracy grafików z innymi członkami zespołu. Narzędzie to nie tylko pozwala kontrolować sam projekt, ale także zarządzać czasem pracy wszystkich ludzi w zespole, wprowadzać uwagi odnośnie prowadzonych zadań, a to wszystko w wysokiej kompatybilności z oprogramowaniem Autodesk oraz pozostałych wiodących producentów oprogramowania.

Posiadamy również ofertę dla twórców gier niezależnych lub dopiero zaczynających swoją karierę w Game Dev’ie. Jest to oprogramowanie z serii LT, które zapewnia szereg niezbędnych funkcji do tworzenia gier wysokiej jakości.

maya-lt-icon-128px

Maya LT – program ten jest uszczuploną wersją pełnego programu Maya (pełna lista różnic), który zapewni niezbędne funkcjonalności każdemu twórcy gier. Jest on dedykowany przede wszystkim studiom niezależnym i każdemu rozpoczynającemu swoją przygodę
z Game Dev’em.

stingray-badge-128px

Stingray – każda gra wymaga silnika graficznego. Jest to rzecz nieodzowna w procesie tworzenia gier. Firma Autodesk wykupiła silnik Bitsquid, po czym został on rozwinięty i zintegrowany z oprogramowaniem Autodesk. Zostały z w nim zaimplementowane rozszerzenia takie jak wirtualna rzeczywistość (VR), programowanie za pomocą grafów, tworzenie efektów za pomocą grafów. Tak powstał obecny Stingray.

fbx-review-icon-128px

FBX Review – Darmowy i prosty w obsłudze program do podglądu plików w formatach 3D.
Jest to oprogramowanie przydatne w aspekcie kontrolowania toku pracy bez potrzeby włączania pełnego oprogramowania. Nie potrzeba nawet do tego celu używać komputera. FBX Review jest również dostępny na tablety z platformą Windows.

Poza tym podstawowym oprogramowaniem nasza firma oferuje również szeroką gamę silników renderujących, które są nieodzownym narzędziem przede wszystkim dla studia animacji, aczkolwiek w Game Devie również jest bardzo przydatnym narzędziem, zwłaszcza jeśli w planach jest tworzenie tzw. Cinematics.

v-ray

V-Ray – silnik renderujący studia Chaos Group. Fotorealizm i prostota użytkowania to jego główne atuty.

Arnold_Logo

Arnold – Najnowszy nabytek firmy Autodesk, stworzony przez studio Solid Angle silnik, pozwalający na ogromne możliwości animacyjne, a wraz z softem Autodesk stwarza idealny duet do pracy.

nvidia

NVidia Mental Ray & Iray – firma Nvidia nieustannie rozwija swoje silniki, wyraźnie skupiając się na jak najlepszym wykorzystaniu w procesie renderingu swoich flagowych produktów- kart graficznych.

Pakiety

me-collection-badge-128

W razie potrzeby zakupu więcej niż jednego programu, polecamy zapoznać się z ofertą pakietu Media & Entertainment Collection, który zawiera w sobie gotowy zestaw złożony między innymi z wyżej wymienionych programów w bardziej przystępnej cenie.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Sprzęt

HP sprzęt

PCC Polska zajmuje się kompleksowymi rozwiązaniami dla grafiki 3D, w tym również sprzętem komputerowym, który jest dedykowany do tego typu rozwiązań.


Nasi specjaliści są w stanie dostosować odpowiedni sprzęt komputerowy do potrzeb naszych klientów by ci mogli skupić się przede wszystkim na tworzeniu. Nic tak nie uprzykrza pracy 3D Artysty jak niestabilny sprzęt, w którym może wystąpić ryzyko utraty danych. Praca na takich maszynach jest niekomfortowa i problemowa, zwłaszcza gdy dzień premiery jest coraz bliżej i trzeba zacząć Crunchować.

Idealnym wyborem są przetestowane i stabilne stacje robocze, które zapewnią komfortową i bezawaryjną pracę na wiele lat ciągłej eksploatacji.

Jako HP Silver Partner posiadamy w ofercie wyselekcjonowane stacje robocze, które są pozycjami sprawdzonymi i odpowiednio dobranymi do konkretnych zadań.

Nie jest natomiast problemem razem z naszymi specjalistami dobrać rozwiązanie dedykowane pod własne wymagania.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi gotowymi propozycjami lub do rozmowy z jednym z naszych specjalistów technicznych.

Warto również zainteresować się dodatkowym osprzętem, przyspieszającym pracę i poszerzającym możliwości.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Szkolenia

PCC Polska zajmuje się szeroko pojętymi szkoleniami, nie wystarczy zakupić sprzęt i oprogramowanie, by móc zacząć tworzyć gry. Potrzebna jest jeszcze odpowiednia wiedza na temat posiadanego oprogramowania i sprzętu.

PCC Polska prowadzi Autoryzowane Szkolenia z oprogramowania w naszym Centrum Szkoleniowym. Dzielimy się z naszymi klientami wiedzą i doświadczeniem, dzięki czemu nie jesteśmy zwykłym resellerem, a prawdziwym doradcą, sprzedawcą i centrum szkoleniowym. Każdy nasz specjalista posiada wiedzę i doświadczenie w swojej specjalizacji, każdy inżynier jest doświadczonym w swojej branży, a graficy są doświadczonymi twórcami, co poparte jest bogatym portfolio.

Każdy nasz dział piastuje swoją wiedzę i cały czas ją uaktualnia, jeździmy na szkolenia, by jak najlepiej orientować się na prężnie rozwijającym się rynku IT, dzięki czemu nasza wiedza jest zawsze aktualna.
By zapoznać się z ofertą szkoleń zapraszamy do naszej oferty szkoleniowej.

3DS MAXPOZIOM IPOZIOM II
3ds-max-2017-badge-128px Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących rozpocząć prace w programie 3ds max. Tworzenie własnych scen 3D.
Więcej >>
Poznanie zaawansowanych funkcji programu 3ds max, modelowania złożonych obiektów, podstaw pracy z Mental Ray i podstaw animacji.
Więcej >>
TERMINY Sprawdź terminy >>Sprawdź terminy >>
V-RAYV-RAY DLA 3DS MAX POZIOM I
v-ray-badge Szkolenie przeznaczone dla osób rozpoczynających naukę pracy z programem V-Ray dla 3ds Max i jednocześnie mających co najmniej podstawowe umiejętności pracy z programem 3ds Max.
Więcej >>
TERMINY Sprawdź terminy >>


     Przejdź do szkoleń    
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  


Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.





Promocje

Oprogramowanie do tworzenia gier, 5.0 out of 5 based on 3 ratings

Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.