Nowy Phoenix 3.0 dla 3ds Max jest już w sprzedaży



Opublikowane: 07 Gru / 2016 Kategoria: 3ds Max, Tagi: , , , , , , ,

Phoenix FD to wszechstronne rozwiązanie do dynamiki płynów i gazów. Możesz wiarygodnie zasymulować pożar, dym, płyny, fale oceanu, plamy, spray, mgła idt…


Phoenix FD – wszystko w jednym do dynamiki płynów w 3ds Max

To wszechstronne oprogramowanie z powodzeniem wykorzystano w najpopularniejszym serialu wszechczasów- Gra o Tron. Statki sunące po falach, smoki ziejące ogniem czy efektownie płonące budowle – to wszytsko możesz już dzis stworzyć w swoim 3ds Max i V-Ray dzięki Phoenix FD.

„Podczas pracy nad nowym sezonem ‚Game of Thrones’, musieliśmy stworzyć flotę statków o najbardziej realistycznym wyglądzie. Phoenix FD okazał się niezawodny, szybki i płynnie zintegrowany z 3ds Max.”

Joern Großhans,

VFX Supervisor, Mackevision


Phoenix dla 3ds Max – zalety:

  • Phoenix FD zawiera wszystko w jednym rozwiązaniu dla dynamiki płynów. Symuluje ogień, dym, fale oceanu, plamy, spray, mgły i dużo więcej.
  • Powstał dla artystów 3D, którzy chcą tworzyć dynamiczne FX za pomocą szybkich ustawień, konfiguracji i intuicyjnego sterowania.
  • Podgląd i renderowanie interaktywnie w rzutni. Regulacja symulacji w czasie rzeczywistym.
  • Tworzenie wszystkich rodzajów płynów opartych o szybką, elastyczną kontrolę przy renderowaniu, retimingu i rafinacji symulacji.
  • Możliwość integrowania z 3ds Max i optymalizowania renderingu w V-Ray.
  • Kompatybilny z najlepszymi narzędziami takimi jak Alembic, Krakatau, Stoke MX i OpenVDB.

Nowości Phoenix 3.0 dla 3ds Max:

FLIP SOLVER:

Szybkie i realistyczne symulacje cieczy

SZYBKIE PRESETY:

Nowy pasek narzędzi z presetami do ognia, dymu i symulacji płynów.

 .

 .

FAST VOLUME RENDERING:

Zoptymalizowana objętość renderingu z dokładnym oświetleniem i globalną iluminacją

ULEPSZONE ROZWIAZANIE DO TWORZENIA OGNIA I DYMU:

Tworzenie realistycznego dymu i ognia z naturalnym ruchem toczenia i drobnych szczegółów bez zwiększania rozdzielczości.

 .

 .

NOWE SYMULACJE SIŁ NATURY:

Symulacje i wpływy z sił natury, takich jak wiatr, huragan, ogień, dym ustawione po splajnie lub węzłach siatki i wiele innych.

DOKŁADNY PODGLĄD RZUTNI:

Podgląd ognia, dymu i płynów w szybkich symulacjach i aktualnej rzutni.

 

Źródło: ChaosGroup





Render farma
budowanie i zarządzanie
farmą renderującą

10 grudnia 2019 o godz. 10:00
Jeśli wykonujesz pracę, którą render farma
może znacznie przyspieszyć, zacznij od
podstaw z naszym webinarem.
Sprawdź w sklepie online >>>
close-link