Menu

Zmiana identyfikacji wizualnej Autodesk



Kategoria: Aktualności, Tagi:

Wraz z nadejściem kalendarzowej wiosny nadchodzą wielkie zmiany w całej identyfikacji wizualnej Autodesk. To dopiero początek nowego Autodesk.

Od 26 marca firma Autodesk – producent jednych z najbardziej znanych programów do projektowania 3D i wizualizacji – oficjalnie zmienia swoją identyfikację wizualną. Będzie to najbardziej znacząca aktualizacja w historii firmy, odzwierciedlająca jej 31 letnią działalność w oferowaniu najbardziej innowacyjnego oprogramowania i usług milionom swoich klientów.


nowe_logo_ADSK

Zespół projektantów Autodesk stworzył nowy branding używając oprogramowania Autodesk, w głównej mierze Autodesk Maya oraz Autodesk 3ds Max. Nowe logo zainspirowane zostało formą i techniką starożytnej sztuki origami.



Chris Bradshaw – starszy wiceprezes i szef marketingu Autodesk mówi: „Nowy Autodesk nie jest jedynie powierzchowną zmianą, tylko odbiciem jak zmienia się nasz biznes”. Przytacza przy tym 30-letnią ewolucje od prostej firmy zajmującej się CAD 2D przez lidera z projektowaniu 3D i oprogramowaniu inżynierskim aż do lidera w usługach w chmurze (Autodesk PLM 360, Autodesk Simulation 360 czy Autodesk BIM 360 Glue) i aplikacjach mobilnych. Dodał także, że zainwestowali „w nowe rynki typu wytwarzanie osobiste i  sztuka cyfrowa, co przyciąga miliony nowych klientów każdego miesiąca korzystających z Autodeskowych produktów i aplikacji do projektowania”, jako olbrzymi krok w rynek produktów konsumenckich w przeciągu kilku ostatnich lat. Od momentu uruchomienia usług w chmurze we Wrześniu 2011 skorzystało z nich już ponad 15 milionów klientów!

Już ponad 1000 milionów inżynierów, projektantów, architektów, kreatywnych artystów,  studentów czy pasjonatów korzysta dziś z oprogramowania, usług w chmurze i mobilnych aplikacji dostarczanych przez Autodesk.

Jak zmieniało się logo w poprzednich latach:

logoAutodesk-zmiana



Zamów newsletter


Bądź na bieżąco! Zamów nasz biuletyn branżowy – dwa razy w miesiącu prześlemy informacje z branży oraz szczegóły naszych promocji. Bez spamu. Z możliwością rezygnacji.