Menu

Nowa technologia renderowania hybrydowego w silniku V-Ray



Kategoria: 3ds Max, Tagi: , , , , , ,

V-Ray 3.6 dla 3ds Max jest już dostępny. Ta aktualizacja wprowadza nową technologię renderowania hybrydowego, ulepszoną produkcję kompozytową i zgodność z programem Autodesk 3ds Max 2018.


Renderowanie hybrydowe w V-Ray’u dla 3ds Max’a

Nowa technologia renderowania hybrydowego V-Ray dodaje obsługę procesora graficznego NVIDIA CUDA GPU. Teraz, dzięki V-Ray Hybrid, użytkownicy będą mieli większą elastyczność w renderowaniu sceny przy użyciu GPU, CPU lub kombinacji obu. Wybrane obrazy będą takie same, niezależnie od sprzętu. Pozwala to na korzystanie z dowolnego sprzętu, od wysokowydajnych stacji roboczych GPU do węzłów renderujących CPU.


Dodatkowe funkcje V-Ray 3.6:

Pełny Light Select Render Element – Renderowanie pojedynczych świateł lub grup świateł jako oddzielnych elementów renderujących, z pełnym wsparciem globalnego oświetlenia, refleksji i refrakcji w celu dokładnego wymieszania światła.

Cryptomatte – Automatyczne generowanie matryc ID z obsługą przezroczystości, głębokości pola i rozmycia ruchu. Spowoduje to przyspieszenie przepływu pracy dla kompozytorów pracujących w NUKE lub Fusion.

NVIDIA NVLink – obsługuje wspólną pamięć graficzną w kartach graficznych kompatybilnych z NVLink.


Dostępność aktualizacji V-Ray 3.6: 

V-Ray 3.6 dla 3ds Max to bezpłatna aktualizacja dla wszystkich klientów V-Ray 3.x. Użytkownicy mogą pobrać aktualizację po zalogowaniu się na stronie www.chaosgroup.com
W przypadku nowych licencji nie trzeba czekać na otrzymanie fizycznego klucza sprzętowego do V-Ray. Korzystając z opcji licencjonowania online, licencje mogą być aktywowane w czasie rzeczywistym po przetworzeniu zamówienia.


W następnym miesiącu w opublikujemy artykuł z przeprowadzonymi przez nas testami V-Ray’a 3.6 na różnych konfiguracjach stacji roboczych HP. Bądźcie czujni!

 

Źródło: chaosgroup.com