Menu

Licencje czasowe programów Autodesk nie uruchamiają się

Licencje czasowe programów Autodesk: AutoCAD, AutoCAD Mechanical, 3ds Max, Inventor nie uruchamiają się. Sprawdź, jak zaradzić temu problemowi.


Objawy problemu: Po kliknięciu w ikonę programu pojawia się następujący komunikat:

Aby kontynuować nawiąż połącznie internetowe.
Nie można znaleźć serwera licencji firmy Autodesk. Ten problem może być spowodowany różnymi przyczynami w tym:

  • utrata połączenia z Internetem
  • tymczasową niedostępności serwera licencji Autodesk

 

Wersja angielska komunikatu:

Establish an internet connection to continue
Establish an internet connection to continue. The Autodesk license server cannot be found. This problem can be caused by a variety of issues, including:

  • Internet connectivity has been lost.
  • The Autodesk license server is temporarily unavailable.

 

Problem może  dotyczyć wielu programów Autodesk w licencjach czasowych, m.in.: AutoCAD, 3ds Max, Inventor, AutoCAD Mechanical, itp.

 

Rozwiązanie problemu:

1. Trzeba zainstalować Hotfix: – Autodesk Licensing Hotfix – POODLE SSL v3 vulnerability (CVE-2014-3566), https://knowledge.autodesk.com/support/autocad/downloads/caas/downloads/content/autodesk-licensing-hotfix-poodle-ssl-v3-vulnerability-cve-2014-3566.html
 
2. Sprawdzić czy działa, jeżeli nie to wykonać kilka modyfikacji w komputerze z poniższego artykułu:
https://knowledge.autodesk.com/search-result/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Meta-licensing.html

 

 

Źródło: Autodesk / PCC Polska