Menu

Kochamy oprogramowanie 3ds Max, Maya… bo pomaga zmieniać naszą rzeczywistość ♥



Kategoria: Aktualności, Tagi: , ,

Z okazji 14 lutego dnia zakochanych postanowiliśmy wyznać, dlaczego właśnie takie oprogramowanie skierowane do branż mediowej, game dev, wizualizacyjnej mamy w naszej ofercie ♥


To właśnie oprogramowanie Autodesk, 3ds Max i Maya były jednymi z głównych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów do produkcji najwspanialszych tytułów minionych dwóch dekad!

©Autodesk

Wierzymy, że dzięki narzędziom 3ds Max i Maya twórcy mogli wejść na wyżyny swojej kreatywności i powstały takie tytuły gier jak: Assassin’s Creed, Battlefield, Call of Duty, Deus EX, Far Cry, Firewatch, For Honor, Halo, Mirror’s Edge, Titanfall, Watchdogs, oczywiście nasz rodzimy Wiedźmin 3: Dziki Gon, oraz wiele więcej, których nie sposób wymienić!


©Autodesk

Takie produkcje filmowe jak: Deadpool, Gra o Tron, Gwiezdne Wojny, Iluzja, Jumanji, Marsjanin, adaptacje Marvella, Westworld, produkcje Disney czy Pixars i wiele innych.

Niemal wszystkie produkcje reklamowe w naszej telewizji korzystają z tych programów!


Osiągnięto wspaniałe efekty specjalne, a wiele osób spoza branży nie zdaje sobie nawet sprawy, że poza spektakularnymi eksplozjami, animacjami istot i maszyn wyjętych żywcem z wszelakich dzieł sztuki i literatury, oprogramowanie graficzne króluje również przy rzeczach z pozoru zwykłych.

Weźmy na przykład deszcz, który często uznawany jest za prawdziwy, nagrany kamerą. Z czym by się to wiązało? Z pewnością z wielogodzinnym wystawieniem całego planu filmowego, włącznie z aktorami i sprzętem na wielogodzinne stanie w owym żywiole.

Poza tym oczekiwanie na odpowiednie oświetlenie, typ deszczu (przecież nad żywiołem nie zapanujemy), wiąże się z ogromem czasu i poświęcenia.

Czy teraz nagrywamy rzeczywiste opady atmosferyczne? Biegamy z kamerą szukając i czekając na tę jedną efektowną błyskawicę? Otóż teraz w dobie komputerowych efektów specjalnych niemal każdy efekt pogodowy jest tworzony i nakładany jako efekt specjalny zarówno w filmach, grach, czy nawet programie TV na żywo.

Może ciężko to sobie wyobrazić, ale nie tylko nasi klienci uczą się oprogramowania Autodesk. Firma Autodesk również uczy się od swoich użytkowników odpowiadając na ich potrzeby. W myśl zasady oprogramowania dla użytkownika, a nie użytkownik dla oprogramowania.

Dzięki ścisłej współpracy z wiodącymi  producentami gier, filmów i animacji nasze oprogramowanie jest cały czas udoskonalane, tak by odpowiadać na zapotrzebowanie artystów i programistów.

Czy Wy też kochacie choć trochę te narzędzia? Choć pewnie czasami działają za wolno, nie są doskonale, ale… zawsze są i są gotowe dać z siebie wszystko, aby urzeczywistnić Waszą wizję.

Miłych wrażeń w dzień zakochanych ♥


Źródło: PCC POLSKA, Autodesk