VRscans

Najdokładniejsza na świecie technologia skanowania materiałów

VRscans PCC Polska


Chaos Group oferuje nową usługę trójwymiarowego skanowania (próbek) materiałów oraz wtyczkę do programu V-Ray o nazwie VRscans. Opracowany przez nich trójwymiarowy skaner umożliwia uchwycenie rzeczywistego wyglądu skanowanego materiału i zapisanie go w formie cyfrowej.

Rewolucyjna wtyczka VRscans do skanowania tkanin, skóry, metali, farb, drewna, tekstyliów pomaga firmom projektowym i produkcyjnym tworzyć fotorealistyczne cyfrowe prototypy. Zapis wyniku skanowania następuje we własnym formacie, w pliku o rozszerzeniu .vrscans. Plik ten jest od razu gotowy do renderowania w V-Ray’u z nową wtyczką/rozszerzeniem VRscans.

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że użytkownik nie musi już tworzyć cyfrowego odwzorowania materiału metodą prób i błędów. Nie musi zmieniać żadnych ustawień. Zamiast tego otrzymuje idealną (1:1) cyfrową wersję materiału do wykorzystania w renderingu.

vrscans3


Dla kogo?

VRscans jest dostępne i kompatybilne z najnowszą wersją V-Ray dla3ds Max i Maya. Wsparcie dla pozostałych aplikacji i programów jest obecnie w przygotowywane.

VRscans to idealne rozwiązanie dla branż, w których dokładnie odwzorowanie materiału jest krytyczne z punktu widzenia projektowania i wirtualnego prototypowania. Zainteresowani klienci będą mogli wysłać do Chaos Group próbki materiałów do zeskanowania.

  • wzornictwo przemysłowe,
  • architektura wnętrz,
  • projektowanie mebli,
  • grafika 3d, gry, reklamy, filmy i animacje,
  • motoryzacja i lotnictwo,
  • projektowanie materiałów i wytwarzanie.

 

vrscans-pcc-polska


Poznaj warianty, możliwości i ceny VRscans

vrscans2


VRscans można kupić w naszym sklepie on-line jako dodatek/plugin do V-Ray na stację roboczą, gdzie umożliwia wczytanie pliku z zeskanowanym materiałem i jego wyrenderowanie. Licencja jest oferowana w formie miesięcznych lub rocznych wypożyczeń. W cenie jest też dostęp do ciągle rosnącej biblioteki fizycznie zeskanowanych materiałów takich jak skóra, tkaniny, drewno, itp.

Aby przyśpieszyć proces tworzenia projektu można również dokupić Render Nody lub skorzystać z usługi fizycznego skanowania próbek materiałów.

Wtyczka VRscans

Jest to licencja dla stacji roboczej (1 graficzny interfejs użytkownika + 1 nod renderujący). Umożliwia użytkownikowi wczytanie pliku z zeskanowanym materiałem i jego wyrenderowanie. Licencja jest oferowana w formie miesięcznych lub rocznych wypożyczeń.W cenie dostęp do ciągle rosnącej biblioteki fizycznie zeskanowanych materiałów takich jak skóra, tkaniny, drewno, itp.

  Przejdź do sklepu >> 

vrscans-wynajem

Render Node do VRscans

Jest to licencja przeznaczona dla użytkowników, którzy chcą wyrenderować zawartość plików .vrscans na swojej farmie renderującej. Nie zawiera licencji na graficzny interfejs użytkownika.

  Przejdź do sklepu >> 

vrscans-node-usluga

Usługa VRscans

Jest przeznaczona dla klientów zainteresowanych usługą fizycznego skanowania (próbek) materiałów. Cena od jednego materiału podana poniżej. Dostępny jest też cennik od objętości. Przesyłka/transport materiału płatna osobno.

  Przejdź do sklepu >> 

vrscans-node-usluga


Chcesz oferty indywidualnej?

Cena produktu zależy od jego wariantu, ilości zamówionych sztuk oraz rabatów, jakie jesteśmy w danym momencie zaoferować. Zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie.

Nasi konsultanci zaproponują optymalną ofertę cenową. Można się z nami skontaktować na kilka róznych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


FAQ

vrscans1


Jeśli chcesz dokładniej poznać możliwości i zasadę działania tego rewolucyjnego produktu – VRscans zapraszamy do przeczytania odpowiedzi na poniższe pytania.

Czym różni się VRscans od tworzenia własnych materiałów?

Z VRscans, nie trzeba tworzyć własnych materiałów. Bierzemy fizyczne próbki materiału, zeskanujemy go, a następnie zwracamy je do Ciebie w formie pliku
.vrscan. Wtedy tylko się go importuje do VRscans i gotowe. Materiał VRscan jest dokładną repliką cyfrowego materiału fizycznego, więc wynik (zeskanowany materiał) jest wiarygodny (idealny).

Jakie materiały są najlepsze do skanowania?

Najlepsze materiały do skanowania są tkaniny, skóry, tworzywa sztuczne, metal, drewno i kamień. Szkło, skóra ludzka i materiały bardzo błyszczące nie są zalecane.
Każdy materiał jaki nam wyślesz będzie analizowany i oceniany pod kątem skanowania.

Wymagania dla skanowanego materiału:

  • materiał nieprzezroczysty
  • materiały płaskie
  • materiały o głębokości struktury 1mm lub mniej
  • próbki materiałów mogą być nie mniejsze niż 20x20mm i nie większej niż 200x200mm.
  • dokładność skanowania 1pixel = 6 / 100mm

Jak długo trwa skanowanie?

W zależności od materiału. Może to potrwać kilka godzin, aby zeskanować i przygotować materiał w formie cyfrowej do wykorzystania w scenie.

Jak to materiały .vrscan (po skanowaniu) dostarczane są do klienta?

Kiedy materiały są gotowe wysyłamy link do FTP gdzie są one do pobrania.
Pliki możemy też zapisać na urządzeniu fizycznym (np. płyta lub Pen drive) i dostarczyć za pośrednictwem kuriera za dodatkową opłatą.

Jakie platformy 3D obsługuje VRscans?

Obecnie VRscans jest pluginem do V-Ray dla 3ds Max i Maya.

Czy do VRscans potrzebny jest klucz sprzętowy (dongle)?

Klucz jest potrzebny, aby używać V-Ray więc jego plugin (VRscans) go wykorzystuje.

Czy można zainstalować VRscans oddzielnie bez V-Ray?

VRscans jest pluginem (wtyczką) do V-Ray wobec tego działa tylko i wyłącznie razem z nim.

Jakie licencje posiada VRscans?

VRscans posiada dwa rodzaje licencji: GUI (graficzny interfejs użytkownika dla stacji roboczej) i Render Node.

Czy są jakieś przykładowe sceny lub zeskanowane próbki materiałów do oceny pracy VRscans?

Są przykładowe sceny dostępne na stronie pomocy VRscans >>
Również, wynajmując/kupując plugin VRscans dostajesz dostęp do biblioteki gotowych materiałów.

Jak poradzić sobie z problemami związanymi z nakładaniem (cyfrowej wersji) materiału na obiekt i mapowaniem UV?

Opracowaliśmy specjalne oprogramowanie do tworzenia cyfrowych wersji materiałów, które jest w stanie bezbłędnie pokryć obiekt zapewniając poprawne mapowanie UV.

Jak można zmodyfikować parametry materiału VRscans?

Plugin VRscans ma ograniczenia kontroli dla poszczególnych ustawień materiałów.
Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie pomocy VRscans >>

Czy mogę udostępnić moje zeskanowane materiały VRscan osobom trzecim?

Przed skanowaniem, istnieje możliwość porozumienia w tej sprawie pomiędzy klientem i ChaosGroup, które umożliwia przedstawienie różnych uprawnień do wykorzystanie materiałów VRscans.



Chaos_Group_Partner

 


Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.


Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.



Promocje