thinkingParticles

Autodesk dla branży 3D

Thinking particles- plug-in do efektów specjalnych (VFX)


Jest to jeden z flagowych produktów kanadyjskiej firmy CEBAS, który jest znany z proceduralnego i fizycznego wsparcia efektów cząsteczkowych, odzwierciedlających te z realnego świata. Technologia cebas Visual Technology Inc. jest często wykorzystywana w biznesie filmowym do efektów specjalnych (VFX)


Dodatek ten stworzony jest z myślą o tylko i wyłącznie programie Autodesk 3ds Max.



Tworzenie za pomocą narzędzia thinkingParticles jest proste a zarazem daje bardzo profesjonalne i zaawansowane efekty.  Jest to narzędzie bardzo uniwersalne i intuicyjne, dzięki któremu można stworzyć zapierające dech w piersiach efekty specjalne.


Przykładowe efekty w thinkingParticles:

Źródło: cebas Visual Technology Inc.
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Ile kosztuje thinkingParticles?


Cena programu zależy od jego wersji, ilości zamówionych sztuk oraz rabatów, jakie jesteśmy w danym momencie zaoferować.
Zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie.

kontakt
    Zapytaj o ofertę naszych doradców    
promocja
    Sprawdź nasze aktualne promocje     


Dlaczego warto?

W ciągu 15 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.

thinkingParticles 7

Kanadyjska firma CEBAS wydała właśnie siódmą już wersję swojego flagowego produktu thinkingParticles. W raz z nią pojawiła się masa nowości, jak np. perfekcyjna symulacja balistyki, udoskonalona symulacja cieczy i ogromne wsparcie na projektach opartych na powierzchniach (Shapes) i fizyce.

Enhanced Fluids

Jeszcze większa stabilność już i tak stabilnego systemu. Gwarantuje jeszcze większą przewidywalność tworzonej symulacji, oraz jeszcze szybciej daje rezultaty.


SurfaceForce

Nowe narzędzie do kontrolowania cieczy o dużej powierzchni. Pozwala na zaprojektowanie pola siłowego, kontrolującego powierzoną mu ciecz. Znacznie przyspiesza to tworzenie takich efektów jak fale czy nawet wiry wodne.


WaterLevel

Jeszcze więcej możliwości tworzenia cząsteczek  z gotowego generatora. To nowe narzędzie pozwala na wiele niekrępujących  kreatywności możliwości generowania cząsteczek. Przykładowo jednym kliknięciem myszy możemy wypełnić wgłębienia jeziorami!


OpenVDBShape

Udoskonalenie technologii multiwątkowej. Zwiększona stabilność nawet przy projektach zawierających miliony cząsteczek.


ShapeDeform

W pełni proceduralne podejście do deformacji obiektów. Niczym technologia Skinnowania, thinkingPparticles wyszukuje najbliższych Vertexów i przyciąga do nich sąsiadujące cząsteczki tworząc dając naprawdę niewiarygodne efekty za pomocą kilku kliknięć.


ShapeCutter

Zaawansowana balistyka? Żadne problem! Teraz operacje boolowskie (boolean) zostały zaprojektowane na nowo. Nie jest to teraz tylko zwykły operator przecięcia, a trójwymiarowe zastosowanie boolowskich obliczeń.

Każda siatka może być proceduralnie poddana tej operacji, włącznie z jej wnętrzem, co pozwala na osiągnięcie oszałamiających efektów!


Volume Diffusion

Proceduralne rozprzestrzenianie się kolorów w cieczy? Potraktowanie obiektu jako tego fizycznego i rozpuszczenie go w innej cieczy? Proszę bardzo!


Multi-Physics

Jest to jak określa producent „jeden krok od Świętego Graala” w kombinacji wszystkich naturalnych zjawisk fizycznych w jednej symulacji. Daj się zaskoczyć tej kompleksowej bestii i pozwól kontrolować niemal każdy obiekt na Twojej scenie!

Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  





logo thinkingParticles

Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.


Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.


Promocje


Copyright 2015-2018 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.