Autodesk Maya LT

Autodesk dla branży 3D

Nowa Autodesk Maya LT


maya-lt


Autodesk Maya LT 2016 to oprogramowanie narzędziowe do modelowania i animacji 3D przeznaczony dla niezależnych twórców gier oraz twórców gier na platformy mobilne. Oparta na wielokrotnie nagradzanym programie Autodesk Maya, oprogramowanie Maya LT oferuje użytkownikom znajomy interfejs użytkownika i przepływ pracy w przystępnej cenie.


Dla Kogo Maya LT?

Maya LT 2016 umożliwia niezależnym deweloperom modelować, oświetlać i animować postacie 3D, rekwizyty i otoczenie dla gier na PC, on-line i na urządzenia mobilne. Dzięki włączonej technologii DirectX ® 11 Maya LT pomaga podglądać jak media gry (tekstury, modele, mapy) będą wyglądać w grze. Wraz z wypiekaniem tekstur od wysokiej do niskiej rozdzielczości dla modeli 3D oraz narzędziem redukcji poligonów Maya LT pomaga użytkownikom efektywnie tworzyć składniki gry dla szerokiej gamy urządzeń mobilnych.


Najważniejsze cechy


Profesjonalne narzędzia do modelowania

Użytkownicy Maya LT mogą wykorzystać znajomy i potężny zestaw narzędzi do modelowania z oprogramowania Maya, aby pomóc w szybkim tworzeniu i edytowaniu postaci 3D, rekwizytów i środowisk. Modelowanie nigdy nie było łatwiejsze dzięki niedawnej integracji zestawu niestandardowych narzędzi NEX oraz efektywnych automatycznych narzędzi redukcji poligonów. Teraz z łatwością stworzysz media gry dla różnych rozdzielczości ekranu.

MayaLT__animacja_mini


Materiały i shadery

Maya LT zawiera ShaderFX, oparty na nodach edytor w czasie rzeczywistym, który umożliwia szybkie tworzenie akcelerowanych GPU, programowalnych shaderów bez konieczności ręcznego kodowania. Shadery mogą być łatwo eksportowane jako programy cieniujące HLSL, GLSL lub CgFX, a następnie importowane do każdego silnika gry, który obsługuje Microsoft ® DirectX 11 ® lub OpenGL ®.

MayaLT__ShaderFX__mini


Narzędzia animacyjne

Wprowadź swoje postaci, rekwizyty i środowisko gry do życia dzięki pełnej gamie narzędzi do animacji, opartych na Autodesk Maya i oprogramowaniu Autodesk HumanIK  do obliczania kinematyki prostej modeli. Utwórz animację z klatek kluczowych i edycji ścieżki ruchu/trajektorii aby dopracować animację ruchu bezpośrednio w rzutni i uzyskać maksymalną wydajność.

MayaLT__humanIK_mini


Usprawniony przepływy pracy

Wykorzystując FBX – standardowy format plików stosowany w branży – Maya LT oferuje wydajne przepływy pracy z większością głównych silników gier w tym Unity, Unreal czy CryEngine. Vieport 2.0 z Microsoft DX11 zapewnia bardzo precyzyjny podgląd Twojego dzieła, co pomaga zminimalizować powtarzanie niepotrzebnych czynności i czasy iteracji.

MayaLT__workflow__mini


Certyfikaty legalności

Do każdego zakupionego oprogramowania Maya otrzymają Państwo, bezpośrednio z Autodesk, certyfikat legalności oprogramowania. Taki certyfikat klient może dołączać do swoich ofert handlowych podnosząc wiarygodność swojej firmy, jako profesjonalny użytkownik legalnego oprogramowania Autodesk.


Skontaktuj się z nami

Wersja 2016



Autodesk Maya LT 2016 jest efektywnym programem do animacji 3D i modelowania dla profesjonalnych twórców gier. Funkcje w Maya LT są zaprojektowane tak, aby każdy etap procesu twórczego 3D przebiegał szybciej (dla doświadczonych artystów) i był łatwiejszy do nauki dla nowych użytkowników. Zestaw kreatywnych narzędzi 3D w Maya LT umożliwia twórcom, wykorzystanie swego potencjału.
Maya LT 2016 wprowadza nowe funkcje do rzeźbienia na bazie narzędzi modelowania, które poprawiają przepływ pracy. Inne ulepszenia obejmują: nowe materiały w oparciu o ShaderFX, SplineIK, odkształcenia klastra, ulepszenia rzutni i małe poprawki w oparciu o opinie użytkowników.

 

Nowości Maya LT 2016

Zintegrowane narzędzia rzeźbiarskie:
Brush-based w Maya LT daje użytkownikom możliwość rzeźbienia na wysokim poziomie bez konieczności eksportu do innego narzędzia. Pomaga to łatwiej osiągnąć artystom odpowiedni efekt przez szybszy czas przekazywania modeli , gdy potrzebne są tylko niewielkie korekty. Włączenie podstawowych narzędzi rzeźbiarskich, które można wykorzystać jako punkt wyjścia oszczędza czas i stanowi pomoc również początkującym. Przez to praca staje się szybsza i efektywniejsza.

Narzędzie ShaderFX
Narzędzie ShaderFX posiada nową funkcję fizycznego cieniowania materiału, aby użytkownicy mogli wprowadzić bardziej realistyczne i lepszej jakości materiały.
Dzięki temu możliwe jest tworzenie wysokiej jakości elementów bezpośrednio w Maya LT zamiast w silniku, co ułatwia i przyśpiesza osiągnięcie zamierzonego rezultatu.

Udoskonalone narzędzia animacyjne
Maya LT 2016 posiada rozszerzone narzędzia dostępne dla animacji postaci i obiektów do gier. Nowy Spline IK i grupy nowych funkcji do animacji ułatwia pracę, zwiększając różnorodność postaci w grze. Eksport animacji jest dużo łatwiejszy i szybszy wraz z aktualizacją do gry poprzez Game Exporter. Wspomaga on zarządzanie i eksportowanie wielu animowanych klipów w jednym lub w wielu plikach.

Ulepszone narzędzia do modelowania i UV
Nowa aktualizacja narzędzi do modelowania i UV Maya LT 2016 pozwala łatwiej tworzyć i edytować mapy UV. Nowy zestaw funkcji UV na podstawie Autodesk Mudbox zapewnia bardziej intuicyjny przepływ pracy dla użytkowników. W tym również: interaktywne wycinanie i tworzenie krawędzi, automatyczne narzędzia projekcji, przypinanie, spawanie, funkcja rozłamu i rozwinięcie szczotki.

Ulepszenia rzutni
Maya LT 2016 zyskała ulepszenia, które ułatwiają oglądanie modeli w rzutni. Ma ona możliwość załadowania tekstury w taki sposób, że można rozpocząć pracę na scenie szybciej, bez konieczności czekania na załadowanie całej pierwszej sceny. Dodatkowe efekty np. mgły, mogą być teraz dostępne w rzutni, aby pomóc użytkownikowi skupić się tylko na obiekcie najbliżej położonym. Zapewnia to szybki sposób oceny odległości od aparatu do obiektu i łatwiejszą manipulację.

Wzrost możliwości eksportu
Maya LT 2016 ma możliwość obsługi sceny lub wyboru scen do eksportu do 100.000 wielokątów (quadów) w formatach OBJ i FBX. Artyści wciąż mogą tworzyć sceny w nieograniczonych rozmiarach w ramach Maya LT i zapisać te sceny w jej formacie (MLT).

Ogólna poprawa przepływu pracy
Maya LT 2016 posiada również kilka innych usprawnień w różnych obszarach, które ułatwiają codzienną pracę. Na przykład: domyślne środowisko oświetleniowe może być teraz zdefiniowane dla importowanych aktywów, co daje krótszą drogę do standaryzacji wyglądu modeli.

Pobierz wersję demo >>

Uwaga: Osobom, które po raz pierwszy będą pobierać wersję próbną produktu Autodesk, pojawi się monit o pobraniu i zainstalowaniu menedżera Autodesk.


Autodesk Maya LT 2016 – szczegółowy opis


MayaLT__QuadDreaw_mini

Autodesk Maya LT 2016 to oprogramowanie z narzędziami do modelowania 3D i animacji przeznaczony dla niezależnych twórców gier na platformy mobilne. Program powstał na bazie wielokrotnie nagradzanej Autodesk Maya.


Najważniejsze funkcje i zalety

Maya LT oferuje użytkownikom znany interface Autodesk Maya i płynność pracy w bardzo przystępnej cenie, czyniąc to oprogramowanie idealnym dla twórców gier o różnych poziomach zaawansowania.


Maya LT umożliwia niezależnym deweloperom modelować, oświetlać i animować postaci w 3D, tworzyć rekwizyty i środowisko na platformach PC, internetowych i gier mobilnych. Dzięki obsłudze  Microsoft DirectX 11 w Viewport, deweloperzy mają możliwość zobaczenia jak modele faktycznie będą wyglądały w grze. Aplikacja daje możliwość wypalania tekstur w niskich i wysokich rozdzielczościach dla szerokiej gamy urządzeń mobilnych.



Developerzy  mają elastyczny wpływ na plik Autodesk FBX podczas  importu i eksportu zawartości do różnych silników gier. Maya LT posiada intuicyjny interfejs użytkownika, szczegółową dokumentację i materiały wideo. Jest idealnym wyborem dla artystów o różnych poziomach umiejętności.



Pozostałe funkcje

Wydajne środowisko pracy

Maya LT jest przystosowana jeszcze bardziej do efektywnego i typowego schematu niezależnych twórców gier, artyści mogą szybciej rozpocząć tworzenie materiałów do gry.

MayaLT_Viewport2
  • specjalistyczne narzędzia do modelowania i animacji opartych na Maya
  • wsparcie dla silników gier Unity 3D Engine i Unreal  Engine
  • symulacja wysokiej jakości silnika gry w Viewport
  • wypalanie tekstur niskiej i wysokiej jakości (normal, displacement, lighting)
  • tworzenie obrazów sprite dla gier 2D
  • obsługa plików FBX do wymiany danych
  • import plików: Maya (.ma, .mb), Maya LT (.mlt), .obj, .fbx, .ai, .eps
  • export do plików .fbx i .mlt
  • import typowych plików tekstur: .bmp, .png, .dds, .exr, .tga, .tiff.


Narzędzia do modelowania

MayaLT__Professional Modeling tools

Użytkownicy mogą używać znanych już narzędzi z programu Maya, z łatwością będą modelować postaci, rekwizyty i elementy środowiska:

  • narzędzia do obsługi modeli typu polygon, NURBS i subdivision
  • optymalizacja danych dla urządzeń mobilnych, redukcja poligonów data, cleanup, blind data tagging oraz level-of-detail
  • narzędzia: bridge, poke, cut, wedge, bevel, extrude, chamfer vertex, extrude along a curve, mirror cut, edge loop, edge ring, slide edge i pick-walk tools
  • soft selection i soft modification
  • nieliniowe modyfikatory: bend, taper/flare, squash, twist, wave, lattice


Materiały

Maya LT wykorzystuje znany i intuicyjny zestaw narzędzi do tworzenia, edycji i materiałów modeli:

MayaLT_MAterials and shaders
  • Bazujący na nodach edytor ShaderFX umożliwia szybkie tworzenie shaderów  w czasie rzeczywistym, które ściśle odpowiadają silnikom gry bez ręcznego kodowania i ręcznego przenoszenia materiałów między DirectX 11 i OpenGL.
  • Zaawansowane efekty materiałów:  crack-free tessellation, vector displacement maps, translucence, reflections, image-based lighting.
  • Narzędzia do tworzenia tekstur: tworzenie i edycja UV, auto-projection, interactive relaxation, layout UVs, lattice modification, smudge tools.
  • Obsługa Multiple UV.


Oświetlenie i texture baking

MayaLT__Turtle_LightMap_Baking__1920x1080

Symulacja bardziej realistycznego oświetlenia w grach wykorzystując narzędzia global illumination do wypalania tekstur co daje bardziej efektowny wygląd:

  • Wypalanie tekstur z modeli w wysokiej jakości do wykorzystania w modelach lowpoly: normal, occlusion, displacement, lighting, shadows.
  • Tworzenie bardziej realistycznego oświetlenia.
  • Bake illumination do texture maps i vertex maps.
  • Zaimplementowano pełną gamę efektów świetlnych: spotlights, point lights, direct lights, shadows and global illumination.


Narzędzia animacji

MayaLT_Animation

Stwórz postaci, rekwizyty i otoczenie do swojej gry dzięki skutecznym  narzędziom do animacji w oparciu o Autodesk Maya i Autodesk HumanIK:

  • Tworzenie klatek kluczowych animacji dzięki szerokiej gamie narzędzi.
  • Edycja ścieżek ruchu animacji bezpośrednio w Viewport.
  • Mieszanie animacji kształtów.
  • Automatyczny generator szkieletu biped z interaktywną edycją.
  • Łatwe w obsłudze riggowanie w HumanIK.
  • Realistyczne pozy i deformacje skóry.


Dokładniejszy podgląd w Viewport

MayaLT_Viewport2

Bardziej dokładne wyświetlanie w Viewport, które w większym stopniu odwzorowuje modele reprezentowane w grze. Znacznie skraca czas pracy i powtarzanie zbędnych czynności:

  • Dostęp do potężnych narzędzi Microsoft DirectX 11 bezpośrednio w Viewport.
  • Wyższa jakości oświetlenia i cieni.
  • Różne efekty: ambient occlusion, depth of field, anti-aliasing, alpha channel, wysokiej jakości oświetlenie i cienie.
  • Obsługa HLSL (High-level shading language) i CgFX shaders.


Elastyczne licencjonowanie

Maya LT oferuje dostępną cenę oraz elastyczny model licencjonowania, który umożliwia łatwe jej dodane i usuwanie.

  • Licencja jest dostępna dla mniejszych producentów gier z mniejszym budżetem.
  • Opcja terminowego dodawania i usuwania licencji.


Skontaktuj się z nami


Autodesk Maya LT 2016 – wymagania sprzętowe i systemowe


MayaLT__wymagania_mini


Wymagania systemowe dla Autodesk Maya LT:

Software:
Operating system:

  • Microsoft® Windows® 7 (SP1) and Windows 8.1 Professional operating system
  • Apple® Mac OS® X 10.9.5 and 10.10.x operating system

Browser:

Autodesk recommends the latest version of the following web browsers for access to online supplemental content:

  • Apple® Safari®
  • Google Chrome™
  • Microsoft® Internet Explorer®
  • Mozilla® Firefox®
Hardware:
Procesor: 64-bit Intel® or AMD® multi-core processor
Graphic Hardware: Refer to the Recommended Hardware wizard for a detailed list of recommended systems and graphics cards
Pamięć: 4 GB of RAM (8 GB recommended)
Disk space: 4 GB of free disk space for install
Pointing Device: Three-button mouse

 


Skontaktuj się z nami

 Autodesk Maya 2015 a Autodesk Maya LT 2014


maya-mayaLT


Nowa Maya LT oparta została na wielokrotnie nagradzanym oprogramowaniu Autodesk Maya i zawiera część z jej funkcjonalności. Dodatkowo wzbogacona została o kilka istotnych, unikalnych narzędzi niezbednych niezależnym twórcom gier on-line i na urządzenia mobilne.


Zobacz tabele poniżej aby porównać funkcjonalności i narzędzia zawarte w pełnej i dedykowanej wersji Autodesk Maya.

  Autodesk Maya LT 2015 Autodesk Maya 2014
Game Modeling    
Primitive creation
Mesh creation tools
Polygon/mesh refinement tools
Brush-based surface manipulation
Sculpt geometry tool
Polygon reduction tool
True soft selection
Edge and ring loops display and editing
Streamlined texturing workflow
Multiple UV set support
Per-instance UV sets
Multiple sets/color per vertex
Mesh-editing modeling toolkit
Topology-based symmetry tools
Quad draw tool
Multicut tool
Materials    
ShaderFX graph-based authoring of real-time/hardware shaders X
HLSL and CgFX support
Turtle texture baking
3D paint tool (texture)
PSD file support
HyperShade and visor tools
Phong and hardware shaders
Advanced software shaders X
Basic 2D and 3D procedural textures
Advanced 2D and 3D procedural textures X
Substance procedural textures X
Maya paint effects X
Autodesk Maya LT 2015 Autodesk Maya 2014
Game Animation    
Keyframe animation
Graph and dope sheet editors
Editable motion trails
Animation layers X
Trax nonlinear animation editor X
Live animation retargeting X
ATOM animation file save and load X
Camera sequencer X
Grease pencil X
Autodesk® HumanIK® full-body IK animation system
General constraints
Geometry constraints X
Set driven key tool X
Spline IK, Spring IK X
Maya muscle deformation system X
Complete set of geometry deformers X
Subset of deformers: lattice, bend, flare, sine, squash, twist, wave. X
Substitute geometry tool for skin X
Heat map skinning
Paint skin weights
Create centered joints/joint chains
Autodesk Maya LT 2015 Autodesk Maya 2014
Workflows and Integration    
Viewport 2.0
Microsoft® DirectX® 11 enabled viewport
MEL and Python® scripting X
Write custom plugins with SDK X
File interaction with Adobe® Illustrator® software
Read/write Alembic framework format X
Scene assembly tools for smarter data X
File path editor for fixing broken file paths
Export assets up to 25,000 polygons with FBX® asset exchange technology X
Save work-in-progress to Maya LT format X
Dynamics and effects    
All dynamics and effects features X
Rendering    
Scene rendering and advanced software shaders X
Compositing    
Maya composite X

 


Pobierz tabelę w postaci PDF >>

Wypróbuj darmową wersję Maya LT


Firma Autodesk umożliwia bezpłatne testowanie nowego produktu Maya LT bezpłatnie przez 15 dni!

  • Wydajny przepływ pracy, stosownie do potrzeb twórców gier na urządzenia mobilne
  • Potężny Viewport do podglądu elementów, które pojawiają się w grze
  • Pełna wersja Maya LT
  • Nie wymagana jest karta kredytowa
  • Dostępne są szkolenia i wsparcie Online

Pobierz wersję demo >>

Uwaga: Osobom, które po raz pierwszy będą pobierać wersję próbną produktu Autodesk, pojawi się monit o pobraniu i zainstalowaniu menedżera Autodesk.


Autodesk Maya LT 2016


mayaLT_cena


Autodesk Maya LT 2016 jest narzędziem do modelowania i animacji 3D zaprojektowanym dla niezależnych developerów gier szukających profesjonalnego rozwiązania w niewysokiej cenie. Cena programu zależy od jego wersji, ilości zamówionych sztuk oraz rabatów, jakie jesteśmy w danym momencie zaoferować. Zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie.


Nasi konsultanci zaproponują optymalną ofertę cenową. Można się z nami skontaktować na kilka róznych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


Dlaczego warto?

W ciągu ponad 13 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.


Skontaktuj się z nami



Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.




Promocje


Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.