Autodesk MotionBuilder

Autodesk dla branży 3D

Podstawowe narzędzie animatora


Autodesk MotionBuilder 2016 jest obecnie podstawowym narzędziem niemal każdego studia animacji 3d oraz motion capture.


Jest doskonałym narzędziem służącym do czyszczenia animacji motion capture, pre-wizualizacji oraz animacji postaci na potrzeby gier 3D. Dzięki niemu możesz animować najbardziej skomplikowane postaci w interaktywnym środowisku 3D w czasie rzeczywistym.


Autodesk MotionBuilder pozwala na nieliniową edycję wielowarstwowych animacji, modyfikować i dostosowywać każdy aspekt ruchu szkieletu do innych obiektów i rekwizytów. Pozwala także na automatyczne dopasowywanie animacji ruchu do różnych szkieletów, nawet bardzo różniących się proporcjami. Najnowsze uaktualnienia i poprawki do programu:



Autodesk MotionBuilder 2016 w pakietach

Każdy pakiet Autodesk Entertainment Creation Suites zawiera MotionBuilder i jest doskonałym rozwiązaniem dla kreatywnych grafików i animatorów, chcących zajmować się o wiele bardziej kompleksowymi projektami.


Kupując Pakiet Entertainment Creation Suite jesteśmy w stanie wykonać każde możliwe zadanie, począwszy od modelowania, przez animację, rendering i symulacje fizyczne. Wszystko znacznie taniej niż kupując każdy z programów osobno.

W skład pakietu wchodzą Standard Ultimate
3ds Max
Maya
MotionBuilder
Mudbox
Softimage


Certyfikaty legalności

Na życzenie klienta, do każdego zakupionego egzemplarza Autodesk MotionBuilder 2016 dostarczamy certyfikat legalności zapewniany przez Autodesk. Taki certyfikat klient może dołączać do swoich ofert handlowych podnosząc wiarygodność swojej firmy, jako profesjonalny użytkownik legalnego oprogramowania Autodesk.


Skontaktuj się z nami

Autodesk MotionBuilder 2016


Oprogramowanie MotionBuilder w wersji 2016 dostarcza nowe rozszerzenia, udoskonalenia,  które pomagają użytkownikom i poprawiają jakość codziennej pracy artystów, twórców, reżyserów i operatorów filmowych. Oparte są one o sugestie naszych klientów więc powinny być jak najbardziej pożądane. Pomagają: sprawniej tworzyć efekty i udoskonalenia przetwarzania ruchu (motion-capture), przy dodatkowych parametrach animacji, przy produkcji gier, przy wstępnej wizualizacji wirtualnej kinematografii oraz produkcji filmowej.


Najważniejsze zalety:

Narzędznia historii – ulepszenia

MotionBuilder 2016 oferuje wiele istotnych udoskonaleń narzędzi Story, które pomagają poprawić efektywność przepływu pracy, szczególnie w przypadku wielu klipów. Nowa opcja Clip Alignment zapewnia użytkownikom dogodne możliwości do wyrównania wielu wycinków razem. Nowa funkcjonalność Make All Clips Read-Only oszczędza pamięć poprzez umożliwienie zamiany wszystkich zapisywalnych historii klipów (dostępnych na Story) w trybie tylko do odczytu. Dodatkowo, nowa opcja Expanding Clips pozwala poszerzyć (rozwinąć) wybrane klipy do swoich poprzednich i / lub kolejnych wycinków. Natomiast w połączeniu z Make All Clips Read-Only, opcja ta zapewnia możliwość łatwego tworzenia pętli animacji bez opuszczania Story UI.

FCurve – ulepszenia

MotionBuilder 2016 zapewnia dostęp do przydatnych funkcji, takich jak Frame Start / End i Frame Zoom Bar w ramach FCurve, która jest przydatna do szybkiego przeglądania klatek animacji w oknie FCurve. Ponadto, zdolność przeglądania i edycji kluczy w edytorze FCurve z wartościami transformacji do 1.000.000 może teraz obsługiwać skalę kompleksowego i nowoczesnego środowiska produkcyjnego

FBX 2GB –  limit rozmiaru pliku

MotionBuilder 2016 eliminuje ograniczenie rozmiaru pliku FBX 2GB, zapewniając maksymalną elastyczność oraz umożliwiając jednocześnie tworzenie w większej skali scen i osadzonych plików multimedialnych.


Skontaktuj się z nami

Autodesk MotionBuilder 2015 – wymagania sprzętowe i systemowe


Oficjalne wymagania systemowe dla Autodesk MotionBuilder 2015:

Software:
Operating system:

  • Microsoft® Windows® 7 (SP1) and Windows 8.1 Professional operating system
  • Red Hat® Enterprise Linux® 6.5 WS operating system
  • CentOS 6.5 Linux operating system

Browser:

Autodesk recommends the latest version of the following web browsers for access to online supplemental content:

  • Apple® Safari®
  • Google Chrome™
  • Microsoft® Internet Explorer®
  • Mozilla® Firefox®
Hardware:
Procesor: 64-bit Intel® or AMD® multi-core processor
RAM: 4 GB of RAM (8 GB recommended)
Graphic Hardware: Refer to the Recommended Hardware wizard for a detailed list of recommended systems and graphics cards
Disk space: 2 GB of free disk space for install
Pointing Device: Three-button mouse


Skontaktuj się z nami

Autodesk MotionBuilder 2015 – wersja studencka i edukacyjna


MotionBuilder jest również dostępny w wersji edukacyjnej jako osobny produkt oraz w pakietach Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate i Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate Student.


Wersje edukacyjne i studenckie są znacznie tańsze od komercyjnych, ale należy pamiętać o bardzo istotnych obostrzeniach w ich zastosowaniu.

W skład pakietu Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate wchodzą:

  •  MotionBuilder
  •  Maya
  •  3ds Max
  •  Mudbox
  •  Softimage
  •  SketchBook Designer


Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate

Wersja ta jest przeznaczona wyłącznie dla szkół średnich i wyższych będących na liście Ministerstwa Edukacji Narodowej RP.
Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate może służyć wyłącznie nieodpłatnej nauce uczniów lub Studentów i niekomercyjnej pracy naukowej. Szkoła średnia lub uczelnia nie może wykorzystywać wersji edukacyjnej do projektów i badań za które otrzyma wynagrodzenie.


Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate Student

Wersja studencka pakietu Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate Student może służyć wyłącznie do niekomercyjnej, samodzielnej nauki programu dla Studenta / ucznia szkoły wyższej / średniej posiadającego od co najmniej 6 miesięcy ważną legitymację. Wersji studenckiej nie można wykorzystywać do prowadzenia jakichkolwiek płatnych korepetycji lub pracy nad projektami komercyjnymi. Istnieje możliwość upgrade wersji studenckiej do pełnoprawnej komercyjnej po atrakcyjnej cenie.


Uwaga!

Często otrzymujemy zapytania o zakup edukacyjnej wersji MotionBuilder od prywatnych firm szkoleniowych. Musimy podkreślić, że wersje edukacyjne lub studenckie nie mogą służyć do zarobkowych szkoleń przeprowadzanych przez nieuprawnione do tego firmy i instytucje.

Korzystanie z wersji edukacyjnych bez uprawnień lub/i w celach komercyjnych jest traktowane tak samo jak akt piractwa komputerowego i ścigane ze wszystkimi konsekwencjami. Firmy szkoleniowe, chcąc nauczać programu MotionBuilder, muszą kupić na każde stanowisko pełną komercyjną wersję programu.


Skontaktuj się z nami

Autodesk MotionBuilder 2015 – polecane stacje robocze


Wraz z firmą HP jako autoryzowani partnerzy, dostarczamy naszym klientom profesjonalne stacje graficzne w najlepszych cenach na rynku.


Stacja HP z220

Rozwiązanie dla grafików 3d zajmujących się modelowaniem, teksturowaniem oraz wirtualnym rzeźbieniem w Mudbox’e.


Stacja HP z420

Stacja dedykowana nieco bardziej wszechstronnym użytkownikom 3ds Max. Ten komputer jeszcze wydajniej poradzi sobie z zadaniami stacji z220, ponadto możemy z nim efektywnie pracować nad foto realistycznymi wizualizacjami, animacją postaci oraz renderingiem.


Stacja HP z620

Ta stacja obsługuje do 2 procesorów. Dzięki temu możemy w niej mieć nawet 24 wątki liczące! Fantastyczne rozwiązanie dla grafików zajmujących się wizualizacjami w wysokiej rozdzielczości oraz foto realistycznej animacji. Stacja ta również może służyć jako silna jednostka obliczeniowa, tak zwany Render BOX, do którego graficy pracujący w naszym studiu na słabszych maszynach mogą wysyłać zadania renderingu bardziej skomplikowanych scen. Stacja graficzna spełniająca wszystkie zadania z nawiązką. Jest to bardzo opłacalny zakup, ponieważ drugi procesor możemy dokupić w przyszłości jeżeli mamy ograniczony budżet. Gorąco polecamy zakup tej stacji!


Stacja HP z820

Całkowicie bezkompromisowe rozwiązanie. Najmocniejsza, najbardziej podatna na rozbudowę stacja graficzna w ofercie HP. Potrafi obsłużyć ogromne ilości pamięci ram, do 512 gigabajtów, 2 najmocniejsze procesory XEON.

Stacja ta bardzo często jest wybierana przez instytucje finansowe dla pewności, że przetwarzane dane są bezbłędne. Dzięki fantastycznemu projektowi wnętrza, mimo dużych rozmiarów i wielu systemów chłodzących, stacja ta jest wyjątkowo cicha. Jest to rozwiązanie dla prawdziwych profesjonalistów.


Każdy podzespół bazowy stacji graficznych HP został starannie dobrany przez profesjonalistów. Wszystkie elementy są certyfikowane. Daje nam to pewność prawidłowego działania całego systemu, bez niespodzianek.

Każda stacja graficzna HP posiada 3 letnią gwarancję producenta door-to-door. Mamy gwarancję, że na drugi dzień po zgłoszeniu usterki, będziemy posiadać w pełni sprawny sprzęt!


Skontaktuj się z nami

Autodesk MotionBuilder 2015 – cena


Cena programu zależy od jego wersji, ilości zamówionych sztuk oraz rabatów, jakie jesteśmy w danym momencie zaoferować. Zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie.


Nasi konsultanci zaproponują optymalną ofertę cenową. Można się z nami skontaktować na kilka róznych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


Dlaczego warto?

W ciągu ponad 10 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.


Skontaktuj się z nami

Autodesk MotionBuilder 2016 – nowości


Poniżej prezentujemy nowości w wersji 2013.


Możliwość podglądu płynnej animacji w czasie rzeczywistym wielu obiektów i postaci na raz
Wyświetlanie zaawansowanych shaderów sprzętowych płynnie w czasie rzeczywistym
Odtwarzanie animacji zgodne z czasem rzeczywistym, bez opóźnień i spowolnień
Wykorzystywanie mocy obliczeniowych kart w standardzie GPU do obliczeń deformacji szkielety jeszcze szybciej niż wcześniej
Nowy system do określenia położenia ścian i podłóg oraz innych obiektów pozwalający na animowanie stóp i innych kończyn bez przenikania w inne obiekty
Podgląd animacji w prawdziwym widoku stereo 3D
Jeszcze łatwiejsze przenoszenie wyników pracy pomiędzy May’ą i 3ds Max’em
Symulacja fizyki przy użyciu Nvidia PhysX
Tworzenie zaawansowanych animatików przy użyciu renderingu OpenGL
Wsparcie dla systemu operacyjnego Linux ®


Skontaktuj się z nami


Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.




Promocje

Autodesk MotionBuilder, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.