Menu

Autodesk 3ds Max 2020

Autodesk dla branży 3D


Nowości w Autodesk 3ds Max 2020

Kolejny rok i kolejna wersja programu. 3ds Max 2020 skupia się na wydajności i stabilności. W porównaniu ze starszymi wersjami pracuje się o wiele szybciej, więc jeśli Autodesk idzie w tym kierunku to jesteśmy jak najbardziej na tak! W końcu czas to pieniądz i jeśli program pracuje stabilniej i szybciej to kosztuje nas to mniej czasu, zmartwień i frustracji.


Najważniejsze zmiany w wersji 3ds Max 2020:

Poprawki wydajnościowe w programie 3ds Max:

  • Dokładniejsza i wyższa częstotliwość wyświetlania klatek na sekundę w Viewport (FPS).
  • Ogromna optymalizacja SetNormals Maxscript – nawet 10 razy szybsza.
  • Optymalizacja pracy w obszarze roboczym z wieloma obiektami.
  • Od teraz narzędzie „Unwrap UVW Flatten Mapping” jest drastycznie szybsze i zużywa mniej zasobów komputera.
  • Poprawka przydatnej funkcji Auto Backup.
  • Bardziej responsywny playback.


Tworzenie podglądu animacji w 3ds Max:

  • Działa do 3 razy szybciej w porównaniu z poprzednią wersją.
  • Możliwość wyboru formatu AVI.
  • Nieograniczona rozdzielczość i tym razem także na podstawie ustawień renderowania.
  • Rozbudowany wybór ustawień podglądu.
  • Po odpaleniu podglądu, time slider cofa się do początku.
  • Dodana możliwość załączania skryptów maxowych (MXS Snippet).

Tworzenie podglądu animacji w 3ds Max 2020

Źródło: Autodesk, Podgląd Animacji


Ulepszenia modyfikatora Chamfer w programie 3ds Max:

  • Weight Chamfer tworzy poprawne stałe szerokości.
  • Dodana funkcja Face Insert tworzy prawidłową geometrię na podstawie zaznaczonych face’ów.
  • Różne ustawienia głębokości, np. 1 to ostra krawędź, 0 to prosta krawędź, -0,5 odwrócona krzywa.
  • Kontrola Chamfer’a za pomocą End Bias.
  • Zachowanie ustawień w Presets.

Ulepszenia modyfikatora Chamfer w programie 3ds Max 2020

Źródło: Autodesk, Chamfer


Wsparcie nowych OSL Shader’ów w programie 3ds Max:

  • Wsparcie Quicksilver Hardware Render.
  • Shader’y OSL zostają automatycznie przekonwertowane do Shader’ów obszaru roboczego.
  • Automatyczne uruchomienie pixel-perfect.
  • Poprawa i większa ilość dostępnych map OSL.

Wsparcie nowych OSL Shader’ów w programie 3ds Max 2020

Źródło: Autodesk, OSL Shaders


Poprawa importu plików z Revit’a do 3ds Max:

  • Rozbudowane Opcje Combine By.
  • Lepsze konwertowanie świateł IES z Revit’a i Daylight System’u.
  • Szybszy import i lepsza organizacja scen.
  • Bezproblemowy import plików z Revit’a 2017 – 2019

Importu plików z Revit’a do 3ds Max

Źródło: Autodesk


Dodatkowe ulepszenia w 3ds Max:

  • Ulepszona integracja Arnold Render’u.
  • Ulepszone renderowanie oświetlenia IES.
  • Dodane ponad 270 plugin’ów.
  • Kolejne ulepszenia formatu Alembic.
  • Wykluczanie Green Screen.
  • I wiele wiele innych.


stacja robocza do 3ds Max

Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.


    Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.
    Please prove you are human by selecting the star.


         Promocje